Mano Sparnai: Diskusijos / Klausia naujokai... / Alternatyvūs būdai išsilaikyti PPL(A)?


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Klausia naujokai...
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Alternatyvūs būdai išsilaikyti PPL(A)?
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
vytautas 42
Pn Kov 22 2019, 01:14
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Čia broli nepyk , bet truputį į malūną su bulvėmis nuvažiavai ...
Į viršų
PovilasK
Pn Kov 22 2019, 01:21
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
Turbavykas rašė ...

PovilasK rašė ...


KĘSTUTIS A. rašė ...

Turbavykas, o kodėl su ultralightais pavojingiau?

Aha, ir man įdomu, iš kur tokia informacija?


Na todel kad jie nesertifikuoti! Ivykiu skaicius. Trumpas mokymo procesas! Pats maciau kaip skraidoma ir i poziuri. Per paprastas mokymas gal.



Nors esi 9+ metų šitam forume, tavo kitas klausimas apie sertifikavimą rodo, kad absoliučiai nieko nesupranti apie aerodinamiką, kam skirtas aukštumos vairas, kaip veikia trimeris, kas yra mokymo programa, kuo ULO skiriasi nuo PPL, ir kokia
yra skraidymų statistika.

Viskas internete. Susipažink, tada sugrįžk.
Į viršų
Tinklalapis
Turbavykas
Pn Kov 22 2019, 01:59
Užsiregistravęs dalyvis #515
Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05
Pranešimų: 95
Prie ko cia trimeris? Pvz Horn balance. Kas bus jei bus per didelis? O jei aukstumos vairas paklius i seseli? Ventral fin reikalingas ar ne? Juk buna kad tik po bandymu juos prideda.
Į viršų
Turbavykas
Pn Kov 22 2019, 02:16
Užsiregistravęs dalyvis #515
Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05
Pranešimų: 95
Tai paaiskinkit kaip nieko nesuprantanciam ar Dinamicas atitinka pvz FAA part 23.155 https://www.law.cornell.edu/cfr/text/14/23.155 ar ne? "There must be no excessive decrease in the gradient of the curve of stick force versus maneuvering load factor with increasing load factor."
Į viršų
Administratorius
Pn Kov 22 2019, 02:17
Nerijus

Užsiregistravęs dalyvis #3181
Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11
Pranešimų: 988

Į viršų
Rolandas
Pn Kov 22 2019, 03:47
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Turbavykas rašė ...

Tai paaiskinkit kaip nieko nesuprantanciam ar Dinamicas atitinka pvz FAA part 23.155 https://www.law.cornell.edu/cfr/text/14/23.155 ar ne? "There must be no excessive decrease in the gradient of the curve of stick force versus maneuvering load factor with increasing load factor."

Pats su kuo skraidai?
Na o gradientas didelė bėda, bet tik teorinė. Pvz sklandytuvui LAK 12 niekaip nepavyko padaryti reikalingo gradiento. Paliko kaip yra, ir tai problemų nekelia, nes pilotavimui įtakos neturi.
Kiek atsimenu, iš didelės aviacijos atėjęs reikalavimas-kiekvienam perkrovimo vienetui ant vairalazdės turi atsirasti 1 kg jėga. Neatsiranda, na ir kas?

[ Redaguota Pn Kov 22 2019, 03:53 ]
Į viršų
bence
Pn Kov 22 2019, 09:24
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
Administratorius rašė ...





Sveikinu save su vardadieniu
Į viršų
Tinklalapis
sky76v
Pn Kov 22 2019, 09:27
Užsiregistravęs dalyvis #3230
Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42
Pranešimų: 764
Per pilnatį sunku pamatyti.
Sveikinimai.
Į viršų
RokasLT
An Kov 26 2019, 11:16
Užsiregistravęs dalyvis #3292
Prisijungta: Pr Kov 18 2019, 11:49
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 8
Ačiū visiems už patarimus ir detalią informaciją.

Kainodara ir kas gali vesti man kaip ir aišku. Aš gal labiau tikėjausi patarimo kurie konkrečiai klubai/įstaigos pigesni/lankstensi, tik ko gero netaip suformulavau klausimą. Kol kas visai patraukliai atrodo Alytaus aeroklubas, ko gero ten ir mokysimės. Bet va su teorija, kaip supratau, teks labiau savarankiškai padirbėti. Turbavykas siūlė Oxford knygas, panagrinėsiu. Gal dar kokių patarimų dėl savarankiško teorijos mokymosi?

Dar buvo klausimas kodėl ne ULO, tai dėl kelių priežasčių. Visų pirma norisi (galėti) skraidyti ne tik su ULO. Taip pat tas saugumo klausimas. Žinau, čia toks labiau filosofinė tema ir aš asmeniškai neturiu pakankamai kompetencijos veltis į diskusijas apie tai. Tiesiog kai skraidai su nuomotu orlaiviu kurį prižiūri nepažįstamas žmogus, ir neaišku kaip, tai bent psichologiškai ramiau žinoti, kad priežiūrai yra keliami didesni reikalavimai.
Į viršų
PovilasK
An Kov 26 2019, 04:53
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
RokasLT rašė ...

Kainodara ir kas gali vesti man kaip ir aišku. Aš gal labiau tikėjausi patarimo kurie konkrečiai klubai/įstaigos pigesni/lankstensi, tik ko gero netaip suformulavau klausimą. Kol kas visai patraukliai atrodo Alytaus aeroklubas, ko gero ten ir mokysimės. Bet va su teorija, kaip supratau, teks labiau savarankiškai padirbėti. Turbavykas siūlė Oxford knygas, panagrinėsiu. Gal dar kokių patarimų dėl savarankiško teorijos mokymosi?


1) Alytus siūlydavo geras orlaivio nuomos kainas, tačiau klausimas, ar jie turi mokymo organizacijos akreditaciją. Tuos popierius sutvarkyt kainuoja krūvą pinigų ir laiko...

2) Reikia važiuot konkrečiai į kiekvieną klubą, ir kalbėtis dėl kainos. Mano skaičiai yra maksimalūs, ką klubai sako, realiai - gali būt mažesni...

3) Teorijai pasimokint: susimokėt 20 eur, ir pasitreniruot ant http://www.pilotumokykla.lt/ egzaminavimo platformos.
Į viršų
Tinklalapis
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0725sek,0.0066iš to užklausomsDB užklausos:32. Naudojama atmintis:3,926kb