Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Kelių transporto ir civilinės aviacijos politikos departamentas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Kelių transporto ir civilinės aviacijos politikos departamentas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
SKR LT
Tr Rgp 28 2019, 12:03
Užsiregistravęs dalyvis #256
Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59
Pranešimų: 334
vytas rašė ...


vytautas 42 rašė ...

Prašom prašom !!! Kaip niekada , šiais metais turiu VISUS tvarkingus dokumentus . Labai norėtusi pabendrauti su ponais tikrintojais 😎

Ta proga senas anegdotas.Senas bandiūga mokina jauną pradedantį chuliganą:-žiūrėk,kaip reikia prisikabinti.Priena prie jaunuolio ir klausia:-ei tu,kiek dabar valandų?
-puse šešių - ramiai atsako jaunuolis.
- Kur kur tu mane pasiuntei??!!
Nebūk Vytautai toks užtikrintas,nes gali pasirodyti,kad tavo lėktuvo langai per daug užtamsinti...


Vienas du ir patikrinome.
Į viršų
Reno
Tr Rgp 28 2019, 12:16
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Gal vis tik labiau tiktų "blevyzgų" skyreliui, bet, kadangi tema susijusi su politiniais sprendimais, tai ...

Į viršų
vytautas 42
Tr Rgp 28 2019, 03:16
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
LTSA manau neįgaliota tikrint kiek užtamsinti mano lėktuvo langai . O kita vertus , parduokim lėktuvus , skraidykles , nebeskraidykim ir nebereiks nieko baimintis , ar ne taip ? Jei leisim , tai anie ir ant galvos užlips patikrint , kas iš ten matosi . Mano tokia nuomonė , jų darbas tikrinti , mano reikalas turėti dokumentus ir skraidyti . Dėl savęs aš užtikrintas , už kitus neatsakau .
Į viršų
Algis
Kt Rgp 29 2019, 10:06
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
Išsirinkome "profesionalų" seimą. Dabar tie "profesionalai" pakeitė "mėgėjus" CAA. Progresas tsakant. Išradome dviratį. Gal Nobelio premiją gausime vadybos srityje.

[ Redaguota Kt Rgp 29 2019, 10:07 ]
Į viršų
Tinklalapis
SKR LT
Kt Rgp 29 2019, 02:55
Užsiregistravęs dalyvis #256
Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59
Pranešimų: 334
Vienas iš Kauno regiono tikrintojų, buvęs automobilių detalių parduotuvės pardavėjas-vadybininkas. Vaikinai normalūs.
Į viršų
vytautas 42
Kt Rgp 29 2019, 03:14
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Kaip sakoma - nieko asmeniška , tiesiog toks darbas
Į viršų
KL
Kt Rgp 29 2019, 05:58
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Algis rašė ...

Palaukit ponai! Blanko pavadinime "Lietuvos transporto saugos administracija". Blanko pavadinimas: "Orlaivio kontrolės aktas". Ar tai galima suprasti kaip Aviacijos įstatymo jiems deleguotą funkciją lygiagrečiai TKA (mažai tikėtina), kuri paslėpta po AĮ 6.2.7. Kęstuti, prašau išaiškinimo.


Taip, Algi, aš jau piktinausi šituo (žr. rugpjūčio 9 d. postus):

