Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Elektra |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2965 | Jeigu žiūrėsim vien tik ekonomiškumo ,tai pvz malūnsparniai,sraigtasparniai turėtų pagal patį aplamai neegzistuoti. Kas liečia patikimumą,lyginti su klasikinių lėktuvų taip pat neverta(autorotacija -daugiau savęs padrasinimui).bet jie sėkmingai skraido. Todėl,kad turi kitų gerų savybių,lyginant su lėktuvais. Kiek aš suprantu minimam orlėkyje sparnai palikti būtent dėl to,kad galėtų visiškai neišsitėkšti,atsakius elektronikai. | ||
Į viršų | | ||
Rasius B. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3265 Prisijungta: Kt Sau 04 2018, 09:00Pranešimų: 47 | Sraigtasparniai geba kilti ir tūpti be prabėgimo, todėl jie ir egzistuoja. Multirotoriai tai darytų daug brangiau. Ir nesaugiai. Giliausiai šis fenomenas išdiskutuotas čia (kiek man žinoma) http://www.reaa.ru/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1487759784/2398#2398 Aptariamas orlekis, tai tik vienas iš droninių projektų. Aerodinaminių vairų jis neturi. Mada, ką jau čia bepaveiksi. | ||
Į viršų | | ||
AHTAHAC |
| ||
AHTAHAC Užsiregistravęs dalyvis #37 Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33Pranešimų: 692 | Reno rašė ... [ Man tik keistai atrodo aerodinamiškai smarkiai "aplaižyto" liemens derinys su tais masyviais variklių laikikliais, styrančiais iš visų pusių. Ne, bet čia dar tik prototipas... Liemuo nuo Lancair IV | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Vytai! - žodis ,,aplamai,, aiškinamas kaip keiksmažodis, reikia sakyti ,,apskritai,, Sraigtasparnių pilotus visus moko autorotuoti, aikštelės jiems reikia mažutės, tik pasirinkti reikia greitai. | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1616 | Siek tiek ne i tema bet vistik apie dronus. Rusu Yandex per dvi savaites sumontavo reikalinga iranga i amerikej pirkta toyota priusa, dar dvi savaites marsrutu nuskanavimo (reik su lidar nuskanuot visas gatves kuriomis gali tekt vaziuot, paruost zemelapius su zenklais, perejomis ir t.t. (tam sugaiso dar dvi savaites) ) ir toliau demo vaziavimai. per savaite demo zurnalistu veziojimo po 12 - 18 val per diena jokiu akcidentu neatsitiko. Dabar tik laiko klausimas kol pilnai nuskanuos miestus ir neabejoju taksi per artimiausius 5 metus be vairuotojo bus iprastas dalykas. https://www.youtube.com/watch?time_continue=142&v=uRyTEW2OuWw | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2965 | Algirdas L rašė ... Vytai! - žodis ,,aplamai,, aiškinamas kaip keiksmažodis, reikia sakyti ,,apskritai,, Sraigtasparnių pilotus visus moko autorotuoti, aikštelės jiems reikia mažutės, tik pasirinkti reikia greitai. Algi,o jei jau toks kalbininkas, tai įrodyk,kad turi būti "apskritai",o ne kvadratiškai??!! Net reklamoj sako "kvadratiš" .Kažkada buvo madoj skalbalai,kritalai,trantalai ir pan. Po to žodis gegužė(kirtis ant i)tapo gęgužė(ant e). ne debilas,bet dębilas. dabar gi ne sninga,o snygis,krytis plykis(plikšala)ir t.t. Aš madų nesivaikau. Kas dėl autorotacijos -taip teoriškai ji įmanoma,praktiškai reikia daug aukščio ir labai greitos reakcijos. Daugiausia sraigtasparnių išsiteškia,atsakius varikliui,taip ir neperėję į autorotaciją. Tokia statistika | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Anksčiau buvo smėlio druskos mišinys o dabar: | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2965 | Mariau,gerokai nugrybavom nuo temos,bet už ledkrušį [ Redaguota Kt Sau 24 2019, 05:43 ] | ||
Į viršų | | ||
Rasius B. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3265 Prisijungta: Kt Sau 04 2018, 09:00Pranešimų: 47 | Justai. Be automatikos netobulumo yra dar keletas niuansų dėl vairuotojo iš automobilio iškeldinimo. Kokia problema bus išspręsta išmetus vairuotoją? Ar tai finansiškai bus tiek naudinga, kad montuot brangią įrangą? Juridinis klausimas - bepiločiam taksui įvairavus į žmonių minią ar tiesiai į sieną su keleiviais, kas sumokės žalą? Dėl paskutinio klausimo pasaulyje didžiausi debatai. Vytai. Rusų sraigtasparnininkai turi tokią sąvoką - tropa mertveca. Tai riba greičio/akščio, kol dar pakanka laiko autorotacijai, žemiau kurios neskraidoma. Panašiai, kaip parašiutu gelbėtis. Yra apatinė greičio/aukščio riba, tupimui užtenka menčių inercijos, aukščiau kurios irgi neskraidoma [ Redaguota Kt Sau 24 2019, 09:28 ] | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Rasius B. ta Tropa mertveca, iš eng. verčiames berods mirties taškas. Žemiau jo skraido. Tik jis vadinamas taip todėl kad kybojimo metu prie 0 greičio sraigtasparnis dar turi galimybę įgauti greitį ir pereiti į autorotaciją. Per Discovery kanalą rodė berods Robinsona 44 ir sakė, kad jo min aukštis tam yra apie 70 metrų. Ten tai ir pademonstravo. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System