Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Klausia naujokai... |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Alternatyvūs būdai išsilaikyti PPL(A)? |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2368 | Čia broli nepyk , bet truputį į malūną su bulvėmis nuvažiavai ... | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 748 | Turbavykas rašė ... PovilasK rašė ... KĘSTUTIS A. rašė ... Turbavykas, o kodėl su ultralightais pavojingiau? Aha, ir man įdomu, iš kur tokia informacija? Na todel kad jie nesertifikuoti! Ivykiu skaicius. Trumpas mokymo procesas! Pats maciau kaip skraidoma ir i poziuri. Per paprastas mokymas gal. Nors esi 9+ metų šitam forume, tavo kitas klausimas apie sertifikavimą rodo, kad absoliučiai nieko nesupranti apie aerodinamiką, kam skirtas aukštumos vairas, kaip veikia trimeris, kas yra mokymo programa, kuo ULO skiriasi nuo PPL, ir kokia yra skraidymų statistika. Viskas internete. Susipažink, tada sugrįžk. | ||
Į viršų | | ||
Turbavykas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #515 Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05Pranešimų: 95 | Prie ko cia trimeris? Pvz Horn balance. Kas bus jei bus per didelis? O jei aukstumos vairas paklius i seseli? Ventral fin reikalingas ar ne? Juk buna kad tik po bandymu juos prideda. | ||
Į viršų | | ||
Turbavykas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #515 Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05Pranešimų: 95 | Tai paaiskinkit kaip nieko nesuprantanciam ar Dinamicas atitinka pvz FAA part 23.155 https://www.law.cornell.edu/cfr/text/14/23.155 ar ne? "There must be no excessive decrease in the gradient of the curve of stick force versus maneuvering load factor with increasing load factor." | ||
Į viršų | | ||
Administratorius |
| ||
Nerijus Užsiregistravęs dalyvis #3181 Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11Pranešimų: 997 | |||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5571 | Turbavykas rašė ... Tai paaiskinkit kaip nieko nesuprantanciam ar Dinamicas atitinka pvz FAA part 23.155 https://www.law.cornell.edu/cfr/text/14/23.155 ar ne? "There must be no excessive decrease in the gradient of the curve of stick force versus maneuvering load factor with increasing load factor." Pats su kuo skraidai? Na o gradientas didelė bėda, bet tik teorinė. Pvz sklandytuvui LAK 12 niekaip nepavyko padaryti reikalingo gradiento. Paliko kaip yra, ir tai problemų nekelia, nes pilotavimui įtakos neturi. Kiek atsimenu, iš didelės aviacijos atėjęs reikalavimas-kiekvienam perkrovimo vienetui ant vairalazdės turi atsirasti 1 kg jėga. Neatsiranda, na ir kas? [ Redaguota Pn Kov 22 2019, 03:53 ] | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1538 | Administratorius rašė ... Sveikinu save su vardadieniu | ||
Į viršų | | ||
sky76v |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 785 | Per pilnatį sunku pamatyti. Sveikinimai. | ||
Į viršų | | ||
RokasLT |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3292 Prisijungta: Pr Kov 18 2019, 11:49Vieta: Vilnius Pranešimų: 8 | Ačiū visiems už patarimus ir detalią informaciją. Kainodara ir kas gali vesti man kaip ir aišku. Aš gal labiau tikėjausi patarimo kurie konkrečiai klubai/įstaigos pigesni/lankstensi, tik ko gero netaip suformulavau klausimą. Kol kas visai patraukliai atrodo Alytaus aeroklubas, ko gero ten ir mokysimės. Bet va su teorija, kaip supratau, teks labiau savarankiškai padirbėti. Turbavykas siūlė Oxford knygas, panagrinėsiu. Gal dar kokių patarimų dėl savarankiško teorijos mokymosi? Dar buvo klausimas kodėl ne ULO, tai dėl kelių priežasčių. Visų pirma norisi (galėti) skraidyti ne tik su ULO. Taip pat tas saugumo klausimas. Žinau, čia toks labiau filosofinė tema ir aš asmeniškai neturiu pakankamai kompetencijos veltis į diskusijas apie tai. Tiesiog kai skraidai su nuomotu orlaiviu kurį prižiūri nepažįstamas žmogus, ir neaišku kaip, tai bent psichologiškai ramiau žinoti, kad priežiūrai yra keliami didesni reikalavimai. | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 748 | RokasLT rašė ... Kainodara ir kas gali vesti man kaip ir aišku. Aš gal labiau tikėjausi patarimo kurie konkrečiai klubai/įstaigos pigesni/lankstensi, tik ko gero netaip suformulavau klausimą. Kol kas visai patraukliai atrodo Alytaus aeroklubas, ko gero ten ir mokysimės. Bet va su teorija, kaip supratau, teks labiau savarankiškai padirbėti. Turbavykas siūlė Oxford knygas, panagrinėsiu. Gal dar kokių patarimų dėl savarankiško teorijos mokymosi? 1) Alytus siūlydavo geras orlaivio nuomos kainas, tačiau klausimas, ar jie turi mokymo organizacijos akreditaciją. Tuos popierius sutvarkyt kainuoja krūvą pinigų ir laiko... 2) Reikia važiuot konkrečiai į kiekvieną klubą, ir kalbėtis dėl kainos. Mano skaičiai yra maksimalūs, ką klubai sako, realiai - gali būt mažesni... 3) Teorijai pasimokint: susimokėt 20 eur, ir pasitreniruot ant http://www.pilotumokykla.lt/ egzaminavimo platformos. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System