Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Įvairūs klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Vel nelaime |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5565 | Įdomi dienelė: https://kauno.diena.lt/naujienos/vilnius/nusikaltimai-ir-nelaimes/mire-nesekmingai-kyviskiu-aerodrome-parasiutu-nusileides-vyras-984240 | ||
Į viršų | | ||
sky76v |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 778 | Rolandas rašė ... Įdomi dienelė: https://kauno.diena.lt/naujienos/vilnius/nusikaltimai-ir-nelaimes/mire-nesekmingai-kyviskiu-aerodrome-parasiutu-nusileides-vyras-984240 „LRyte“ truputį plačiau. | ||
Į viršų | | ||
sky76v |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 778 | „15min“: Avarinis lėktuvo nusileidimas užsidegusio piloto akimis: „Gavau liepsnų“. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5565 | Galima pagalvoti kad kaltas tik nusenęs lėktuvas ir nevietoje atsiradęs griovys. Tiek to, tik nesinori kad nepatyrę pilotai tuo patikėtų ir klaidas galimai kartotų. Lėktuvų varikliai stojo ir stos. Kad išvengti nelaimės, reikia nuolat treniruotis, įmituojant variklio gedimą. Bet kuriam pilotui, su bet kokiu lėktuvu. Tai stipriai sumažins blogos baigties tikimybę. [ Redaguota Pn Rgs 11 2020, 09:31 ] | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1006 | Klausimai tikrai logiski, jei lektuvas normaliai nusileido ir is inercijos riedejo griovio link,kodel nebuvo galima daryti net ir labai staigaus posukio,priekinis ratas gi valdomas...blogiausiu atveju sparnas butu kabines zeme,bet isvengta tiesioginio smugio nosimi.Nuostoliai butu tikrai mazesni,lektuvas remontuojamas.Ziurint i sudegusio lektuvo nuotrauka sunku suprasti ar jis kapotavo,ar tiesiog sudege uz griovio?Aisku, lengva mokyti kitus ir jau po ivykio...Kostas tikrai turejo pilotavimo patirties...bet yra kaip yra...nieko jau nepakeisi...gerai kad jam viskas baigesi laimingai..bus dar tu lektuvu... Gal tik butu pastaba del tureto aukscio uzgesus varikliui...aukstis buvo per mazas o atstumas iki tako per didelis,kad butu imanoma saugiai pasiekti taka...kiek suprantu variklis uzgeso darant,ar padarius ketvirta posuki...jei bent 50 m auksciau, buvo imanoma nutupti i taka...sakyciau testuojant varikli nereikejo nutolti per daug nuo tako, dezute daryti mazesne,kad is bet kurios vietos butu imanoma gryzti ir nutupti,net ir uzgesus varikliui...deja...varikli reikejo testuoti ir ieskoti gedimo zemeje.. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2973 | Čia aš tikrai ne specas,bet prisiminiau nesenai matytą filmą pagal tikrus įvykius,kai nutupdė Boeingą ant Hatsono upės.Visi liko sveiki,net lėktuvas,bet reikėjo rasti kaltą..."Ekspertai" atidirbdami situaciją simuliatoriuje sugebėjo sugryžti į aerouostą ir saugiai nutupdyti lainerį.Jie įrodinėjo,kad nebuvo būtinybės tūpti ant upės.Tada pilotas jų paklausė:iš kelinto karto jūs nutupdėte aerouoste?-Prieš tai atlikome 17 bandymų... -O kiek bandymų turėjau aš?-paklausė pilotas.-Be to jūs jau mintinai viską žinojote sekundės tikslumu,ką turite daryti. Tada išnagrinėję juodos dėžės įrašus,paskaičiavo ,kiek prireikė laiko ,kad po variklių atsisakymo priimt sprendimą,kur tūpt. Prireikė 35 sekundžių.Tada "ekspertams' buvo liepta palaukti 35 sekundes ir po to pasukt lėktuvą link juostos.Visi bandymai baigėsi lėktuvo sudaužymu... Taigi aš apie tai,kad aukštis apie šimtą m .Tada pasižiūrim į pasą.Ogi reakcija nebe ta.O ir su gera reakciją pastebėti už poros šimtų m (ar daugiau) griovį sudėtinga.Reikia,kad prieš pora minučių būtum virš jo praskridęs. Kas dėl variklio-be abejo, su gerai nedirbančiu neverta rizikuot [ Redaguota Tr Rgs 09 2020, 02:57 ] | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | vytas rašė ... Čia aš tikrai ne specas,bet prisiminiau nesenai matytą filmą pagal tikrus įvykius,kai nutupdė Boeingą ant Hatsono upės.Visi liko sveiki,net lėktuvas,bet reikėjo rasti kaltą..."Ekspertai" atidirbdami situaciją simuliatoriuje sugebėjo sugryžti į aerouostą ir saugiai nutupdyti lainerį.Jie įrodinėjo,kad nebuvo būtinybės tūpti ant upės... Tikrai taip, Vytai, - labai daug kartų "narstytas" atvejis - ir "ekspertų", ir žurnalistų, ir, žinoma Holy Wood'o... Tik ten ne Boeing'ą į Hudson'o upę Niujorke taip sėkmingai nutupdė, o Airbus 320 (Boeing gerbėjai dėl šio netikslumo, žinoma, nesupyktų, bet Airbus šalininkai - neatleistų ). O "ekspertai", faktas, kad beveik visur vienodi, t.y. - patys "gudriausi"... | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1006 | Tikrai nepretenduoju i 'ekspertus' ,tiesiog tai pamastymai, kas galejo buti kitaip...paciam teko ne karta tupti i aikstele su neveikianciu varikliu...kol kas sekmingai | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5565 | Mačiau šį puikų filmą. Atmetus emocijas-labai rimtas tyrimas. Pilotai įrodė, kad pasirinko vienintelį teisingą variantą. Jei nebūtų tyrimo, dar ir dabar būtų kalbama kad pilotai galbūt elgėsi neteisingai. Lietuvoje didžioji dalis avarijų ištiriama nekvalifikuotai. Bendra tendencija-didžiulė užuojauta pilotui, ypač jei jis žuvo. Nenorima matyti, kad pilotas darė viską kad užsimuštų...ir jam pavyko. Kad avarijų būtų mažiau, kad jos nesikartotų, reikia žinoti tikrąsias priežastis. Išsiaiškinti gali tik kvalifikuoti žmonės. Galit pykti, prasivardžiuoti, tačiau neatimsite teisės analizuoti avariją, diskutuoti su kitais kvalifikuotais specialistais. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2973 | Albertai,visai ne tave turėjau omeny.Tik norėjau pasakyt,kad iš išorės ir po įvykio visada atrodo,kad buvo galima pasielgt racionaliau.Jeigu taip visada būtų,tai šiandien nereiktų nagrinėt avarijų pasekmių,Deja...dažniausia pritrūksta tų kelių sekundžių,kurios ore labai brangios | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System