Mano Sparnai: Diskusijos / Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai / RK-12


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Arturas Stundzia
Tr Geg 29 2019, 08:52
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 600
Aleksandras taip užsidirbes , kad dar šiemet jo nemačiau .
Na dėl stapelio efektyvumo ir ekonomikos aš suabejojau ir užtat paklausiau , maniau tai užsakovo noras .
Į viršų
Rolandas
Tr Bir 26 2019, 11:37
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Pamąstymai apie centruotę.

Daug klasikinės schemos mažų lėktuvų turi problemą-per daug priekinę centruotę. Sunkus variklis, propeleris. Pilotui būtina vieta, priekinio lango kampas-visa tai įvaro konstruktorių į kampą. Tenka ilgint ir sunkint uodegą, tačiau ne visada to pakanka.
Į uodegą nukeliamas akumuliatorius dalinai sprendžia problemą.

Manau geras sprendimas-tikslios apskaitos baką įrengti už bagažinės. 20 litrų bakas su kuru svers apie 20 kg. Jo atstumas nuo svorio centro panašus į variklio atstumą. Tai reikštų kad variklis gali būti sunkesnis 20 kg.
Tikslios apskaitos bakas beveik visada pilnas. Kai šis bakas apytuštis, centruotė būtų priekinė, bet dar leistina.
Į viršų
justas
Kt Bir 27 2019, 12:20
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Tada kuro sistema turetu tris bakus? Du sparnuose ir vienas centruotes galineje dalyje? O kaip tada su sito bako uzpildymu Rolandai ? Jis uzsipildytu nuo "sparniniu" baku ?
Į viršų
Rolandas
Kt Bir 27 2019, 01:30
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558

justas rašė ...

Tada kuro sistema turetu tris bakus? Du sparnuose ir vienas centruotes galineje dalyje? O kaip tada su sito bako uzpildymu Rolandai ? Jis uzsipildytu nuo "sparniniu" baku ?

Taip, trys bakai. Keletas mano lėktuvų padaryti pagal šią schemą.
Jei lėktuve tik du bakai, labai sunku juos saugiai išnaudoti. Turi baigti skrydį su gana dideliu kuro kiekiu, arba rizikuoti kad netikėtai sustos variklis. Bent trys Vilgos Lietuvoje yra dėl to sudaužytos.
Kai pamatai kad kuro liko tik trečiajame-tikslios apskaitos bake, gali labai tiksliai planuoti skrydžio pabaigą. Blogiausiu atveju gali tupdyti į iš oro parinktą aikštelę su dirbančiu varikliu. Su sustojusiu varikliu toks tūpimas nepalyginamai rizikingesnis.

Rezervinis bakas užsipildo nuo sparnų bakų. Dar privalumas-tik trečiame bake reikalingas nuosėdų išleidimas.
Į viršų
justas
Kt Bir 27 2019, 03:02
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Supratau. Aciu uz isaiskinima. Reiks perdaryti pas save projekte.
Į viršų
Rolandas
An Rgp 20 2019, 01:05
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
RK 9 pradžioje padariau dvi vairalazdes. Įlipti buvo nepatogu, tad liko tik viena vairalazdė centre. Neseniai paskraidžiau su Aeroprakt 32, ten taip pat tik viena vairalazdė. Kyla pagunda ir šiam projektui palikti tik vieną centrinę vairalazdę.
Privalumai-paprastėja konstrukcija, patogesnis įlipimas. Instruktorius mokymo metu liečia kursanto ranką, taip geriau duodamas suprasti ko nori.
Trūkumas gal vienas-ne toks patogus pilotavimas iš dešinės.
Į viršų
vytautas 42
An Rgp 20 2019, 01:47
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Mano lėktuve taip pat buvo dvi vairalazdės , visas valdymas buvo sumontuotas po sėdynėmis , todėl aukštesniam žmogui buvo nepatogu sėdėt . Perdariau į vieną vairalazdę , sėdynės per gerą sprindį nusileido , vietos sočiai ir 180 cm ūgio žmogui , ir pilotuot paprasčiau - dešinė ranka ant vairalazdės , kairė gazas ir užsparniai . Na ir nosį pasikrapštyt galima . O anksčiau tupdant reikėdavo perimt vairalazdę , nes užsparniai buvo kaire ranka valdomi , gazas dešine . Dabar nepatogumas tik vienas - pilnai valdyt lėktuvą galima tik iš kairės vietos , kadangi nesugalvoju , kaip padaryt dubliuotą gazą , nors man tai ne bėda , lėktuvas ne mokomasis

[ Redaguota An Rgp 20 2019, 01:50 ]
Į viršų
Rolandas
An Rgs 03 2019, 10:05
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Po truputį judu.
Liemens santvara dengta drobe. Stabilizatorius vientisas. Variklis Rotax 100 a.j.
Tikslas-maksimaliai gera aerodinamika, dideli greičiai.
Uodegos projektavimas beveik baigtas. Neaišku kabina, važiuoklė, įstiklinimas.
Būsiu dėkingas už gerus patarimus.
Brėžinio apačioje tik išlieta kava...



Į viršų
Rolandas
An Rgs 03 2019, 10:10
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Prototipai:







Į viršų
vytas
An Rgs 03 2019, 10:50
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
O sparnas?Tradiciškai medinis,o gal jau metalinis?
...o Flash tai kaip ir "skudurinis"
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0992sek,0.0151iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,906kb