Mano Sparnai: Diskusijos / Įvairūs klausimai / Vel nelaime


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Įvairūs klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Vel nelaime
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
Sk Rgs 06 2020, 09:09
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5565
Įdomi dienelė:
https://kauno.diena.lt/naujienos/vilnius/nusikaltimai-ir-nelaimes/mire-nesekmingai-kyviskiu-aerodrome-parasiutu-nusileides-vyras-984240
Į viršų
sky76v
Sk Rgs 06 2020, 05:23
Užsiregistravęs dalyvis #3230
Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42
Pranešimų: 778


„LRyte“ truputį plačiau.
Į viršų
sky76v
An Rgs 08 2020, 09:56
Užsiregistravęs dalyvis #3230
Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42
Pranešimų: 778
„15min“: Avarinis lėktuvo nusileidimas užsidegusio piloto akimis: „Gavau liepsnų“.
Į viršų
Rolandas
Tr Rgs 09 2020, 08:22
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5565

Galima pagalvoti kad kaltas tik nusenęs lėktuvas ir nevietoje atsiradęs griovys. Tiek to, tik nesinori kad nepatyrę pilotai tuo patikėtų ir klaidas galimai kartotų.



Lėktuvų varikliai stojo ir stos. Kad išvengti nelaimės, reikia nuolat treniruotis, įmituojant variklio gedimą. Bet kuriam pilotui, su bet kokiu lėktuvu. Tai stipriai sumažins blogos baigties tikimybę.

[ Redaguota Pn Rgs 11 2020, 09:31 ]
Į viršų
Albertas
Tr Rgs 09 2020, 11:35
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1006
Klausimai tikrai logiski, jei lektuvas normaliai nusileido ir is inercijos riedejo griovio link,kodel nebuvo galima daryti net ir labai staigaus posukio,priekinis ratas gi valdomas...blogiausiu atveju sparnas butu kabines zeme,bet isvengta tiesioginio smugio nosimi.Nuostoliai butu tikrai mazesni,lektuvas remontuojamas.Ziurint i sudegusio lektuvo nuotrauka sunku suprasti ar jis kapotavo,ar tiesiog sudege uz griovio?Aisku, lengva mokyti kitus ir jau po ivykio...Kostas tikrai turejo pilotavimo patirties...bet yra kaip yra...nieko jau nepakeisi...gerai kad jam viskas baigesi laimingai..bus dar tu lektuvu...
Gal tik butu pastaba del tureto aukscio uzgesus varikliui...aukstis buvo per mazas o atstumas iki tako per didelis,kad butu imanoma saugiai pasiekti taka...kiek suprantu variklis uzgeso darant,ar padarius ketvirta posuki...jei bent 50 m auksciau, buvo imanoma nutupti i taka...sakyciau testuojant varikli nereikejo nutolti per daug nuo tako, dezute daryti mazesne,kad is bet kurios vietos butu imanoma gryzti ir nutupti,net ir uzgesus varikliui...deja...varikli reikejo testuoti ir ieskoti gedimo zemeje..
Į viršų
vytas
Tr Rgs 09 2020, 02:48
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2973
Čia aš tikrai ne specas,bet prisiminiau nesenai matytą filmą pagal tikrus įvykius,kai nutupdė Boeingą ant Hatsono upės.Visi liko sveiki,net lėktuvas,bet reikėjo rasti kaltą..."Ekspertai" atidirbdami situaciją simuliatoriuje sugebėjo sugryžti į aerouostą ir saugiai nutupdyti lainerį.Jie įrodinėjo,kad nebuvo būtinybės tūpti ant upės.Tada pilotas jų paklausė:iš kelinto karto jūs nutupdėte aerouoste?-Prieš tai atlikome 17 bandymų... -O kiek bandymų turėjau aš?-paklausė pilotas.-Be to jūs jau mintinai viską žinojote sekundės tikslumu,ką turite daryti.
Tada išnagrinėję juodos dėžės įrašus,paskaičiavo ,kiek prireikė laiko ,kad po variklių atsisakymo priimt sprendimą,kur tūpt. Prireikė 35 sekundžių.Tada "ekspertams' buvo liepta palaukti 35 sekundes ir po to pasukt lėktuvą link juostos.Visi bandymai baigėsi lėktuvo sudaužymu...
Taigi aš apie tai,kad aukštis apie šimtą m .Tada pasižiūrim į pasą.Ogi reakcija nebe ta.O ir su gera reakciją pastebėti už poros šimtų m (ar daugiau) griovį sudėtinga.Reikia,kad prieš pora minučių būtum virš jo praskridęs.
Kas dėl variklio-be abejo, su gerai nedirbančiu neverta rizikuot

[ Redaguota Tr Rgs 09 2020, 02:57 ]
Į viršų
Reno
Tr Rgs 09 2020, 05:42
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
vytas rašė ...

Čia aš tikrai ne specas,bet prisiminiau nesenai matytą filmą pagal tikrus įvykius,kai nutupdė Boeingą ant Hatsono upės.Visi liko sveiki,net lėktuvas,bet reikėjo rasti kaltą..."Ekspertai" atidirbdami situaciją simuliatoriuje sugebėjo sugryžti į aerouostą ir saugiai nutupdyti lainerį.Jie įrodinėjo,kad nebuvo būtinybės tūpti ant upės...

Tikrai taip, Vytai, - labai daug kartų "narstytas" atvejis - ir "ekspertų", ir žurnalistų, ir, žinoma Holy Wood'o... Tik ten ne Boeing'ą į Hudson'o upę Niujorke taip sėkmingai nutupdė, o Airbus 320 (Boeing gerbėjai dėl šio netikslumo, žinoma, nesupyktų, bet Airbus šalininkai - neatleistų ). O "ekspertai", faktas, kad beveik visur vienodi, t.y. - patys "gudriausi"...
Į viršų
Albertas
Kt Rgs 10 2020, 07:44
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1006
Tikrai nepretenduoju i 'ekspertus' ,tiesiog tai pamastymai, kas galejo buti kitaip...paciam teko ne karta tupti i aikstele su neveikianciu varikliu...kol kas sekmingai
Į viršų
Rolandas
Kt Rgs 10 2020, 09:35
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5565
Mačiau šį puikų filmą. Atmetus emocijas-labai rimtas tyrimas. Pilotai įrodė, kad pasirinko vienintelį teisingą variantą. Jei nebūtų tyrimo, dar ir dabar būtų kalbama kad pilotai galbūt elgėsi neteisingai.

Lietuvoje didžioji dalis avarijų ištiriama nekvalifikuotai. Bendra tendencija-didžiulė užuojauta pilotui, ypač jei jis žuvo. Nenorima matyti, kad pilotas darė viską kad užsimuštų...ir jam pavyko.
Kad avarijų būtų mažiau, kad jos nesikartotų, reikia žinoti tikrąsias priežastis. Išsiaiškinti gali tik kvalifikuoti žmonės. Galit pykti, prasivardžiuoti, tačiau neatimsite teisės analizuoti avariją, diskutuoti su kitais kvalifikuotais specialistais.
Į viršų
vytas
Kt Rgs 10 2020, 09:38
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2973
Albertai,visai ne tave turėjau omeny.Tik norėjau pasakyt,kad iš išorės ir po įvykio visada atrodo,kad buvo galima pasielgt racionaliau.Jeigu taip visada būtų,tai šiandien nereiktų nagrinėt avarijų pasekmių,Deja...dažniausia pritrūksta tų kelių sekundžių,kurios ore labai brangios
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0639sek,0.0067iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,909kb