Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Ulo licencija


Diskusijos

Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
An Geg 10 2022, 08:20
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Suinteresuotiems pilotams reikėtų per LTSA pramušti maždaug tokį direktoriaus įsakymą:
Išduodant ULO licenciją, pagrindinis dokumentas yra skrydžio egzamino lapas.

Egzamino metu pilotas turi būti tikrinamas sudėtingose avarinėse situacijose, pademonstruoti kad moka saugiai skristi.
Skrydžių patirtis, įrašai į knygelę yra antraeiliai dalykai. Galutinis sprendimas yra egzaminuotojo nuožiūra.

Tai leistų atsikratyti nereikalingų biurokratinių tūpčiojimų, poreikio prirašinėti.
Pvz. keletą tūkstančių valandų priskraidęs pilotas, bent dieną pražiopsojęs savo licencijos galiojimo pabaigą, kad gauti ULO licenciją turi skraidyti visą 26 valandų programą-kaip ir pirmą kartą į lėktuvą įlipęs.
Arba skraidęs sklandytuvu, lėktuvais, bet to neįforminęs...
Arba laiku nepastebėjęs kad pasibaigė UlO licencijos galiojimas.
Ir t.t...
Į viršų
vytautas 42
An Geg 10 2022, 10:54
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Visi čia esame suinteresuoti , anksčiau ar vėliau
Į viršų
stasys2
An Geg 10 2022, 08:38
Užsiregistravęs dalyvis #109
Prisijungta: An Geg 06 2008, 07:57
Pranešimų: 446
Dėl valandų priskraidymo aš sutinku o kaip avarines situacijas kurti....
Man rodos ne kievienas instrutorius pasirašys...Virš Pociūnų išjungti variklį
yra vienas dalykas...o virš Punios šilo ar Auštadvario kalvų yra kitas dalykas.. Bet, šiaip Tu esi teisus
Į viršų
Rolandas
Tr Geg 11 2022, 06:32
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558

stasys2 rašė ...

Dėl valandų priskraidymo aš sutinku o kaip avarines situacijas kurti....
Man rodos ne kievienas instrutorius pasirašys...Virš Pociūnų išjungti variklį
yra vienas dalykas...o virš Punios šilo ar Auštadvario kalvų yra kitas dalykas.. Bet, šiaip Tu esi teisus

Tikrinamojo užduotis-išsisukti su minimaliais nuostoliais. Iki tūpimo visai nebūtina daryti, tačiau bandyt surasti proskyną, miško aikštelę būtina. Jei aikštelės nėra-klausimas kaip ten atsidūrei, kodėl skridai nesaugiai virš miško. Tokie pažaidimai pilotą priverčia nepasimesti, galvoti.

Į viršų
Valdas-Fox
Pr Geg 30 2022, 12:37
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387
Rolandas rašė ...

Suinteresuotiems pilotams reikėtų per LTSA pramušti maždaug tokį direktoriaus įsakymą:
Išduodant ULO licenciją, pagrindinis dokumentas yra skrydžio egzamino lapas.

Egzamino metu pilotas turi būti tikrinamas sudėtingose avarinėse situacijose, pademonstruoti kad moka saugiai skristi.
Skrydžių patirtis, įrašai į knygelę yra antraeiliai dalykai. Galutinis sprendimas yra egzaminuotojo nuožiūra.

Tai leistų atsikratyti nereikalingų biurokratinių tūpčiojimų, poreikio prirašinėti.
Pvz. keletą tūkstančių valandų priskraidęs pilotas, bent dieną pražiopsojęs savo licencijos galiojimo pabaigą, kad gauti ULO licenciją turi skraidyti visą 26 valandų programą-kaip ir pirmą kartą į lėktuvą įlipęs.
Arba skraidęs sklandytuvu, lėktuvais, bet to neįforminęs...
Arba laiku nepastebėjęs kad pasibaigė UlO licencijos galiojimas.
Ir t.t...