Už valstybinę priežiūrą atsako TKA (6 str. 4.1 p,), t.y. atlieka auditus, inspekcijas, patikrinimus.
Jeigu LTSA irgi pradeda patikras/inspekcijas, tai:
1. Ji pažeidžia LR aviacijos įstatymo nuostatas,
2. LTSA pati nustato reikalavimus, pati juos kontroliuoja. Akivaizdus interesų konfliktas, dėl kurio ir buvo pradėta reorganizacija.
3. Aviacijos valstybinę priežiūrą LR atlieka 2 nepriklausomos institucijos (LTSA ir TKA, vietoje buvusios vienos - CAA). Ministerija tai vadina valstybinės priežiūros konsolidacija ir biurokratijos mažinimu.
4. Kokia LTSA inspektorių kvalifikacija aviacijos srityje? Net visuomeniniai ULOPF/LAF inspektoriai privalėjo turėti ilgametę patirtį ir praeiti specialius mokymus, patikras. O LTSA inspektorių pagrindas - tik inspektoriaus pažymėjimas, kuris nelegalus aerodromuose (žr. 1 p.). Įsivaizduokim, kad jus stabdo ir tikrina kelių policija, neturinti supratimo apie KET.
Ir dar:
Tai neliečia eksperimentinių orlaivių, bet yra labai svarbus punktas: 6 str. 4.3 p.
Pagal jį TKA yra paskirta Nacionaline aviacijos organizacija, NAA (National Aviation Authority), kuri atsakinga už ES reglamentų taikymą.
Jeigu LTSA inspektoriai patikrins bent vieno sertifikuoto orlaivio TSP, piloto licenciją ir pan. - galima kreiptis į Briuselį (EK) ar Kelną (EASA), kad LR pažeidžia ES sutartį ir reglamentus (žr. 6 str. 4.3 p. sąrašą). Kad LR atsirado nelegali institucija LTSA, atliekanti NAA funkcijas vietoje TKA.
Tai susiję su skrydžių sauga (žr. punktą dėl kvalifikacijos), todėl informuoti reikia per 72 val.
Būkim piliečiais, nepasiduokim valdžios savivalei ir teisiniam chaosui.
Padėkim jai susitvarkyti viduje, prieš pradedant tvarkyti mus pačius.
Į viršų
Rolandas
An Rgs 03 2019, 09:01
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Atsakydami į Jūsų 2019 m. rugpjūčio 09 d. paklausimą pažymime, kad:

1. Atsakomybė pagal Administracinių nusižengimų kodekso (toliau – ANK) 393 str. 4 d. kyla už tai, kad orlaivio įgulos narys skrenda be galiojančios reikiamos civilinės aviacijos specialisto licencijos. Administracija, suprasdama kad tam tikrais atvejais orlaivio įgulos nariams sudėtinga su savimi turėti visus reikiamus dokumentus, netaiko administracinio poveikio priemonių, jei toks dokumentas nėra pateikiamas patikrinimo metu. Tokiais atvejais tikrinamas asmuo privalo pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, kad būtų nustatyta tapatybė. Paaiškėjus, kad asmuo neturi galiojančios reikiamos civilinės aviacijos specialisto licencijos, ANK nustatyta tvarka jam surašomas administracinio nusižengimo protokolas.

2. Informaciją apie žinomus nesaugius pilotų skrydžius galite pateikti el. paštu pasitikiu©ltsa.lrv.lt





Šis atsakymas yra Administracijos specialistų nuomonė. Informuojame, kad atsakymas parengtas pagal pateiktus duomenis, kurie nebuvo tikrinti. Asmeniui papildomai pateikus informacijos apie konkrečias faktines aplinkybes, nenurodytas paklausime, gali pasikeisti ir atsakymo turinys. Patvirtintos rašytinės konsultacijos dėl teisės aktų nuostatų taikymo teikiamos nustatyta tvarka[1].


[1] Ūkio subjektų konsultavimo Valstybinėje kelių transporto inspekcijoje prie Susisiekimo ministerijos tvarkos aprašo, patvirtinto Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos viršininko 2013 m. sausio 21 d. įsakymu Nr. 2B-19 „Dėl Ūkio subjektų konsultavimo Valstybinėje kelių transporto inspekcijoje prie Susisiekimo ministerijos tvarkos aprašo“, 10 punktas.



Pagarbiai

Konsultantai



Lietuvos transporto saugos administracija

Konsultavimo tel. (8 5) 278 5601

Konsultavimo el. p. konsultavimas©ltsa.lrv.lt

Dažniausiai užduodami klausimai

Įvertinkite konsultacijos kokybę

--------
Į viršų
Marius
An Rgs 03 2019, 07:36
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Iš aviacijos įstatymo:
2. Aviacijos specialistas – asmuo, turintis specialų aviacijos išsilavinimą ir tam tikrą kvalifikaciją.

6 straipsnis. Civilinės aviacijos valstybinę priežiūrą vykdančios institucijos.
4. Agentūra pagal savo kompetenciją:
4) išduoda pažymėjimus, patvirtinimus ir aviacijos specialistų licencijas;

O ką apie tai?
Į viršų
KL
An Rgs 03 2019, 10:52
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Rolandas rašė ...

Atsakydami į Jūsų 2019 m. rugpjūčio 09 d. paklausimą pažymime, kad:

Rolandai, o koks buvo paklausimas?
Kol visos federacijos/asociacijos/aeroklubai tyli, siūlau rašyti skundus per e-pilietis dėl tarnybinių įgaliojimų viršijimo.
Vilkai drąsūs kol avys bailios.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0674sek,0.0066iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,930kb