Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
M 332 |
Eiti į puslapį << | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Keletas klausimų apie tepalą keturtakčiams varikliams. Yra mineralinis, pusiau sintetinis, sintetinis skirtingų klampumų tepalas. Atitinkamai stipriai skiriasi kaina. Kuo dar jie skiriasi? Na ir laikoma kad į padorų variklį reikia pilti tik sintetinį tepalą. Iš praktikos-daug metų skraidžiau instrukcijos rekomenduojamu MS-20. Rezultatai blogi-prikepė žiedai, ant detalių ankstyvo dilimo pėdsakai. Trumpai paskraidžiau amerikonišku mineraliniu tepalu. Lyg ir geriau. Praeitą sezoną skraidžiau sintetiniu tepalu, markę parašysiu vėliau. Įspūdis toks, kad jis žymiai geresnis. Akivaizdžiai sumažėjo tepalo sunaudojimas. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | sintetika islaiko tas pacias tepimo savybes prie aukstesniu temperaturu.Klampumas daugiau priklauso nuo motoro konstrukcijos.pvz jeigu tepimas yra atliekamas taskymo budu ar tarpai tarp tam tikrudaliu dideli reik klampesnio tepalo, tuo tarpu greitasukiai siaurais indeklais ir poros mm diametro tepimo kanalais britvai reik visisko skystimelio | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Bandykite ieškoti specialiai oru aušinamiems sunkiai apkrautiems varikliams sae 20w-50.Sintetiniai tepalai tinka tik šiuolaikiniams skuteriams,britvoms ir tt. O šiaip aerošel 100w,idealu 120w-nieko geriau neišgalvosit,motoras visąlaik švarus,niekas nesikoksuoja,tausoja varikli.Šimet pirkau kanistrą po 9,5 eu/ltr | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 600 | Kai turejau cessna ir dabar austeriui naudoju tik aeroshel 100 --- viskas svaru grazu -- pernai buvau numoves austerio cilindrus korozijos inspekcijai -- nei korozijos nei prideguciu ziedu nei nagaro . | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Gerai, bet kaip ir visi aviaciniai daiktai aeroshel 100 labai brangus, 20 litrų kainuoja 190 eurų. Kuo blogas šis? O gal per geras? Juo skraidžiau praeitą sezoną. | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 600 | Gal ieskok atsiliepimu internete vokieciu kalba | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Nemanau,Rolandai,kad alyva tas daiktas,kuri reiktu taupyt/Jei norėsittausot motorą turėsit pilt šelą.Aviacinė alyva ne šiaipsau brangi-ji ir gaminama ,kaip ir benzinas, kitokiu būdu nei iprasta pigi. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Mano variklis paskutiniu metu labai tepalavosi. Visokias versijas kėliau, nuėmiau paskirstymo velenėlio galvutę. Nieko esminio ten neradęs vėl surinkinėjau variklį. Ant kelio užvedė kolega-jam įtartinas pasirodė vienas tepimo vamzdelis. Išėmiau. Vamzdelis lyg ir geras, tačiau atidžiau apžiūrėjus, radom kad įlūžus valcuota galvutė. Vamzdelį pakeičiau kitu. Reikia atidžia kontroliuoti vamzdelius. Prieš pora metų turėjau problemų su Anbo 2 oro sistemos vamzdeliais-ten buvo išilginiai įtrūkimai. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Dažna problema. Ypatingai po surinkimo. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << | |
Powered by e107 Forum System