O Tamstai neužtektų paskambinti savo sūnui, ULOPF prezidentui? Nes tokie klausimai yra ULOPF kompetencija, ir toks prašymas nukreiptas į LTSA reikštų tik vieną: ULOPF nesusitvarko su jai patikėtu ULO licenzijų išdavimu.
Į viršų
PovilasK
Pr Geg 30 2022, 10:42
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
Valdas-Fox rašė ...


O Tamstai neužtektų paskambinti savo sūnui, ULOPF prezidentui? Nes tokie klausimai yra ULOPF kompetencija, ir toks prašymas nukreiptas į LTSA reikštų tik vieną: ULOPF nesusitvarko su jai patikėtu ULO licenzijų išdavimu.


Neskambinkit, čia viskas paprasta: "senas draugas" prarado PPL - dėl pasibaigusios medicinos. Vietoje to, kad susitvarkytų medicina (yra tokia rūšis - "su saugos pilotu") - "draugas" suka ~trečią ratą (šiuo metu jau per 3 egzaminuotojus) su mintim "kaip čia teisingai pakeist sistemą, kad jam gerai būtų".
Atsakymas vienas:
Dirbam ES reglamentų, LT įstatymų ir poįstatyminių teisės aktų ribose.
Kaip teisiškai negaliojantį dokumentą padaryti galiojančiu - nežinau, jokiam teisme tokie dalykai neveiks, išimčių nenumatyta.


Trys esminiai ULOPF dokumentai lėktuvams:
- Skraidymų knygutė su LY- priskraidymu. Ją VISADA žiūri tyrėjas, tik tas dokumentas jam ir įdomus.
- Egzaminų rezultatai (pagrinde užsienio CAA, kai daro pvz validacijas)
- Galiojanti medicina.
Pasirašytas prašymas yra ketvirtas - jo prašo auditoriai, nuo jo prasideda visa dokumentų išdavimo atskaita.

Visos lengvatos - taip pat aprašytos taisyklėse. Nei "senų draugų", nei "patyrusių pilotų" tarpe jų nėra.
Turi lengvatą suteikiantį dokumentą - užskaitom, neturi - eini pagal procesą.


p.s.
Jei vis dėl to norit bandyt keist - visada kviečiam prisijungti kompetetingus savanorius, galinčius kuruoti sritį nuo A iki Z.
Visi dirbam autonomiškai, vienas kitam neskambinėjam ir netrukdom.
Su manim jokių derinimų, pasitvirtinimų, diskusijų nevykdoma: delegavimas yra delegavimas.

Laikas nuo laiko - susiskambinam apsitarti statuso (artimiausias susiskambinimas ryt, 21.00).

Įprastinė keitimo eiga:
1) Imamas dabartinis norimas keisti dokumentas
2) Atliekama redakcija su paaiškinimais ką ir kodėl keist.
3) Derinama (pagal poreikį): taryboje -> su teisininkais -> instruktoriais -> egzaminuotojais -> TKA -> LTSA.

9 metai taip sukamės - tvarkomasi su ~1000 pilotų.
Į viršų
Tinklalapis
Valdas-Fox
Pr Geg 30 2022, 01:34
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387
PovilasK rašė ...

- Skraidymų knygutė su LY- priskraidymu. Ją VISADA žiūri tyrėjas, tik tas dokumentas jam ir įdomus.

Su šituo "LY prisikradymu" teko susidurti prasitęsinėjant licenziją. Reikalavimas neturi visiškai jokios prasmės, ir yra perteklinis. Būtų verta pagalvoti apie jo pakeitimą.
Į viršų
PovilasK
Pr Geg 30 2022, 03:51
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
Valdas-Fox rašė ...

PovilasK rašė ...

- Skraidymų knygutė su LY- priskraidymu. Ją VISADA žiūri tyrėjas, tik tas dokumentas jam ir įdomus.

Su šituo "LY prisikradymu" teko susidurti prasitęsinėjant licenziją. Reikalavimas neturi visiškai jokios prasmės, ir yra perteklinis. Būtų verta pagalvoti apie jo pakeitimą.



