Mano Sparnai: Diskusijos / Važiuoklių klausimai / Duralinės lingės iš Rusijos


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Važiuoklių klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Duralinės lingės iš Rusijos
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Arturas Stundzia
Pn Grd 07 2018, 09:14
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 384
Negadinkite aliuminio , jauni būdami kaitinome skraidyklės vamzdį ir muilu tikrinome ikaitimą , o po to i padangą tiesinome ---- nuskrido vamzdžio dalis tiesa netoli .
Į viršų
vytas
Št Grd 08 2018, 11:02
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2457
nors forume jau ne kartą įrodyta,kad su muilu ir lietlempe neįmanoma sulenkti duralio,darau tai gana sėkmingai begalę kartų,nepriklausomai nuo amžiaus . Paskutinį kartą sulenkiau praeitą savaitę,gavosi puikiai ir man nuo to dvigubai smagiau -padarau tai,kas neįmanoma
Lankstau vamzdžius nuo D10mm iki 62mm.Niekas netrūksta,neklumpa,neatsilenkia po sulenkimo...
Jeigu man dabar įbruktų į rankas smuiką ir lieptų groti,irgi sakyčiau ,kad neįmanoma.Nes nemoku groti. Betgi groja ištisi orkestrai Visiškai sutinku su Rolandu-sunkiausia lenkti skardą.Labai ploną iškart gali perkaitinti.Nuo1,5mm storio neilgą gabaliuką įmanoma. Ilgesnį lakštą nesulenksi,nes neišlaikysi vienodos temp per visą ilgį. Su vamzdžiais absoliučiai jokių problemų. Lingę 20 mm sudėtinga,nes ,kad perkaitinti tokį storį ,reikia ilgai nupbodžiai kaitinti,lenkiasi sunkiai,tad yra tikimybė,kad belenkiant atauš. Lenki tol,kol lengvai linksta.Poto ataušini ir kartoji procedūrą. Nūdnas darbas,bet įmanoma. Jeigu lenkimas šaltai teisingas procesas,galingą presą rasti įmanoma
Į viršų
PovilasK
Št Grd 08 2018, 11:53
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 580
Tai kada tas seminaras?
Į viršų
Tinklalapis
Arturas Stundzia
Št Grd 08 2018, 06:21
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 384
B8k geras --- Nores ir nepatartina technologija , apra6yk kelis pavyzd=ius tiksliai : kaitinimo metodik1 , lenkimo būdą , pamuiluotos vietos spalvą ir t.t.
Gali praversti Tavo patirtis .
Į viršų
vytas
Št Grd 08 2018, 06:56
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2457
Prašai duoti patarimus "nelegaliai" technologijai. Na gerai ,bet už pasekmes neatsakau.
Patarimas pirmas,perfrazuojant Mao Czeduną :-norint lenkti,reikia lenkti.Galiu patarti,maždaug kaip daryti,bet norint pagauti esmę,reik pačiam pabandyti,gal net pradžai sulaužyti pora bandinių.
Visų pirma reikia tam turėti įrangos.Lenkimo stakliukes ir gerai veikiančią lietlempę,nu ir muilo,geriausia pačio paprasčiausio ūkiško,bet ne prausiamo,be jokių priemaišų. Lenkimo stakliukių neturiu,bet turiu nusipirkęs,ar pasigaminęs pačios primityviausios įrangėlės.Nedidelio diametro vamzdžiams lankstyti to pakanka:


Padarai kamščius vamzdžio galams ir gerai pritrombuoji smulkaus smėlio. Norint,kad gražiai susilenktų,nebūtų klupimo ar vamzdžio suplojimo,rolikai turi tiksliai atitikti vamzdžio diametrą.Pasižymi lenkimo centra ir padrėkintu muilu gerai ištepi plotą į abi puses nuo lenkimo centro maždaug 5 vamzdžio diametrai ilgyje. Lietlempė turi dirbti be priekaištų-llygi mėlyna liepsna. Jjei bus raudona liepsna ir dirbs trūkčiodama - šansai sugadinti didėja. Lenkimo procedūrą reikia atlikti greitai.Kai pasiekiama reikiama temperatūra ,negalima delsti,nes aliuminis greitai vėsta. Todėl vamzdį iškart įsistatau į rolikus ir kaitinu šiektiek atitraukus kaitinimo vietą toliau nuo pačių rolikų. Va čia svarbiausias momentas ;-žinoti iki kiek kaitinti. Spalva turi būti JUODA,anglies spalvos. Jei bus ne visai juoda o tamsiai ruda -luš. Jei pasieksi juodą kaip anglis ir kaitinsi toliau -vamzdis pats sutrupės nuo perkaitimo,nereiks nei lenkt. Taigi virtualiai nusakyt,kaip atrodo juoda sunkoka. Tiesiog imi vamzdį ,sutepi muilu ir kaitini. nereikia lenkt. Stebi spalvą. matai,kaip muilas tamsėja. Kai jau būna tamsiai tamsiai ruda,sekanti spalva būna juoda. tada iškart nutrauki kaitinimą ir nedelsiant lenki. Viskas.Jokių mandrybių,tiesiog poros bandymukų užtenka,kad pagautum spalvą. Tiesa,mažiems diametrams pvz 12-15mm pakanka dujinės kaitinimo lempos. Didesnių su ja neįkaitinsi

