Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Klausia naujokai... |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Nesertifikuotu orlaiviu bandymai? |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Turbavykas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #515 Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05Pranešimų: 95 | Sveiki, Gal galetu kasnors papasakokti kaip vyksta praktikoj? Nes kaip suprantu jeigu orlaivis yra sertifikuotas jo valdomumas, kiti skrydzio parametrai turi atitikti labai daug specifikaciju. Atliekant certifikavima priskraidoma kelis tukstancius valandu, atliekami begalia visokiu matavimu, jei reikia daromi pakeitimai konstrukcijoje ir pan. Savaime suprantama tai kainuoja labai brangiai, uzima keleta metu ar net daugiau ir .t.t Kiek teko skaityti net ESAG Prienuose dejo rusiskus kompiuterius i sklandytuva... kad uzrasyti parametrus. Jei is kazkokios firmeles nusiperki naujai iskepta expermentini ar tampi pilotu bandytoju su 30 val skrydzio patirties? Ar yra kokios garantijos kad vairai veiks kaip tikimasi(pvz nuleidus nosi vairalazde pati neprades judeti dar labiau i prieki) skraidant greitai neprasides visokie flateriai ir dar simtai visokiu nepageidaujamu charakteristiku??? Net tokia kompanija kaip Boeing prisidare didziuliu problemu su 737 Max nes pakeitus variklius pasikeite skrydzio charakteristikos ir nebepraejo certifikacijos(kaip suprantu traukiant vairolazde i save reikalinga jega mazejo, kas yra negalima) tai pridejo abejotinu sistemu kaip MCAS. Ar yra garantija kad nusipirkus lektuveli is kazkokios firmeles jis yra saugus? [ Redaguota Pn Kov 22 2019, 09:24 ] | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2368 | Žinok , mano manymu nėra garantijos , kad norėdamas tik pirstelt , nepadarysi daugiau | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 748 | Certifikavimą sakai? O gali daugiau papasakot? | ||
Į viršų | | ||
Turbavykas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #515 Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05Pranešimų: 95 | O cia kazka blogai paklausiau? Kodel visi tokie pikti? Cia draudziamas sitas zodis? | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1641 | Eksperimentiniams suprantama jokiu garantiju nera. bandymus reik atlikt tik sparno lonzeronui. Ulo bandymu daugiau bet irgi toli iki rimtos aviacijos bandymu. Kas liecia garantijas tai kaip pats teisingai pastebejai net Boingo atveju tai neisgelbejo. Todel yra paprasciausia tiesa, kuo ilgiau eksplotuojamas aparatas tuo jis patikimesnis nes daugiau klaidu (daznai ir per tragiskas avarijas) yra istaisoma. Todel tokie aparatai kaip kitfoxas, kurie skraido jau virs 30 ies metu, arba pvz, rutano antys pvz, yra tikrai ne maziau patikimos nei rimti sertifikuoti aparatai nes pats gyvenimas per sitiek metu tuos aparatus ir sertifikavo. O del nauju konstrukciju tai taip. kol jos nepraeja viso to, rizika didziauisa. Kad ir Sauliaus Merlino atvejis. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5571 | Kai kada net labai sertifikuotiems orlaiviams niekaip nepavyksta kad per bandymus aparatūra užfiksuotų reikalingus parametrus. Tuomet rašomas-subjektyvia piloto nuomone šis parametras yra normalus ir skrydžiui saugumui pavojaus nekelia. Labai didelė bėda eleronai-pvz Jak 12 jie yra sunkiai pajudinami. ULO orlaivių viena iš pagrindinių problemų-taip pat eleronai. Pvz. CTSW jie neprotingai jautrūs, o https://en.wikipedia.org/wiki/Flyitalia_MD3_Rider yra nepateisinami sunkūs. Na o numylėtas Bekasas skrenda taip, kad net patyręs pilotas nenulaiko rutuliuko centre. Nežiūrint to, jie gaminami dideliomis serijomis. Komercija tskant... Tačiau daugumoje orlaivių šie parametrai geri. Būna blogų važiuoklių. Na o dabar-bandymai. Paprastai teisingai aerodinamiškai sukomponuotas, aptakus ir turintis teisingą centruotę orlaivis su pastovumu ir valdomumu problemų neturi. Belieka jį teisingai ir atsargiai išbandyti. Na o bijantis flaterio, vairai paprastai turi pilną svorinį balansavimą, ypač eleronai. Jei balansavimo nėra, iš skaudžios patirties max greitis ribojamas iki 120-130 km/val. Jei lėktuvas tvirtas ir standus (pvz Anbo 2 replika)-iki 150. Konkrečiai apie pačius bandymus esu rašęs, jei reikia, galiu pakartoti. | ||
Į viršų | | ||
Turbavykas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #515 Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05Pranešimų: 95 | Dekui uz atsakymus! Gerai kad visgi kazka testuoja!!! Kaip supratau EASA tai isvis neidomu ir viskas palikta salims. Tai turbut kur kiek reikalaujama tiek ir testuojama. Tikrai sutinku kad populiarus ulo gal ir visai neblogi. Bet butu baisoka skristi kokiu katik islesitu ar kur tik keleta vienetu yra. Bent man asmeniskai kokia Cessna jei dar kaip priklauso priziureta pagal visus reglamentus visgi truputi patikimiau. [ Redaguota Tr Kov 27 2019, 04:52 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5571 | Visų pirma ESAG sertifikuodavo ir sertifikuoja pagal aukščiausius reikalavimus. Po mūsų lakūnų atliktų bandymų, dalį bandymų kartodavo lakūnai iš Maskvos LII. O kai baimė skristi labai didelė-geriau neskristi. Esu sukonstravęs ir išbandęs 10 savo konstrukcijos lėktuvų, keletą restauravęs. Visi jie skraido jau daug metų. Mano kolegos taip pat kažką panašaus daro. Gamykliniai ULO gaminami serijomis, todėl patikimumas dar didesnis. Be to jie turi gelbėjimo parašiutus. | ||
Į viršų | | ||
Powered by e107 Forum System