Mano Sparnai: Diskusijos / Užsienio istorinės konstrukcijos / Panašumas stulbina


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LIETUVOS SENOVINIŲ ORLAIVIŲ ASOCIACIJOS FORUMAS :: Užsienio istorinės konstrukcijos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Panašumas stulbina
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
ežiukas rūke
Kt Vas 15 2018, 08:37
gyventi su polėkiu
Užsiregistravęs dalyvis #526
Prisijungta: Št Sau 23 2010, 08:52
Pranešimų: 650
Ut nesenai aptikau vieną iš vaizdelių https://www.youtube.com/watch?v=9yZAMjsoxfM. Nepaslaptis kad mūsų klasikai sklandymo aušroje ikvėpimo semdavosi užsieniuose štai ir "pūkelių" giminaitis ir BK 2 pusbrolis petrel pt13 lygtai.Tuom nieko nenoriu pasakyti jau daug kalbėta ta tema,tiesiog vis dar nuostabu ,kaip migruoja kūrybinė mintis.
Į viršų
bence
Kt Vas 15 2018, 11:19
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1430
Teko su slingsbiu skristi-smagus sklandytuvelis.O raudonas Petrelis skraide ir Pociunuose



Į viršų
Tinklalapis
ežiukas rūke
An Vas 20 2018, 10:38
gyventi su polėkiu
Užsiregistravęs dalyvis #526
Prisijungta: Št Sau 23 2010, 08:52
Pranešimų: 650
Keistas dalykas,su metais imu jaust vis didesnę pagarbą šiam skriejimo būdui.....gal su amžium atrandi tikrąsias vertybes
Į viršų
Reno
Pr Vas 26 2018, 02:43
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1062

ežiukas rūke rašė ...

Ut nesenai aptikau vieną iš vaizdelių https://www.youtube.com/watch?v=9yZAMjsoxfM. Nepaslaptis kad mūsų klasikai sklandymo aušroje ikvėpimo semdavosi užsieniuose štai ir "pūkelių" giminaitis ir BK 2 pusbrolis petrel pt13 lygtai.Tuom nieko nenoriu pasakyti jau daug kalbėta ta tema,tiesiog vis dar nuostabu ,kaip migruoja kūrybinė mintis.

BK-2 "pusbroliu" greičiau jau buvo DFS "Reiher" https://scalesoaring.co.uk/VINTAGE/3-views/pdfs/Reiher%20III.pdf nei kad Slingsy T-13 Petrel https://scalesoaring.co.uk/VINTAGE/3-views/pdfs/Petrel%203-view.pdf
Geras idėjas saugo (nors ankščiau ar vėliau jos visvien "migruoja"), o nevykusias idėjas - stengiasi "parduoti"
Į viršų
ežiukas rūke
An Vas 27 2018, 11:29
gyventi su polėkiu
Užsiregistravęs dalyvis #526
Prisijungta: Št Sau 23 2010, 08:52
Pranešimų: 650
Apie DFS tiesiog nežinojau,o tie laužyti sparnai buvo mados reikalas ar ką gero duodavo?Nes musų vyriokai tai tiek nesiterliojo..

[ Redaguota An Vas 27 2018, 11:30 ]
Į viršų
Reno
Tr Vas 28 2018, 01:27
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1062
"Laužyti" sparnai atsparesni sukimui. Tačiau "laužtą" sparną, greičiausia, pirma nukopijavo nuo paukščių, o tik po to suprato jo privalumus. Bet tokį sparną technologiškai kur kas sudėtingiau (ir brangiau) pagaminti, ypač lonžeroną, o papildomos naudos aerodinamikai - jokios. Todėl išprendus medinių konstrukcijų atsparumo problemas "laužytų" sparnų palaipsniui atsisakyta. Pvz, sklandytuvo olimpinėms žaidynėms konkursą laimėjusio DFS "Meise" sparnai jau buvo su tiesiu lonžeronu https://scalesoaring.co.uk/VINTAGE/3-views/pdfs/Olympia%20Meise.pdf .
Arba, vienas geriausių prieškario medinukų - DFS Weihe (tokį latviai turėjo įsigiję) - taip pat jau "nelaužtais" sparnais https://scalesoaring.co.uk/VINTAGE/3-views/pdfs/Weihe.pdf . Su pastaruoju sėkmingai dalyvauta tarptautinėse sklandymo varžybose dar ilgokai ir po karo (paskutinį kartą, rodos, 1959 m.)
Nors man medinukai "laužytais" sparnais - vieni iš pačių gražiausių skraidymo aparatų.
Į viršų
justas
Tr Vas 28 2018, 03:49
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1319
Man irgi labai grazus tie "lauzyti" sparnai tik nesuprantu kodel jie atsparesni sukimui uz tiesu sparna. Mano galvoa jokio skirtumo.
Į viršų
Reno
Kt Kov 01 2018, 12:18
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1062
Šiame forume tikrai yra daug narių su aukštuoju techniniu išsilavinimu, tad galėtų profesionaliau pakomentuoti. Remdamasis mediko samprata galėčiau pasiūlyti, nebent, eksperimentą - pabandykite sulenktu atsktuvu išsukti varžtą vien tik sukdami atsuktuvo rankeną pagal išilginę ašį.
Į viršų
justas
Kt Kov 01 2018, 01:03
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1319
pavyzdys tikrai netinkamas sparnui. pabraiziau schemute (katra jauciu dar labiau supainios ) bet perskaiciavus ta sukimo momenta i lauzta dali jis tiesiog isssiskaidys i du. Viena statmena sparno plokstumai kita lygegretu jai. Bet kadangi skirtumas tik keli laipsniai, sukimo momentas sumazes labai labai
nezymiai.

Į viršų
Reno
Pn Kov 02 2018, 11:21
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1062
Galbūt tas skirtumas ir nedidelis. Pavyzdys su atsuktuvu parinktas remiantis mano techniniu "išprusimu", kuris baigiasi ties vidurine mokykla (medicinos institute techninių dalykų mokymo programoje nebuvo ). Bet mąstant "mediciniškai", sparno atsparumas sukimui turėtų sietis ir su jo ilgiu (kuo trumpesnis, tuo atsparesnis, jei konstrukcija ir medžiagos tos pačios). "Laužtas" sparnas atitinkamai padalinamas į 2 trumpesnes dalis. Čia, tikriausia, iš būtų antrasis veiksnys apart "laužimo" kampo. Gal tai tik mano techniškai nedaprususi samprata? Inžinieriai, tarkite savo svarų žodį!
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0889sek,0.0059iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,879kb