Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Elektra |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rasius B. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3265 Prisijungta: Kt Sau 04 2018, 09:00Pranešimų: 47 | Žemiau jo skraido, kai siekia žygdarbių arba eina tūpt. Skaičiuojamas ne nuo nulio, kuo didesnis aukštis, tuo mažesnis gali būti greitis. Kiekvienam sraigtasparnių tipui individualus. Kaip su parašiutu iššokti iš orlaivio. Kuo didesnis orlaivio greitis - tuo mažiau reikia aukščio. Jei nebijai, žinoma. [ Redaguota Kt Sau 24 2019, 10:02 ] | ||
Į viršų | | ||
Rasius B. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3265 Prisijungta: Kt Sau 04 2018, 09:00Pranešimų: 47 | Mariau.POWER FAILURE ABOVE 500 FEET AGL 1. Lower collective immediately to maintain rotor RPM. 2. Establish a steady glide at approximately 70 KIAS. (For maximum glide distance or minimum rate of descent, see page 3-3.) 3. Adjust collective to keep RPM between 97 and 108% or apply full down collective if light weight prevents attaining above 97%. 4. Select landing spot and, if altitude permits, maneuver so landing will be into wind. 5. A restart may be attempted at pilot’s discretion if sufficient time is available (see “Air Restart Procedure”, page 3 -3). 6. If unable to restart, turn unnecessary switches and fuel valve off. 7. At about 40 feet AGL, begin cyclic flare to reduce rate of descent and forward speed. 8 . At about 8 feet AGL, apply forward cyclic to level ship and raise collective just before touchdown t o cushion landing. Touch down in level attitude with nose straight ahead. POWER FAILURE BETWEEN 8 FEET AND 500 FEET AGL 1. Lower collective immediately to maintain rotor RPM. 2. Adjust collective to keep RPM between 97 and 108% or apply full down collective if light weight prevents attaining above 97%. 3. Maintain airspeed until ground is approached, then begin cyclic flare to reduce rate of descent and forward speed. 4 . At about 8 feet AGL, apply forward cyclic to level ship and raise collective just before touchdown t o cushion landing. Touch down in level attitude and nose straight ahead. https://robinsonheli.com/wp-content/uploads/2016/03/r44_2_poh_full_book.pdf Jau nebe į temą, atsiprašau Visiems alaus [ Redaguota Kt Sau 24 2019, 10:25 ] | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Vytai, - tikėjausi sunervinti ir paskaityti gražų rašinį. Neišėjo ... dar. | ||
Į viršų | | ||
sky76v |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 764 | Didieji irgi žaidžia su keleiviniais dronais. „Aurora-Boeing“ aparatas atliko pirmąjį skridimą. Avionics International AIN | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Skaitantiems angliškai - daug informacijos apie europietiškus saulės baterijomis varomus orlėkius. Ypač įdomi dalis, kur pateikiami Solar Flight grupės projektai (vystomi ir jau įgyvendinti): https://www.solar-flight.com/projects/ | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Jei teisingai supratau, šiam orlaiviui baterijų energijos pakaks skrydžiui iki 3 val. https://www.aopa.org/news-and-media/all-news/2019/march/14/electric-trainer-meeting-expectations?utm_source=epilot&utm_medium=email&utm_content=tec&utm_campaign=190314epilot&fbclid=IwAR1nbnNDkSCqTISpGahv8ZGSwrWKFYfdDWt717DtlcFF4QAOBVU-N-41mFc | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Naujų idėjų antplūdis su elektra. Transwing koncepcija. https://www.suasnews.com/2019/03/transwing-a-revolutionary-vtol/?fbclid=IwAR2sFsleljrlzP9NZzlRgfoODvQChbxwg7CqW9IBpyezrbeLAaypAZQOKpg Bent jau toks modelis tai skrenda puikiai... https://www.youtube.com/watch?time_continue=191&v=7LNeVcziDus | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Na, jeigu jau net Harley-Davidson pradeda gaminti elektrinius motociklus, tai stūmoklinių vidaus degimo variklių era tikrai po truputėlį ritasi link saulėlydžio... https://www.harley-davidson.com/us/en/motorcycles/future-vehicles/livewire.html?fbclid=IwAR0pVbUZCd40PtGGnBNIrXScMjZG_F5nOrZZCi5bjrz57ZJcVRwrraePKvc | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Na štai, jau planuojamos pirmosios elektrinių lėktuvų lenktynės ir tikimasi, kad tai įvyks, galbūt, net kitąmet... https://cleantechnica.com/2019/04/13/wild-air-race-e-electric-airplane-race-celebrates-its-first-successful-year/?fbclid=IwAR1O6rqNnXBWL0T1AufTHhhRyjuvKA-kCh4g80MQinGAEG3S3HZFD9aCc1Y | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Panašu, kad tarp vidaus degimo variklių bei elektrinių motorų palaipsniui įsiplieskia karas... https://www.zerohedge.com/news/2019-04-21/new-study-shocks-electric-cars-considerably-worse-climate-diesel-cars?fbclid=IwAR0zfw6LrTj3AHt3r1LcGRmC436EdAEP5XdngPgI6eRDNiChBmi6MzTnmMc | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System