Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Eksperimentinių orlaivių priežiūra |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Bus proga užduoti klausimus: https://www.facebook.com/262341830474461/posts/2556198677755420/ | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | puolami ir siekiami uzdaryti aerodromai, sunkumai su orlaiviu prieziura ir iteisinimu, neadekvatus reikalavimai bendrajai aviacijai.Kurgi mes einame? aviacine valstybe pataps siaures korejos modeliu? Kodel pastoviai reik kariaut su valdininkais, kai jie turetu kaip tik sprest problemas, o ne kurt jas | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2361 | todėl , kad kiekvienas švancas , gavęs valdžią nori parodyt , koks jis svarbus , ir kaip nuo jo viskas priklauso . ir nesvarbu ar jis toje srityje bent kiek gaudosi ir iš viso ar žino apie ką kalba . | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | vytautas 42 rašė ... todėl , kad kiekvienas švancas , gavęs valdžią nori parodyt , koks jis svarbus , ir kaip nuo jo viskas priklauso . ir nesvarbu ar jis toje srityje bent kiek gaudosi ir iš viso ar žino apie ką kalba . Teisingai! Patys nieko nedarysim! Svarbiausia - forume paamsėt! https://www.youtube.com/watch?v=lieGlI-vSqo | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Gal praleidžiam klausimą "kas kaltas" ir pereinam prie klausimo "ką daryti". Aš siūlyčiau kol valdžioj vyksta bevaldystė, susitvarkyti savo kiemą. Padaryti savo vidaus TP taisyklių (nekeistų dar nuo 2007 metų) reviziją ir ten aprašyti naują ULO TP tvarką. Tos taisyklės yra suderintos su CAA, todėl TKA galima pateikti, kad jų redakcija irgi galiojanti. Jas užprotestuoti gali tik LTSA, bet ten nėra specialistų, nebent Jurgita, ir ta laikinai. Pakeitimą siūlyčiau tokį: ULO techninę priežiūrą gali atlikti (savininko pasirinkimu): 1. Licencijuoti Part 66 specialistai (pagal orl. klasę) 2. Licencijuoti Eksperimentinių orl. specialistai (irgi pagal orl. klasę) 3. Savininko pasirinkti specialistai (iš ULOPF sąrašo, arba savo nuožiūra) 4. Pats orlaivio savininkas (paprasti darbai, kurie išvardinti taisyklių priede, arba Part M priede: Pilot-Owner Maintenance) Bet čia padės (gal!) tik vienai federacijai ir tik vienos problemos ribose. Taisyklių traktavimo problemų dabar galima laukti visiems ir iš visur. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | o nacionaliniu licenciju turetojai? | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Tai papuola po Nr.2 Nacionalinės licencijos - tai Eksperimentinių orl. licencijos + sklandytuvų licencijos (laikinai, kol nepradės galioti EASA licencijos sklandytuvams). Paskui nacionalinės ir Eksperimentinių licencijos bus tas pats. | ||
Į viršų | | ||
SKR LT |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #256 Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59Pranešimų: 334 | "Pakeitimą siūlyčiau tokį: ULO techninę priežiūrą gali atlikti (savininko pasirinkimu): 1. Licencijuoti Part 66 specialistai (pagal orl. klasę) 2. Licencijuoti Eksperimentinių orl. specialistai (irgi pagal orl. klasę) 3. Savininko pasirinkti specialistai (iš ULOPF sąrašo, arba savo nuožiūra) 4. Pats orlaivio savininkas (paprasti darbai, kurie išvardinti taisyklių priede, arba Part M priede: Pilot-Owner Maintenance)" ULO (eksperimentiniams orlaiviams) techninei priežiūrai siūloma licencijuoti specialistai, o savininkui - tik padangas prisipūsti. Manau, kad savininkas yra visapusiškai atsakingas už savo orlaivį ir, jeigu pats nesugeba, tik tada ieško specialisto, su licencija ar be jos. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Senai žadėjau, bet tik dabar padariau: Eksperimentinių orlaivių taisyklių griaučius (struktūrą, sistemą...). Žr. priedą. Kai kurios taisyklės jau yra, galima pritaikyti. Kai kurių nėra iš viso: apie techninę priežiūrą ir kt. Viršūnę sudaro pagrindinės taisyklės (lyg ir Eksperimentinių orl. aviacijos įstatymas) su: - orlaivių klasifikacija, - pagrindinės nuostatos, principai, - nuorodos į specialias taisykles (tinkamumo, registravimo, licencijų ir kt.), - visuomeninių inspektorių, instruktorių, egzaminatorių reikalavimai ir įgaliojimai, - ir t.t. Specialios taisyklės nustato reikalavimus kiekvienai orlaivių klasei (nuo 5700 kg istorinių iki 120 kg nereguliuojamų): - pradinio tinkamumo skraidyti taisyklės naujiems arba naujai registruojamiems orlaiviams, - tęstinio tinkamumo, TP organizacijų, techninės priežiūros taisyklės, - registravimo taisyklės, išimtys, supaprastinimai eksperimentiniams orlaiviams, - nacionalinės TP licencijos (man atrodo, beveik nereikalingos, prireikus galima apsieiti su Part 66), - ULOPF pilotų vidinės taisyklės. Jos turi būti paprastos ir aiškios, ne daugiau puslapio ar kelių. Galbūt iš pradžių sistema pasirodys sudėtinga, bet ji daug paprastesnė už dabartinį chaosą. Pagrindinė problema - kam ji reikalinga? Kuri organizacija "ant Lietuvos" dabar tuo užsiima? Gal nusiųsti į ministeriją, gal ten kas nors žino? eksperimentiniu_orlaivi_teiss_aktu_sistema.pdf | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Stokholmo sindromas Man visada gaila skriaudžiamo šunelio, paukštelio, vaiko ar suaugusio. Visada noriu juos ginti. Tačiau dažnai auka įsimyli savo skriaudėją, ir nieko čia jau nepadarysi. Jeigu jums pasirodys, kad visuomeninis inspektorius kelia perteklinius reikalavimus, nepamirškit kad visuomeninių inspektorių yra daug. Galų gale yra TKA specialistai, kurių sprendimo teisė yra aukščiausia. http://www.ulopf.lt/visuomeniniu-inspektoriu-sarasas Sąraše nėra nuo seniau dirbančių inspektorių, taip kad rinktis yra ką. Žinoma, kiekviena pastaba, kiekvienas rastas defektas yra vertingi. Jokiu būdu nereikėtų juos ignoruoti. Tačiau nereikia ir atsistojus į paklusniojo pozą skriaudėjui su meile atsiduoti... | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System