Mano Sparnai: Diskusijos / Įvairūs klausimai / Vel nelaime


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Įvairūs klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Vel nelaime
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Reno
Kt Rgs 10 2020, 02:14
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1201
Avarinės situacijos metu pilotai visuomet patiria stresą. Tai natūrali organizmo reakcija, tiesipgiai įtakojantį sprendimų priėmimą. Sėkmės atveju neretai tvirtinama, neva, avarinėje situacijoje pilotas išlikęs visai ramus... Tai - savęs ir kitų apgaudinėjimas - streso nepatiria tik lavonai. Reguliarios treniruotės simuliatoriuose padeda greičiau suvaldyti stresinę situaciją avarinėse situacijose, kurių tikimybė yra didžiausia. Bet visų galimų avariių scenarijų iš anksto, deja, nesudarysi.
Ekspertai avarijas analizuoja visai kitoje aplinkoje ir sprendimus priiminėja ne per kelias sekundes, o per kelias savaites, mėnesius, ar net metus. Po to parašomos rekomendacijos kaip geriausia buvo elgtis išnagrinėtoje avarinėje situacijoje. Ta avariją patyrę pilotai galbūt taip pat būtų padarę panašias išvadas, kaip ir ekspertai, bet situacijai išanalizuoti ir sprendimui priimti tiek laiko, deja, neturėjo.
Patirties bei sukauptų žinių bagažas yra vertingas tik tuomet, jei netikėtoje stresinėje situacijoje žmogus sugeba visu tuo greitai pasinaudoti. O būna visaip...
Į viršų
Rolandas
Kt Rgs 10 2020, 05:47
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5208
Padarius variklio sustojimo imitaciją, pradedantys pilotai pasimeta. Tačiau apkalbėjus teoriškai ir imitaciją kartojant vėl ir vėl, rezultatai labai greit gerėja. Imitacijos daromos aerodrome ir skrendant maršrutu.
Taip paruošti pilotai išleidžiami savarankiškam skrydžiui ir variklio sustojimas jiems ypatingo streso nebekelia.
Žinoma, net geriausiai paruoštas pilotas gali pakliūti į situaciją su bloga pabaiga.
Todėl patarimas tik vienas-nepriklausomai nuo patirties, leisti sau pažaisti su variklio sustojimo imitacija. Dalyvauti varžybose, kur variklio galingumas sumažinamas virš ženklų, arba sakysim prieš trečią posūkį.
Jei tokie dalykai nedaromi keletą metų, net tūkstančius valandų skraidęs pilotas darosi pavojingas sau ir kitiems.
Į viršų
Algirdas L
Pn Rgs 11 2020, 09:45
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 448
Pagrindinė klaida - kilti su pradėjusiu vibruoti varikliu, turbūt manant, kad ore variklis nustos vibruoti. Nustojo... Variklio laidų nutrūkimas darbo nesustabdys, gal kuro padavimas nutrūko Ką manot?
Į viršų
vytautas 42
Pn Rgs 11 2020, 09:56
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2204
Man buvo tokia problema - kylant viskas ok , sumažinus apsukas karts nuo karto atsirasdavo lyg variklio permušimai , lyg trumpam dingtų kibirkštis . Pertikrinau viską - degimas , vožtuvai , galop nuėmiai karbiuratorių , radau paskendusią vieną plūdę ... Pakeitus abi , variklis dirba kaip siuvimo mašina . Gal ir čia ta pati bėda?
Į viršų
Algis
Pn Rgs 11 2020, 10:56
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1953
Mano R912 irgi buvo pradėjęs vibruoti. Patyrinėjus rasta plyšęs karbiuratoriaus guminis flanšas. Ir taip du kartus. Atsiranda oro pasiurbimas, karbiuratoriai išeina iš sinchronizacijos. Problema ROTAX žinoma. Kad guminio flanšo neperspausti "chomutu" išėjo biuletenis. Prisegu.
karbu_flansai.pdf
Į viršų
Tinklalapis
Algirdas L
Pr Rgs 14 2020, 03:00
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 448
Panašu, kad vibracijos atsirado pakeitus sraigtą.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1183sek,0.0099iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,823kb