Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Gamykliniai lėktuvai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Merlin 100 UL rinkinys Lietuvoje |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Szansas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #706 Prisijungta: An Grd 14 2010, 07:32Pranešimų: 212 | Žiebtuvėlis... | ||
Į viršų | | ||
Saulius P |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #437 Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46Pranešimų: 634 | |||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Saulius sulaužymui davė tokį pat traukės antgalį, koks nulūžo jo eleronuose. Mokslo nepadariau, bet vis šis tas: Iš kairės- į spaustuvą buvo įspausta ilga M5 veržlė. Įsukus apie 8 mm antgalio ar varžto galus, jie buvo laužomi. Traukės antgalis palenktas apie 30 laipsnių, po to tiek pat į kitą pusę. Lenkiant trečią kartą, lūžo. Lankstant iki nulūžimo senukinį varžtą ir ilgasriegį, pasipriešinimas lenkimui panašus, tačiau nulūžo greičiau-antru lenkimu. Įdomiausiai elgėsi aviacinis rusiškas M5 varžtas. Pasipriešinimas lenkimui apie 1,5 karto didesnis, tačiau nulūžo iš pirmo karto, palenkus apie 20 laipsnių. Pakartojau su kitu varžtu-tas pat. Šiokios tokios išvados: Traukės antgalio metalas pakankamai kokybiškas, tačiau skerspjūvio M5 akivaizdžiai per mažai. Nustebino aviacinių varžtų plastiškumo stoka. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Turi Itališkus ir dar kažkokius berods m10. Jei nori galiu išsiųsti, pažiūrėsim rezultatus- t.y. viena salyga. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Marius rašė ... Turi Itališkus ir dar kažkokius berods m10. Jei nori galiu išsiųsti, pažiūrėsim rezultatus- t.y. viena salyga. Gal nebūtina. Mano bandymai labai paviršutiniški. Reikėtų rimtai užsiimt mokslu ir daryti rimtas išvadas. Tam neesu pasiruošęs. Na nebent mano bandymai iššauks naudingą diskusiją. | ||
Į viršų | | ||
Administratorius |
| ||
Nerijus Užsiregistravęs dalyvis #3181 Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11Pranešimų: 988 | Mano daryta foto. Gera prisiminti. Lėkėm į Lituanicos 80 šventę Telšiūs | ||
Į viršų | | ||
nerijus_m |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #1016 Prisijungta: Tr Spa 03 2012, 01:48Vieta: Klaipėda Pranešimų: 184 | Klausimas Rolandui: tuos varžtus laužėte jėgą paskaičiavęs (sakykim, su dinamometru) ar taip, ūkiškai, vyriškai paprastai? Klausiu todėl, jog įdomu, ar gali veikti tokios jėgos, kurios buvo naudojamos laužymui, konkretų mazgą, kuris fiksuojamas tuo varžtu? | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1619 | Man nelabai aisku. 30 laipsniu tai gerokai daugiau nei tamprumo modulis turetu leist. Siuo atveju mano kuklia nuomone buvo pamatuotas karves ugis kai tuo tarpu reik pamatuot pieno riebuma. Kad aviaciniai varztai luzo iskart nieko keisto. Lektuve luzusio (jei jis isties luzo) varzto atveju klausimas daugiau butu ar del vibracijos ir nekokybisko plieno varztas galejo luzt nepasiekus tamprumo ribos. Eksperimento atveju viso labo irodyta tik tai kad aviaciniai varztai maziau plastiski ir tiek. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Rolandas rašė ... Saulius sulaužymui davė tokį pat traukės antgalį, koks nulūžo jo eleronuose. Mokslo nepadariau, bet vis šis tas: Iš kairės- į spaustuvą buvo įspausta ilga M5 veržlė. Įsukus apie 8 mm antgalio ar varžto galus, jie buvo laužomi. Traukės antgalis palenktas apie 30 laipsnių, po to tiek pat į kitą pusę. Lenkiant trečią kartą, lūžo. Lankstant iki nulūžimo senukinį varžtą ir ilgasriegį, pasipriešinimas lenkimui panašus, tačiau nulūžo greičiau-antru lenkimu. Įdomiausiai elgėsi aviacinis rusiškas M5 varžtas. Pasipriešinimas lenkimui apie 1,5 karto didesnis, tačiau nulūžo iš pirmo karto, palenkus apie 20 laipsnių. Pakartojau su kitu varžtu-tas pat. Šiokios tokios išvados: Traukės antgalio metalas pakankamai kokybiškas, tačiau skerspjūvio M5 akivaizdžiai per mažai. Nustebino aviacinių varžtų plastiškumo stoka. Klausimas: kiek taškų ant varžto galvutės? Ko gero - du. [ Redaguota Sk Lap 25 2018, 10:01 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Rolandas rašė ... Nustebino aviacinių varžtų plastiškumo stoka. Kad kitaip ir nebuna- negali buti stiprus ir plastiskas plienas vienu metu. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System