Nacionalinės licencijos - galioja su nacionaline registracija.
Kitų šalių orlaiviai ten neapibrėžti.
Tai, kad skrenda naudodamiesi tais pačiais fizikos dėsniais - nesvarbu.
Čia ne fizikos dėsnių, o draudimo kompanijos / tyrėjų / prokuratūros klausimai.

Draudimo kompanijos samdyti ekspertai (paprastai koks nors EASA FI iš VGTU sakys):
* orlaivyje nebuvo LT ženklinimo (prietaisų, manual'o)
* negalima nustatyti, ar orlaivis atitiko LT ULO apibrėžimą
* orlaivis neturėjo LT išduoto tinkamumo skraidyti pažymėjimo
* pilotas nebuvo ir negalėjo būti apmokintas pagal ULO programą
Tokia išvada ULOPF gali reiškti įpareigojimą apmokėti materialinę ir moralinę žalas, galimai ir asmeninę atsakomybę.

Todėl geriausia - nesant LTU - išstoti iš federacijos ir rinktis licenciją, kuri atitinka poreikius ir reikalavimus:
1) Nacionalinę (pagal orlaivio registraciją).
2) PPL (galioja su visame pasaulyje registruotais).
3) LAPL (galioja su Europoje registruotais).

I užsienio CAA užklausimus visada rašoma: pilotas be tos šalies NAA (national aviation authority) įgaliomo negalėjo skristi / neturėjo teisės pilotuoti / etc.
Į viršų
Tinklalapis
Valdas-Fox
Št Bir 11 2022, 07:26
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387
PovilasK rašė ...

Valdas-Fox rašė ...

PovilasK rašė ...

- Skraidymų knygutė su LY- priskraidymu. Ją VISADA žiūri tyrėjas, tik tas dokumentas jam ir įdomus.

Su šituo "LY prisikradymu" teko susidurti prasitęsinėjant licenziją. Reikalavimas neturi visiškai jokios prasmės, ir yra perteklinis. Būtų verta pagalvoti apie jo pakeitimą.



Nacionalinės licencijos - galioja su nacionaline registracija.
Kitų šalių orlaiviai ten neapibrėžti.
Tai, kad skrenda naudodamiesi tais pačiais fizikos dėsniais - nesvarbu.
Čia ne fizikos dėsnių, o draudimo kompanijos / tyrėjų / prokuratūros klausimai.

Draudimo kompanijos samdyti ekspertai (paprastai koks nors EASA FI iš VGTU sakys):
* orlaivyje nebuvo LT ženklinimo (prietaisų, manual'o)
* negalima nustatyti, ar orlaivis atitiko LT ULO apibrėžimą
* orlaivis neturėjo LT išduoto tinkamumo skraidyti pažymėjimo
* pilotas nebuvo ir negalėjo būti apmokintas pagal ULO programą
Tokia išvada ULOPF gali reiškti įpareigojimą apmokėti materialinę ir moralinę žalas, galimai ir asmeninę atsakomybę.

Todėl geriausia - nesant LTU - išstoti iš federacijos ir rinktis licenciją, kuri atitinka poreikius ir reikalavimus:
1) Nacionalinę (pagal orlaivio registraciją).
2) PPL (galioja su visame pasaulyje registruotais).
3) LAPL (galioja su Europoje registruotais).

I užsienio CAA užklausimus visada rašoma: pilotas be tos šalies NAA (national aviation authority) įgaliomo negalėjo skristi / neturėjo teisės pilotuoti / etc.

Nelabai supratau prie ko čia visi tie egZpertai, prasitęsinėjant licenziją??
Paskutinė pastraipa gal išdupoda ULOPF baimę kad valandos priskraidytos užseinyje su ten nelegalia ULOPF licenzija? Ne, mano atveju ne - visos valandos užsienyje priskraidytos legaliai, su legalia užsienietiška licenziją.
Šiais laikais, kai UL valandos netgi pripažįstamos PPL prasitęsti tokia biurokratija yra visiškas anachronizmas.
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0693sek,0.0066iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,869kb