Mano Sparnai: Diskusijos / Užsienio istorinės konstrukcijos / Panašumas stulbina


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LIETUVOS SENOVINIŲ ORLAIVIŲ ASOCIACIJOS FORUMAS :: Užsienio istorinės konstrukcijos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Panašumas stulbina
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
justas
Pn Kov 02 2018, 12:19
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1338
Idomi mastymo seka.. Tada tokia logika vadovaujantis sulauzius sparna i 10 imt daliu, sukimo momentas sumazes 10 kart Puikus pavyzdys kaip galima papult i klaidingu prielaidu ir mastymo pinkles. Tiesa yra ta kad kiek ta sparna nelauzyk prie to pacio ilgio, sukimo momentas visada bus tas pats. Tik perskaiciavus ji, kad butu STATMENAS standumo asiai, atsiras sukimo momento pora. O inzinieriu forume nera. Visi inzinieriai senai i ukininkus persikvalifikavo.
Į viršų
KL
Pn Kov 02 2018, 07:19
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 936

ežiukas rūke rašė ...

Apie DFS tiesiog nežinojau,o tie laužyti sparnai buvo mados reikalas ar ką gero duodavo?Nes musų vyriokai tai tiek nesiterliojo..

Laužyti (arba gull-wing) sparnai buvo daugiau mada, negu reikalas. Sklandytuvuose jie atsirado, kaip man atrodo, dėl dviejų priežasčių:
1. Padidinti sparno galų nuotolį nuo žemės, nedidinant viso sparno V kampo. Kitu atveju reikėjo daryti labai aukštą piloną už piloto. Galit paguglinti, kaip atrodė Austria Elefant.
2. Buvo norėta išsaugoti statų kampą liemens ir sparno sujungime. Toks sujungimas sukelia mažiausią interferencinį pasipriešinimą. Kitu atveju srautams sutvarkyti reikia daryti didelius ir sudėtingus aptakus ("zalizus"). Pažiūrėkit, kaip skiriasi LAK-12 ir Jantarių sparno-liemens sujungimai.
Ne sklandytuvuose buvo ir kitos priežastys - žemasparniams sutrumpinti važiuoklę ant sparno, pakelti bombas po pilvu nuo tako (Štuka, Korsaras...), hidroplanams - pakelti sraigtus nuo vandens (Be-12...) ir pan.
Į viršų
ežiukas rūke
Pn Kov 02 2018, 11:30
gyventi su polėkiu
Užsiregistravęs dalyvis #526
Prisijungta: Št Sau 23 2010, 08:52
Pranešimų: 662
Jaučiasi tikro aviacijos inžinieriaus paaiškinimas.
Į viršų
AR
Sk Kov 04 2018, 07:15
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3520
justas rašė ...

Visi inzinieriai senai i ukininkus persikvalifikavo.


cia prielaida ar statistiniai duomenys ?
Į viršų
Reno
Pr Kov 05 2018, 09:12
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1099
Apie "laužtų" sparnų didesnį atsparumą susukimui esu girdėjęs ir šviesios atminties Vytauto Dovydaičio. Na, bet jis taip pat nebuvo inžinierius...
Pas paukščius tokie sparnai, nes "lūžio" vietoje yra sąnarys. Be jo paukščiai negalėtų kompaktiškai suglausti sparnų, kuomet neskrenda... Bet kodėl nekurie (ypač turintys didelio proilgio sparnus) skęsdami ore juos taip "išlaužia" (galėtų tiesiog didesnę V padaryti), atsakymą, matyt, žino tik gamta.

[ Redaguota Pr Kov 05 2018, 09:12 ]
Į viršų
Reno
An Bal 10 2018, 01:05
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1099
Kažkiek pratęsiant "laužtų" sparnų temą (nes nuotraukoje tipiškas tokių aparatų atstovas - Slingsby T13 Petrel), bet šiuo atveju visas dėmesys medžio darbų virtuozams. Tiesiog preciziškai sudėliota klijuotės gabalėlių mozaika (taip kruopščiai iš medžio gaminami dar, nebent, tik akustiniai muzikos instrumentai...)


Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0914sek,0.0079iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,825kb