Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Klausia naujokai... |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
KITFOX STI ar senas sertifikuotas |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
ag |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3282 Prisijungta: Pn Lap 30 2018, 11:59Pranešimų: 9 | sveiki visiems esu naujokas šiame forume , Šiuo metu mokinuosi PPL lcencijai ir mastau apie nuosavą lėktuvą . Kadangi mėgstu konstruoti ir patinka iššūkiai tai svajoju apie KITFOX STI su rotax 912 , STI nes norėčiau skraidyti iš savo sodybos .kokie privalumai šitokio MKO , ar galėsiu skristi už Lietuvos ribų .Ar geriau pamiršti šitą mintį ir pirktis seną sertifikuotą ? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Jei įgijęs PPL norėsi aukštesnio lygio licencijos, atrodo tiks tik sertifikuotas lėktuvas. Pasitikslink. Jei nori skraidyti savo malonumui, žymiai geriau ir pigiau eksperimentinis lėktuvas. Geriausiai ultalengvas, tuomet pakaks ULO licencijos. Kitfox nerekomenduočiau. Lėktuvas privalo turėti užsparnius, Kitfox deja neturi. Skraidyti už Lietuvos ribų gali su bet kokiu lėktuvu. Reikia gerai žinoti anglų kalbą ir turėti būtinus prietaisus. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2974 | Kitfox STI http://www.kitfoxaircraft.com/index.php/sti-specifications Aišku 180 a.j.,bet vistik: https://www.youtube.com/watch?v=5mkFJZ_iuuQ Ir geras komentaras:'14,682 peržiūros,vadinasi 14,682 žmonių jo nori [ Redaguota An Grd 04 2018, 10:22 ] | ||
Į viršų | | ||
ag |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3282 Prisijungta: Pn Lap 30 2018, 11:59Pranešimų: 9 | visas specifikacijas aš žinau beveik mintinai , ir youtubėje viską peržiūrėjęs , dėl užsparnių aš nežinau jas kažkaip atstoja eleronai , kiti lėktuvai su užsparnėm negali pasigirti 32 mph tūpimo greičiu . kitfox usa yra Nr1 kitinis lėktuvas . | ||
Į viršų | | ||
ag |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3282 Prisijungta: Pn Lap 30 2018, 11:59Pranešimų: 9 | aš esu feisbuke kitfox savininkų grupėje jie tikrai labai džiaugiasi šiais lėktuvais. kuris ULO gali atikti šitokias figūras ,ir čia tik 100aj rotax 912 https://www.youtube.com/watch?v=NJ5f6aYoWww&t=216s | ||
Į viršų | | ||
ag |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3282 Prisijungta: Pn Lap 30 2018, 11:59Pranešimų: 9 | bet čia rašau ne tam kad girčiau kitfox , bet noriu patarimų : ar sudėtinga įregistravimo procedūra , ar dokumentai galiotų vakaruose , ar būtų apribojimų LT ar užsienyje , ar galėčiau tūpti iš oro pasirinktoje aikštelėj , kaip supratau tech aptarnavimus ir priežiūrą galėčiau atlikti pats , šio lėktuvo tuščio svoris 363 kg pilno 598 kg . USA papuola dar į LSA grupę . Ar LT tiksliau EU yra atskira klasifikacija iki 600 kg. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Kitfox visada pasižymėjo agresyvia reklama, todėl daug kur meluoja, todėl daug sekėjų ir peržiūrų. Tai toks pat gėris kaip greitieji kreditai... Neskubėk. Daugiau aiškinkis, kad ir už didelius pinigus paskraidyk su įvairiais kitais lėktuvais. Atsipirks. Akrobatiką ore daro visi lėktuvai, net tie kuriems tai draudžiama. Su skirtingais varikliais ir su išjugtais varikliais. Tai tik reklama. Viskas priklauso nuo piloto. Jei Kitfox įrengtum užsparnius, minimalus greitis sumažėtų apie 10-12 km/val. Prabėgimas tupiant dvigubai. Ir gerokai išaugtų kreiserinis greitis, sumažėtų kuro sąnaudos. Visa tai parašyta aerodinamikos vadovėlyje. Tik reikia skaityti. Pagalvok ar tai svarbu, laikant lėktuvą prie savo sodybos? [ Redaguota Tr Grd 05 2018, 08:44 ] | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2974 | "... daug kur meluoja, todėl daug sekėjų ir peržiūrų" Nu aš dar pridurčiau -todėl ir tiek daug skraidančių Kitfox-ais Europoje ir ypač USA. Šiaip tai pas Kitfoxą yra flaperonai,kurie nevisiškai atstoja užsparnius,bet vistik. Kitfox STI trūkumai -nepatenka į ULO pagal svorį. Ir jei tikiesi skraidyt į užsienius,tai STOL-as su savo kreiseriu apie 130-140km/val nelabai kelioninis lėktuvėlis.O ir kuro bakai pas jį ne kažką | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1636 | Savo sodyboi tikrai sugebesi simtu kitu metru pasiilginti ta taka. Kitfoxas tikrai liuks lektuvas bet tikrai ne kelionems. | ||
Į viršų | | ||
ag |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3282 Prisijungta: Pn Lap 30 2018, 11:59Pranešimų: 9 | meluoja ar nemeluoja išsiaiškinti planuoju šią vasarą Idaho valstijoje yra klubas kuris mokina STI skraidyti ir tūpti laukuose . Šiaip jau manau kad nevisi amerikonai ir ypač tie kurie gali nusipirkti tokį žaislą yra kvaili , čia gi ne tas variantas kai nueini į supermarketą pamatai gražiai supakuotą dešrą o gal dar ir su nuolaida ir perki pabandymui . Žmonės bendrauja forumuose , vien kifox owners group yra 2962 nariai Paskutiniame laiške klausiau patarimų : ar sudėtinga įregistravimo procedūra , ar dokumentai galiotų vakaruose , ar būtų apribojimų LT ar užsienyje , ar galėčiau tūpti iš oro pasirinktoje aikštelėj , kaip supratau tech aptarnavimus ir priežiūrą galėčiau atlikti pats , šio lėktuvo tuščio svoris 363 kg pilno 598 kg . USA papuola dar į LSA grupę . Ar LT tiksliau EU yra atskira klasifikacija iki 600 kg. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System