Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / Variklis ' NISSAN- MICRA MA - 12 '


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Variklis ' NISSAN- MICRA MA - 12 '
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Romualdas
Kt Rgp 08 2019, 03:04
Užsiregistravęs dalyvis #88
Prisijungta: Pr Bal 14 2008, 07:44
Pranešimų: 32
Retai uzeinu i foruma , siandien ikisau nosi i varikliu skyriu , perverciau . Neradau nieko , kur butu kalbama apie ' NISSAN - MICRA MA - 12 " varikli
Tai automobilinis variklis , 4 cilindru, 1,2 litro talpos, 53 a.j. galingumo
Pagal Baltarusiu rekomendacijas , atlikus nurodytus darbus ( pakeitus paskirstymo fazes , pakeitus suspaudimo laipsni , karbiuratoriu ) galingumas pakilo iki 75 a.j
padarytas savo darbo dantratinis reduktorius .Reduktoriaus perdavimas I = 1;2,02 . Pasverus varikli su reduktorium , svarstykles rode 74 kg ( be ausinimo skyscio )
Bandant jegaine ant stendo su mano droztu '' NACA S1F2A1'' sraigtu d = 163 cm , parode 130,0 kg trauka.
Jegaine zeme pradejo riedeti , kai variklis sukosi 2000,0 aps/
Į viršų
Reno
Kt Rgp 08 2019, 05:13
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
<2kg traukos iš vieno "arklio" (130 kg/75 a.g.) - nėra labai jau įspūdingas rezultatas.
Į viršų
vytautas 42
Kt Rgp 08 2019, 06:04
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Tai su tokiu propeleriu ir tiek gerai
Į viršų
Marius
Pn Rgp 09 2019, 10:35
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Galėjai beveik nieko nedarydamas naudoti suzuki g13, butm turėjęs beveik tą patį svorį ir galią, o trauka 190-210kg.
Mano buves g10 suzukis duodavo 157kg. traukos ir svėrė 68kg.

[ Redaguota Pn Rgp 09 2019, 10:36 ]
Į viršų
Romualdas
Pn Rgp 09 2019, 02:15
Užsiregistravęs dalyvis #88
Prisijungta: Pr Bal 14 2008, 07:44
Pranešimų: 32
Sio tipo propelerio brezinius emiau is prof. L. S. Leibenzono knygos : ''О расчете лопастей пропеллера на кручение '' isleistos 1924 metais .
Tik ten jau pakeistas pavadinimas : perkrikstytas i '' F2A1S1 '' vietoje '' S1F2A1 ''
Konstr. B. Karvelio zodziais sio tipo propeleriai duoda mazesne trauka , bet didesniam greiciu diapozone
tarp kitko : buvau paskolines dinamometra kitam draugui , pats labai trumpam pasiskolinau 3 menciu '' Ivoprop '' 170 cm propeleri . tad traukos ismatuoti negalejau. Uzdejus si sraigta ant mano jegaines , jegaines strndas pajudejo , kai variklis sukosi tik 1300,0 aps/ min , o tai leidzia speti , kad trauka turetu buti zymiai didesne
Į viršų
vytautas 42
Pn Rgp 09 2019, 02:26
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Be abejo , skirtumas yra - kur 1,63 ir kur 1,70
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0796sek,0.0095iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,775kb