Mano Sparnai: Diskusijos / Istorinių sklandytuvų atstatymo klausimai / KA-4 Rhonlerche arba Bagreno lakstingala


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LIETUVOS SENOVINIŲ ORLAIVIŲ ASOCIACIJOS FORUMAS :: Istorinių sklandytuvų atstatymo klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
KA-4 Rhonlerche arba Bagreno lakstingala
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
bence
Sk Sau 21 2018, 01:02
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1419
Paziurejau, ogi tema tustoka-lsoa forumas numires (abu su Renatu matyt uzseme esam . Taigi, pagalvojau reiktu paviesinti zinia.Pernai, dar bunant saskrydije sukosi ivairios mintys, kad reiktu turet "kelionini" dvivieti sklandytuva, ar tai i saskrydi ar siaip renginys Lietuvoj. Zodziu toks trumpu sparnu kandidatas man pasirode vokiskas Ka-4 rhono lakstingala (isvertus is ju kalbos). Kadangi Lietuvos kalvu su Rhonu nesulyginsi, tai tebunie Bagreno lakstingala Taigi, parsigabenom si pauksti is Danijos, pirkom nematom, pagelbejo Danijos VGC klubas.Gavom kelias nuotraukeles ir deklaracija kad reik keist drobe, inspektuot na ir gaubtas mates ir geresniu laiku... zodziu vos ne imk ir skrisk...
uzbegdamas uz akiu, noriu dar papasakot, kad kazkada viesedamas pas Danus sutariau kazkada pasimt is ju dovanojamus tokio pacio sklandytuvu sparnus (smarkiai palauzti, be drobes, daug faneros atsiklijavimu, bet dovanu).Taigi, po ilgu vadybos klausymu ir nerimo vakaru musu "kaske" atkeliavo pakrauta i fura.
Jau bekraunant pamatem, kad ryt dar neskrisim, panasu, kad ir kitais metais nelabai...Bet entuaziasmas nenuslopo, nes prizas uz darba yra skristi! Beje, kas tie projekto dalyviai? Tai Irmantas (cnc ir lazeriu dievas), Arturas-auksarankis stalius ir skypup autorius, Marius-mediniu jachtu apdailos specas, Danas-puikus mechanikas, na ir as. Taigi, nusprendim kad asaros ne vyramas, o reik dirbti kaip bebutu.Planas-burelis ketvirtadieniais +kiekvienas gauna namu darbu
Į viršų
Tinklalapis
bence
Sk Sau 21 2018, 01:09
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1419
Cia kelio nuotraukeles:
Krovinys ir jau iskrovus, Irmantas tikrina kabinos sandaruma




Į viršų
Tinklalapis
bence
Sk Sau 21 2018, 01:13
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1419
O taip jis atrode kai musu biciuliai ji paieme is savininko





Į viršų
Tinklalapis
bence
Sk Sau 21 2018, 01:25
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1419
Kagi, apziurejus atvykeli, iskart puolem defektuot ir skirstytis darbus. Apibendrinus orlaivio bukle butu galima isdestiti taip:
Sparnai-nebenaudojami.Labai prasta Kaurit kliju bukle.Visos dalis be pastangu ardosi per kliju siules.Butu galima perklijuot, bet vieno sparno ilgai buta be drobes, todel ten patekes vanduo suarde pagrindini lonzerona.Ivertinus tai, nusprendem, kad geriau naudoti dovanotus sparnus , kurie palauzti.Juose nemazai klijavimo, bet lengviau nei pagamint kitus.
Spyriai-yra net trys issirinksim geriausius
Stabilizatorius-labai prastos bukles visos metalines dalys.
Posukio vairas-susikraipius galine briauna
Liemuo-drobe, savaime suprantama reik keist, remo dazu apsauga reik valyt ir dazyt is naujo.mediniai stringeriai susikraipe.Prietaisu lentos savadarbes ir sunkios, bei prastos bukles.Dirzai sutrunije.Gaubtui reik keist stikla bei valyt rema.Pasalint visas racionalizacijas.grindys ir sedynesreik keist.ratas nuleistas ir sutrukinejes.slide supuvus ir sutrukus.
Dar gausybe defekteliu,bet apie kiekviena po biskeli ir su nuotraukom.
Į viršų
Tinklalapis
ežiukas rūke
Sk Sau 21 2018, 09:41
gyventi su polėkiu
Užsiregistravęs dalyvis #526
Prisijungta: Št Sau 23 2010, 08:52
Pranešimų: 649
Nusimato dailus lakstytuvas.O kokia jo krova?
Į viršų
Reno
Pr Sau 22 2018, 10:08
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1033
Žaviuosi, Benai, jūsų komandos optimizmu
Savotiškas "lakstytuvas" ta Bagrėno lakštingala - kažkuo primena senuosiu Volvo (savo laiku švedai gamino tokius, labai kampuotus...).




Ženkli dalis jų neišvengė "mutacijos" į 2-viečius ULO, nes tuščias Ka-4 tesveria vos 220 kg, sparnų taip vadinamas "mojis" - tik 13 m, o minimalus greitis <60 km/val. Tai ir prikaišiojo jiems į "nosis" visokiausių motorų. Praeitais metais į VGC sąskrįdį Vengrijoje vienas toks buvo atbirbęs, ilganosis, su Suzuki varikliu priekyje. Žemiau - kažkuri iš Ka-4 "motomutaciju" su 2-takčiu Rotax.

Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1223sek,0.0088iš to užklausomsDB užklausos:27. Naudojama atmintis:3,793kb