Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
RK-12 |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5520 | Algirdas L rašė ... Nosies neilgink - ir taip bus daugiau priekinė centruotė. Jei tinkami aušinimo, tepalo radiatoriai ir geras cilindrų apipūtimas, 912 nekaista, keturtaktis. Šildymas, mano nuomone, geriau nuo duslintuvo, sveria mažiau, šildo geriau ir labai greitai. Dar aušina duslintuvą, jis niekad nesudega ir gaisro tikimybė mažesnė. Ir ventiliatoriaus nereikia, ir variklis greičiau sušyla žiemą. Valdymas sudėtingesnis - reikia šilto oro sklendės ir šalto oro iš lauko paėmimo sklendės kad reguliuoti salono temperatūrą. Dėl centruotės viskas teisingai, vizualiai nosį pailginsiu atitolindamas propelerį apie 10 cm. Jau yra gaminamas prailgintas variklio kapotas. Karbiuratorių oro pašildymo dėžė bus. Kabiną šildant nuo duslintuvo, jam įtrūkus gali prisiuostyti negerų dujų. Tačiau neatmetu šio varianto. Papildomas šildymo radiatorius nedidelis ir nesunkus. Valdymui-vienas aušinimo skysčio kranas ir viena oro sklendė. Uždarius kraną vasarą gauni šaltą orą į kabiną. Tokios šildymo sistemos yra trijuose lėktuvuose-dvi "Magijos" ir "Tango". Veikia puikiai . http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?34705.20 Pasitaisau-viso penkiuose lėktuvuose. Dar Kregždutėje ir RK-9 Elenoje. Kadangi Elenoje į šildymo radiatorių nepaduodamas oras iš lauko, šildo blogai. Šarūnas tikėjosi kad užteks kabinos oro ir ventiliatoriaus. [ Redaguota An Sau 14 2020, 07:11 ] | ||
Į viršų | | ||
Stanislovas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #117 Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52Vieta: Paklaniai, Raseinių sen. Pranešimų: 3409 | Stinge kabina šildoma paimant dalį oro nuo aušinimo radiatoriaus. Papildomas, gelis gramus sveriantis anglinis gaubtelis, dengiantis pusę radiatoriaus, ir nedidukė sklendė oro pamaišymui. Radiatoriaus efektyvumo vėsiu oru per akis o ir kabinoje jauku. Labai paprastai padaryta, bet juk genialumas ir yra paprastume... Skraidžiau prie -25C - neturiu priekaištų. Tiesa, žiemą tai antrą radiatoriaus pusę iš viso uždengiu, kitaip nesušyla normaliai... | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2874 | Dėl lingės tvirtinimo: Rolandai o jei lingės pritvirtinti su strėliškumų už sėdynių? Kažkokių lėktuvų mačiau taip padaryta. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5520 | Marius rašė ... Dėl lingės tvirtinimo: Rolandai o jei lingės pritvirtinti su strėliškumų už sėdynių? Kažkokių lėktuvų mačiau taip padaryta. Tikra tiesa. Bet šį kartą bandysiu tiesiai... http://wings.lt/blog/2014/08/29/rk-5-ruta/ http://wings.lt/blog/2014/04/30/rk-9-elena/ | ||
Į viršų | | ||
Stanislavz |
| ||
Stanislavz![]() Užsiregistravęs dalyvis #883 Prisijungta: Tr Grd 21 2011, 06:32Pranešimų: 96 | Pamastymui: Schema centruotes is a32: ![]() Pilotai sedi svorio centre. Panasiai ir fk9: ![]() Wittmano Tailwinde - del panaudotu galingu varikliu, varikli atsveria pilotu. Svorio centras ties kursorium/bako galine sienele. Sparnas ties lemeniu siaurejantys. ![]() Paskutinis variantas - gyvena su reno lingemes ties keliais, sparno spyrius netrukdo ilipimui. Gal kazkiek sudetingiau su dvigubo valdymo pravedimu. Tik pamastymui, jokiu budu ne kritika. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5520 | FK-9, A32 priekinio rato hidrauliniai amortizatoriai iš kalnų dviračio. Seniau būdavo spaudžiamos gumos žiedai. Amortizatorius Rašo kad panašus daiktas sveria 200g Amortizatorius 2 ![]() [ Redaguota Pn Sau 17 2020, 10:34 ] | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2874 | Aš sau kaip tik dabar tokius nužiūrinėju. Yra lengvesni, pneumatiniai. Eiga radau iki 51mm. Jie lengvai reguliuojami. O šitokius su spyruoklėm turiu, tai baisiai kieti. Ryt pabandysiu pamatuot kokios jėgos reik juos apspausti. Pvz: https://aliexpress.ru/item/4000287187294.html P.s. ukrainiečiai gamina ir spc. tam skirtus amortizatorius, kurie tikrzi patikimi, tik mažiausi kainuoja 145€ vnt. http://www.acenter.com.ua/abs_ru.html [ Redaguota Št Sau 18 2020, 01:17 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5520 | Pirmoje Mariaus nuorodoje pneumatiniai amortizatoriai dirba kaip paprasta spyruoklė. Nesugeria smūgio energijos, todėl nelabai kam tinka. Apie tai galima paskaityti ir čia: http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?30412.140 Spyruokliniai amortizatoriai turi hidraulinį svyravimų slopintuvą. Jėga reguliuojama keičiant spyruoklės įtempimą ant korpuso esančia veržle. Geriausi antroje nuorodoje parodyti amortizatoriai-lengvi ir sugeriantys smūgio energiją. Tačiau A 32 ir FK-9 naudoja spyruoklinius. Matyt dėl patikimumo. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2874 | Per skubėjimą įmečiau ne tą nuorodą. Va šitie yra reguliuojami. Aš tik nesu tikras dėl jų patikinumo. Dviratininkų forumuose yra visokių atsiliepimų. Bet daugiausia buvo tokių, kad jei iškarto veikė, tai veikia, bet buvo ir tokių kur sugedo per pirmą "šuoliuką". € 56,92 39%OFF | DNM AOY-36RC Mountain Bike bicycle mtb Air Rear Shock With Lockout 165 190 200mm https://a.aliexpress.com/_UdjTb | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2874 | Pabandžiau apspaust, jei preso manometras +/- teisingai rodo tai reik apie 200kg, kad pilnai suspaust. Ant mano MS dabar stovi priekyje du hidrauliai amortizatoriai kurie apsispaudžia maždaug 75kg svoriu. Ir dirba sakyčiau įdealiai. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System