Mano Sparnai: Diskusijos / Gamykliniai lėktuvai / Merlin 100 UL rinkinys Lietuvoje


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Gamykliniai lėktuvai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Merlin 100 UL rinkinys Lietuvoje
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Szansas
An Grd 19 2017, 02:48
Užsiregistravęs dalyvis #706
Prisijungta: An Grd 14 2010, 07:32
Pranešimų: 212
Žiebtuvėlis...

Į viršų
Saulius P
Št Geg 12 2018, 09:30
Užsiregistravęs dalyvis #437
Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46
Pranešimų: 634


Į viršų
Rolandas
Kt Lap 22 2018, 10:33
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Saulius sulaužymui davė tokį pat traukės antgalį, koks nulūžo jo eleronuose. Mokslo nepadariau, bet vis šis tas:
Iš kairės-
į spaustuvą buvo įspausta ilga M5 veržlė. Įsukus apie 8 mm antgalio ar varžto galus, jie buvo laužomi.
Traukės antgalis palenktas apie 30 laipsnių, po to tiek pat į kitą pusę. Lenkiant trečią kartą, lūžo.

Lankstant iki nulūžimo senukinį varžtą ir ilgasriegį, pasipriešinimas lenkimui panašus, tačiau nulūžo greičiau-antru lenkimu.

Įdomiausiai elgėsi aviacinis rusiškas M5 varžtas. Pasipriešinimas lenkimui apie 1,5 karto didesnis, tačiau nulūžo iš pirmo karto, palenkus apie 20 laipsnių. Pakartojau su kitu varžtu-tas pat.

Šiokios tokios išvados:
Traukės antgalio metalas pakankamai kokybiškas, tačiau skerspjūvio M5 akivaizdžiai per mažai.
Nustebino aviacinių varžtų plastiškumo stoka.




Į viršų
Marius
Kt Lap 22 2018, 11:29
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Turi Itališkus ir dar kažkokius berods m10.
Jei nori galiu išsiųsti, pažiūrėsim rezultatus- t.y. viena salyga.
Į viršų
Rolandas
Kt Lap 22 2018, 11:55
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558

Marius rašė ...

Turi Itališkus ir dar kažkokius berods m10.
Jei nori galiu išsiųsti, pažiūrėsim rezultatus- t.y. viena salyga.

Gal nebūtina. Mano bandymai labai paviršutiniški. Reikėtų rimtai užsiimt mokslu ir daryti rimtas išvadas. Tam neesu pasiruošęs. Na nebent mano bandymai iššauks naudingą diskusiją.
Į viršų
Administratorius
Pn Lap 23 2018, 01:32
Nerijus

Užsiregistravęs dalyvis #3181
Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11
Pranešimų: 988
Szansas rašė ...

Žiebtuvėlis...




Mano daryta foto. Gera prisiminti. Lėkėm į Lituanicos 80 šventę Telšiūs
Į viršų
nerijus_m
Pn Lap 23 2018, 05:33
Užsiregistravęs dalyvis #1016
Prisijungta: Tr Spa 03 2012, 01:48
Vieta: Klaipėda
Pranešimų: 184
Klausimas Rolandui: tuos varžtus laužėte jėgą paskaičiavęs (sakykim, su dinamometru) ar taip, ūkiškai, vyriškai paprastai? Klausiu todėl, jog įdomu, ar gali veikti tokios jėgos, kurios buvo naudojamos laužymui, konkretų mazgą, kuris fiksuojamas tuo varžtu?
Į viršų
justas
Pn Lap 23 2018, 05:50
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Man nelabai aisku. 30 laipsniu tai gerokai daugiau nei tamprumo modulis turetu leist. Siuo atveju mano kuklia nuomone buvo pamatuotas karves ugis kai tuo tarpu reik pamatuot pieno riebuma. Kad aviaciniai varztai luzo iskart nieko keisto. Lektuve luzusio (jei jis isties luzo) varzto atveju klausimas daugiau butu ar del vibracijos ir nekokybisko plieno varztas galejo luzt nepasiekus tamprumo ribos. Eksperimento atveju viso labo irodyta tik tai kad aviaciniai varztai maziau plastiski ir tiek.
Į viršų
Juozas
Sk Lap 25 2018, 10:01
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Rolandas rašė ...

Saulius sulaužymui davė tokį pat traukės antgalį, koks nulūžo jo eleronuose. Mokslo nepadariau, bet vis šis tas:
Iš kairės-
į spaustuvą buvo įspausta ilga M5 veržlė. Įsukus apie 8 mm antgalio ar varžto galus, jie buvo laužomi.
Traukės antgalis palenktas apie 30 laipsnių, po to tiek pat į kitą pusę. Lenkiant trečią kartą, lūžo.

Lankstant iki nulūžimo senukinį varžtą ir ilgasriegį, pasipriešinimas lenkimui panašus, tačiau nulūžo greičiau-antru lenkimu.

Įdomiausiai elgėsi aviacinis rusiškas M5 varžtas. Pasipriešinimas lenkimui apie 1,5 karto didesnis, tačiau nulūžo iš pirmo karto, palenkus apie 20 laipsnių. Pakartojau su kitu varžtu-tas pat.

Šiokios tokios išvados:
Traukės antgalio metalas pakankamai kokybiškas, tačiau skerspjūvio M5 akivaizdžiai per mažai.
Nustebino aviacinių varžtų plastiškumo stoka.






Klausimas: kiek taškų ant varžto galvutės? Ko gero - du.

[ Redaguota Sk Lap 25 2018, 10:01 ]
Į viršų
AR
Pr Lap 26 2018, 07:03
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Rolandas rašė ...



Nustebino aviacinių varžtų plastiškumo stoka.


Kad kitaip ir nebuna- negali buti stiprus ir plastiskas plienas vienu metu.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0829sek,0.0152iš to užklausomsDB užklausos:33. Naudojama atmintis:3,963kb