Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Elektra |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Reno rašė ... Panašu, kad tarp vidaus degimo variklių bei elektrinių motorų palaipsniui įsiplieskia karas... https://www.zerohedge.com/news/2019-04-21/new-study-shocks-electric-cars-considerably-worse-climate-diesel-cars?fbclid=IwAR0zfw6LrTj3AHt3r1LcGRmC436EdAEP5XdngPgI6eRDNiChBmi6MzTnmMc Kazkas juk turi pasakyti kad karalius nuogas Nes visas tas "zalumas" jau pasieke psichozes lygmeni. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | Betkuriam logiskai mastamciam zmogui turetu kilt abejoniu del to zalumo | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Paprasčiausias taršos perkėlimas. Pats automobilis (lėktuvas, laivas, traktorius) aplinkos neteršia. Teršia tai, kas užtikrina jo veikmą. Gamyklos gaminančios akumuliatorius, elektrinės, gaminančios elektrą, ir taip toliau. | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Teisingai, elektromobilio tik gamyba jau sudaro daugiau kaip 30% taršos, o elektra, atsarginės detalės, padangos ir t,t Ir resursas elektromobilių daug mažesnis, keisti reikia dažniau. Taigi, nežinia kas labiau teršia, tik apie tai gamintojai nutyli... | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1620 | Tas tyrimas irgi toks siaip sau... Tada kodel nepaskaiciuota kiek CO ismetama kol pagaminamas benzinas fabrikuose? Kol perpumpuojama nafta? kol ji isgaunama? kol benzinas pervezamas i koloneles ir t. t. ir t.t. Faktas kaip grybas kad mniestuose butu svariau. O elektra pagamint ne tik is vejo ir saules zymiai svariau nei pagamint benzina. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | http://www.technologijos.lt/n/technologijos/laivai/S-72727/straipsnis/Tiesa-ar-melas---15-didziausiu-pasaulio-laivu-tersia-kaip-visi-pasaulio-lengvieji-automobiliai | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | AR rašė ... Reno rašė ... Panašu, kad tarp vidaus degimo variklių bei elektrinių motorų palaipsniui įsiplieskia karas... https://www.zerohedge.com/news/2019-04-21/new-study-shocks-electric-cars-considerably-worse-climate-diesel-cars?fbclid=IwAR0zfw6LrTj3AHt3r1LcGRmC436EdAEP5XdngPgI6eRDNiChBmi6MzTnmMc Kazkas juk turi pasakyti kad karalius nuogas Nes visas tas "zalumas" jau pasieke psichozes lygmeni. Gal mano mąstymas "kreivas", bet vis dar niekaip nesugebu suvokti tokių projektų racionalumo: https://newatlas.com/amphibious-electric-aircraft-prototype-flight/59354/?fbclid=IwAR1Y2wo5gqGEvOUTHopbE5aCmltiOVIRM_Ta_RY3HixgwAsZ0JCHQ8pvU-U 100kg ličio baterijos energijos pakanka vos 35 minutėms skrydžio. Tiesa, idėjos autoriai to lėktuvo skrydžio laiką žada padvigubinti papildomai įmontuojant dyzelinį generatorių. Bet jeigu tas dyzelis suktų ne elektros generatorių, o tiesiogiai propelerį, tai nereikėtų nei 100 kg ličio baterijos skraidinti, nei generatoriaus, kuris, kaip žinia, taip pat sveria papildomai... Sutinku, kad generatoriaus variklis, galbūt, per silpnas propeleriui sukti. Tačiau galingesnis vargu ar pridėtų tiek, kad viršytų 100 kg ličio baterijos, elektros variklio ir generatoriaus svorį kartu sudėjus? https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=AGDdC_2Tbt4 [ Redaguota Tr Bal 24 2019, 05:25 ] | ||
Į viršų | | ||
sky76v |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 764 | Kai baigiasi akumuliatoriai: CBS NBC Sky News Aviation Safety Network [ Redaguota Tr Bir 05 2019, 07:25 ] | ||
Į viršų | | ||
Saulius P |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #437 Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46Pranešimų: 634 | Reno rašė ... Nors "lobizmo" elektrinėms transporto priemonėms šiais laikais tikrai netrūksta, tačiau kartu daugėja ir informacijos apie jų problemas, pvz, - LiPo baterijų keliamą gaisro pavojų (tuokart - sklandytuvuose): http://sustainableskies.org/two-battery-fires-self-launching-sailplanes/ Logiškai mąstant - kuo talpesnė barterija, tuo ji pavojingesnė įvykus trumpam sujungimui. O tai gali įvykti kad ir išoriškai nematomo vidinio pažeidimo atveju. BMS čia jau nebepagelbės, belieka tik "katapultuoti" baterijas... Teigiama, kad ličio baterijų "šeimoje" bene saugiausios yra LiFePo, nes jose naudojamas elektrolitas nėra skystas. https://www.delfi.lt/news/daily/crime/del-sprogimo-vilniaus-senamiestyje-ant-koju-sukelta-policija-i-sodu-g-atvaziavo-5-ekipazai.d?id=81444747 | ||
Į viršų | | ||
Saulius P |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #437 Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46Pranešimų: 634 | Reno rašė ... Panašu, kad tarp vidaus degimo variklių bei elektrinių motorų palaipsniui įsiplieskia karas... https://www.zerohedge.com/news/2019-04-21/new-study-shocks-electric-cars-considerably-worse-climate-diesel-cars?fbclid=IwAR0zfw6LrTj3AHt3r1LcGRmC436EdAEP5XdngPgI6eRDNiChBmi6MzTnmMc | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System