Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / CAA likimas


Diskusijos

Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Valdas-Fox
Tr Kov 21 2018, 12:59
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387
https://www.15min.lt/verslas/naujiena/transportas/spres-del-civilines-aviacijos-administracijos-pertvarkos-667-943526

Ar nebus taip kad konsoliduotoje administracijoje bus sunkiau atstovauti aviacijos mėgėjų interesams?
Gal vertėtų mėgėjams viešai pasisakyti už status quo išlaikymą?
Į viršų
Rolandas
An Bal 10 2018, 11:42
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Kažkokia makalynė
https://www.aviacijospasaulis.lt/straipsniai/2018/4/caa-reforma-palies-visus-aviacijos-rinkos-dalyvius
Į viršų
NNN
Tr Bal 11 2018, 09:19
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Kažkas panašaus į Prancūzijos variantą

https://www.ecologique-solidaire.gouv.fr/politiques/aviation-civile




[ Redaguota Tr Bal 11 2018, 09:19 ]
Į viršų
Arturas Stundzia
Tr Bal 11 2018, 09:30
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 600
Niekaip nesuprantu , ką CAA netaip daro , kam ją reikia su kuo tai jungti ?
Į viršų
PovilasK
Tr Bal 11 2018, 01:02
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
Dabar kainuoja 2,5 mln. EUR.
Šiais metais gavo 1,8 mln. EUR.
Kitais planuoja gaut 1,6 mln. EUR.

CAA skaidysis į LTSA ir KTTĮ.
KTTĮ pervadins į TKA.

-->Iš CAA į LTSA pereis 15 žmonių. Šiuo metu tai 206 žmonių organizacija. LTSA kainuos 0,45 mln EUR, mažės iki 0,25 (reiškia pusę po reorganizacijos atleis, paliks 6-7)
-->Iš CAA į KTTĮ/TKA pereis 45 žmonės. Šiuo metu tai 98 žmonių organizacija. KTTĮ/TKA kainuos 1,8 mln EUR

1.8 MLN KTTĮ/TKA EUR "susimes":
- Oro uostai - 0,6 mln.
- Oro navigacija 0,6 mln.
- Pilotai/organizacijos/orlaivių savininkai 0,6 mln.

KTTĮ/TKA dalis augs 10% kas metus.

Škes, jei LT yra 700 Orlaivių, tai kiekvienas - vienokia ar kitokia forma - turės atiduot po ~1000 EUR už "reguliavimo" paslaugas, didės po 10% kas metus.
Teoriškai - boeingai turėtų mokėt daugiau, skraidyklės mažiau, tačiau faktas tas, kad "paslaugos brangs".

p.s.
LTSA šiandieną daro:
Kelių ir transporto tyrimo institutas vertina kelių tiesimo, statybos, rekonstrukcijos, remonto ir priežiūros darbų kokybę. Instituto steigėja ir vienintelė dalininkė yra valstybė.


KTTĮ/TKA šiandieną daro:
Vežėjų, techninės apžiūros centrų, vairuotojų mokymo institucijų valstybinė darbo priežiūra. Formuoja, tobulina licencijavimo, leidimų keleivių ir krovinių vežimo sistemos, keleivinio transporto maršruto tinklus Lietuvoje ir užsienyje. Gina transporto vartotojų interesus, užtikrindama įstatymų ir kitų norminių aktų, reglamentuojančių kelių transporto veiklą, laikymąsi. Vykdo kelių transporto priemonių techninę patikrą Lietuvoje.





[ Redaguota Tr Bal 11 2018, 01:07 ]
Į viršų
Tinklalapis
Arturas Stundzia
Tr Bal 11 2018, 01:21
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 600
Tai vistiek nesuprantu: Bus mažiau pinigų , mažiau žmonių , mus aišku apmokestins dar daugiau , o ką ju vykdomu funkcijų ir darbų sumažės?
Į viršų
PovilasK
Tr Bal 11 2018, 01:29
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739

malvys rašė ...

Tai vistiek nesuprantu: Bus mažiau pinigų , mažiau žmonių , mus aišku apmokestins dar daugiau , o ką ju vykdomu funkcijų ir darbų sumažės?


Manau straipsniu buvo bandyta pasakyt, kad aviacijos daugėja, jos svarba - didėja, reorganizacija nieko gero neduoda ir iš esmės situacijos nekeičia.
Į viršų
Tinklalapis
vytautas 42
Tr Bal 11 2018, 02:36
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Tai ir rašytų tiesiai šviesiai - gyvenimas gerėja , paslaugos brangsta , pinigų reikia daugiau , o mąstoma taip , kad aviatoriai ne iš vargingujų , tai kodėl neapmokestint ? Vardan tos Lietuvos ...

[ Redaguota Tr Bal 11 2018, 02:37 ]
Į viršų
Valdas-Fox
Kt Bal 12 2018, 12:05
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387
Tiesą pasakius aš nelabai įsivaizduoju, kaip jie ketina pagerinti atitikimą EASA reikalavimams išdraskydami aviacijos agentūrą po visokius žemės ūkio institutus. Čia kažkoks gliukas...

Beje, ar jau matėt EYR9 ir EYR10? Tarp Kauno ir Kaliningrado praktiškai uodas snapo nebebprakiš...
https://www.ans.lt/media/cms_page_media/78/EY_SUP_2018_003_lt.pdf
Į viršų
Szansas
Kt Bal 12 2018, 11:17
Užsiregistravęs dalyvis #706
Prisijungta: An Grd 14 2010, 07:32
Pranešimų: 212
Valdas-Fox rašė ...

Beje, ar jau matėt EYR9 ir EYR10? Tarp Kauno ir Kaliningrado praktiškai uodas snapo nebebprakiš...
https://www.ans.lt/media/cms_page_media/78/EY_SUP_2018_003_lt.pdf


Kodėl neis praskristi?
Reikia pasitikrinti apribojimų informacinį biuletenį, ar zonos aktyvuotos:
https://www.ans.lt/lt/oni/httpwwwansltmediafiler_publicbd2dbd2da44f-357a-4f3d-a452-251af7e0cb8foroerdvepdf/
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0723sek,0.0106iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,902kb