Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: KITA :: Neaviaciniai reikalai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Važiuojant su įjungta pavara nuo kalno |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2965 | [ Redaguota Pr Bal 11 2016, 12:45 ] | ||
Į viršų | | ||
Saulius P |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #437 Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46Pranešimų: 634 | JIG rašė ... Kai riedate nuo kalno visiškai atleidę akseleratorių- pasukite raktelį (išjunkite degimą ir vėl įjunkite). Nebus jokio "truktelėjimo" ar kitokio pokyčio. Riedant su pavara kuro nenaudoja (daug straipsniukų pastaruoju metu pilna), o ar apsimoka su pavara, ar "ant laisvos"- priklauso nuo to, ar norim kuo toliau nuriedėt, ar, pavyzdžiui, matom prieky raudoną šviesoforo signalą ir vis tiek turėsim stabdyti. Tuo atveju teoriškai geriau apsimoka riedėti įjungta pavara. Neseniai skaičiau lygtai VGTU pasisakymą, kad realiai praktiškai nieko nesutaupysi važiuodamas vienu ar kitu būdu. Pokyčiai matysis tik ant stendo. Išskyrus tikriausiai kalnuotoj vietovėj, kur nusileisti nuo kalno reikia 15 km ar pan. Pritariu visų 100% | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2965 | gali būti,kad taip yra dyzeliniam auto su elektriniais purkštukais,kitaip dar Pompa-duse.Juos galima greitai išjungti ir greitai įjungti. Mano busike variklis 2,5 TDI su mechaniniais purkštukais,todėl,kaip minėjau,variklis tikrai negesta riedant pakalnėn | ||
Į viršų | | ||
Saulius P |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #437 Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46Pranešimų: 634 | Kaip teigia „Engineering Explained“, dauguma šiuolaikinių automobilių, turinčių elektroninę degalų įpurškimo sistemą, daugiau degalų sutaupo riedėdami įjungtu bėgiu, o ne laisva pavara. Kai nuo kalno riedate įjungę savo automobilio bėgį, variklis nesiurbia degalų. Taigi, taip riedėdamas automobilis nenaudoja degalų, o dirba tik todėl, kad jį verčia besisukančių ratų jėgą perduodanti pavarų dėžė. Jeigu nuokalne leisitės važiuodami laisva pavara, degalus naudosite. Taip nutinka dėl labai paprastos priežasties – varikliui degalai reikalingi tam, kad jis ir toliau suktųsi automobiliui važiuojant tuščia eiga. Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/laisva-pavara/automobiliu-ekspertai-atsake-i-amzinaji-klausima.d?id=76138529#cxrecs_s | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2965 | Sauliau ,netikėk aklai žiniasklaidos "ekspertais"Jei skaitai komentarus,tai dauguma nesutinka su ekspertais.Kad kompas riedant ant bėgio rodo 0,tai taip,bet kad išsijungtų variklis,tikrai nepastebiu,Juk paprastai,kai išjungi variklį,užsidega visos signalinės lemputės skydelyje.Kažkodėl riedant ant bėgio,lemputės neužsidega,vadinasi variklis veikia, Jeigu variklis būtų išjungtas,tai nuriedėjus į pakalnę ir spustelėjus gazą,vistiek jaustum truktelėjimą,nes įsijungtų variklis.bet jokio truktelėjimo nesijaučia.Be to pajustum ir ant vairo stiprintuvo ir ant stabdžių,jei variklis būtų sukamas nuo ratų per pavarą,nes sūkia būtų variklio labai maži/ Čia kažkokia mistika. O be to nepacitavai ir pabaigos straipsnio.dar svarbu,kas tavęs laukia už nuokalnės. Nes jeigu nusileidus nuo kalno gali laisvai riedėti toliau,tai jei važiuosi su įjungta pavara nuo kalno.nuriedėsi žymiai mažiau,nei su laisva pavara.O tą nuriedėjimo skirtumą turėsi kompensuoti spaudžiant gazą,ir dar neaišku,kada daugiau sutaupysi.Realybėje visada išmetu pavarą į pakalnę,nes nežinai kas bus pakalnėje,tad kam stabdyti mašiną. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Labai paprasta įsitikinti, jeigu kompiuteris rodo momentines kuro sąnaudas. Riedant nuo kalno su įjungta pavara, esant dideliems variklio sūkiams, rodo nulį. Tai vadinama priverstinės tuščios eigos režimu. Jeigu akseleratorius atleistas, o variklis sukasi dideliais sūkiais, purkštukai atjungiami. Tas atsitinka nebūtinai važiuojant. Įsukus variklį iki dideluų sūkių, ir staigiai atleidus akseleratorių degalų tiekimas taip pat atjungiamas, kol sūkiai nukris iki užduoto dydžo. Ši sistema naudojama ir karbiuratoriuose. Ten elektromagnetinis vožtuvas uždaro tuščios eigos kanalą. [ Redaguota Št Spa 28 2017, 08:55 ] | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2357 | Labai teisingai rašė Vytas - riedėdamas su įjungta pavara daug mažiau nuriedėsi nei su išjungta . Ir dar ilgai ilgai galima ginčytis kuriuo atveju daugiau sutaupai . Aš asmeniškai visada išjungiu pavarą nuokalnėje ypač su 40 tonų sveriančia fūra - rieda net geitėdama . | ||
Į viršų | | ||
Saulius P |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #437 Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46Pranešimų: 634 | O kaip, Vytautai 42, riedėtum nuo Savanorių kalno Kaune, kai nusileidęs nuo jo matytum, kad turi sustoti? | ||
Į viršų | | ||
Saulius P |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #437 Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46Pranešimų: 634 | Mokantiems anglų kalbą: Coasting downhill in neutral consumes less fuel than in gear, right? Wrong. Coasting in neutral is dangerous and it burns up more fuel. Here's why. http://www.popularmechanics.com/cars/hybrid-electric/a5977/coasting-in-neutral-fuel-economy/ | ||
Į viršų | | ||
SKR LT |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #256 Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59Pranešimų: 334 | vytautas 42 rašė ... Labai teisingai rašė Vytas - riedėdamas su įjungta pavara daug mažiau nuriedėsi nei su išjungta . Ir dar ilgai ilgai galima ginčytis kuriuo atveju daugiau sutaupai . Aš asmeniškai visada išjungiu pavarą nuokalnėje ypač su 40 tonų sveriančia fūra - rieda net geitėdama . Labai blogai. Net artėjant prie šviesoforo, pavarą reikai išjungti paskutiniu momentu, kitaip "Regitroje" vairavimo egzaminas nebus užskaitytas. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System