[ Redaguota Št Grd 08 2018, 07:17 ]
Į viršų
Algirdas L
Št Grd 08 2018, 11:39
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 405
Labai panašia technologija esu lankstęs ir aš, tiesa nedaug. Irgi pavyko.
Į viršų
Arturas Stundzia
Sk Grd 09 2018, 10:47
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 384
Dabar aišku ,,, mums lūžo nes nepasiekėme tokios juodos spalvos .
Žinoti technologiją yra gerai , juk nebūtina naudoti aviacijoje.
Į viršų
Rolandas
Sk Grd 09 2018, 05:30
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 4880
Kylančiam į orą daiktui tokie dalykai visai netinka. Reikia patikimumo, o čia patikimumu net nekvepia. Gal būt gali sėkmingai pagaminti 10 gaminių, tačiau vienuoliktas bus su įtrūkimu. Kaip tada?

Prisiminkit Sauliaus avariją. Kažkas neteisingai sukonstravo, gal kažkur pažeidė technologiją-ir dabar neaišku.

O Algirdo Kučinsko avarija?
Kažkoks terlius klijus maišė mažiau nei priklauso. Rezultatas žinomas.

O Žerolio žūtis?
Jis nei girdėti nenorėjo, kad reikia dirbti bent jau pagal minimalius reikalavimus. Beskrisdamas ištraukė vairolazdę, gal kažkas kitas atsitiko-ten viskas buvo bet kaip sugleizota.
O geras vyras buvo...



Į viršų
vytas
Sk Grd 09 2018, 09:16
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2457
galim ginčytis iki pažaliavimo,bet protingiausia tiesiog pasilikti prie savo nuomonių. Čia kaip su ta kamane:-jei ji žinotų,jog pagal žmonių teorijas ji skristi negali,ji net nebandytų pakilti. Bet ji to nežino,todėl skrenda.
Pagaminęs esu gal 15,gal 20 MS vežimėlių,kuriuose minimum 7 taip lenkti vamzdžiai ypatingai atsakingose vietose. Dėl to niekada nekilo jokių problemų.Ką ten aš,tūkstančiai savadarbių skraidyklių pagamintos būtent pagal šią technologįją. Rolandas labai techniškas žmogus ir labai patyręs,todėl stebina sakyčiau prietarai ir požiūris. Tūkstančiai-ne argumentas. Rusas,sulenkęs kelias linges šaltai -argumentas. Šaltas lenkimas neišvengiamai, absoliučiu 100 procentų duoda vidinius įtempimus. Ar kas nors tas ruso sulenktas linges tikrino po mikroskopu,arba švietė su rentgenu? Muilo technologija,jeigu sulenkei ir netrūko,apžiūrėjai vizualiai,ar su lupa ir nematai įtrūkimų,didesnė tikimybė,kad laikys geriau,nei šaltas lenkimas. Nieko neįtikinėju,tik pasidalinau technologija,žinoma ir naudojama nevieną dešimtį metų mėgėjų konstruktorių.
Lėktuve yra ir nelabai atsakingų vietų.Pvz iš plono duralinio vamzdelio sulenktas durų rėmas ,ar pan. jei bijai dėti atsakingose vietose,tokiose gali dėti užsimerkęs
Į viršų
vytas
Pr Grd 10 2018, 03:27
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2457
sakiau jau niekam nieko daugiau neįrodinėsiu,bet šiandien kaip tyčia nudyriau Rans S6 aukščio vairo dangą.Ir štai kaip atrodo "firmiškai" sulenktas vamzdis,ne kokio nors šarlatano su muiliukais Lenkta Ranso gamykloje. Aš su tokiais įklupimais net į durų rėmą nededu. Tai gal ne nuo technologijų vistik priklauso,o nuo to,kas lenkia



[ Redaguota Pr Grd 10 2018, 03:41 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1104sek,0.0076iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,909kb