Mano Sparnai: Diskusijos / Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai / RK-11 "Tango"


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
KL
Sk Rgp 25 2019, 11:53
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Tik dabar pastebėjau - keturių atramų važiuoklė?
Ar nebus problemų tupiant-kylant?
Į viršų
Rolandas
Sk Rgp 25 2019, 09:38
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558

KL rašė ...

Tik dabar pastebėjau - keturių atramų važiuoklė?
Ar nebus problemų tupiant-kylant?

Važiuoklė projektuota su žemu priekiniu ratuku-pirma nuotrauka. http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?10147.0
Paaukštėjus priekiniam ratui, važiuoklė beveik keturratė, tačiau problemų neturi būti. Bent jau rimtesnių problemų. Jei reikės, bus galima sukelti pagrindinę važiuoklę pagaminant kitus pusašius.
Į viršų
Velbasys A
Kt Rgs 05 2019, 01:00
Užsiregistravęs dalyvis #446
Prisijungta: Kt Rgp 13 2009, 12:21
Vieta: kaunas - vilnius
Pranešimų: 213
Šiandien (2019/09/04) - išskirtinė diena, esame oficialūs
pilnas džiaugsmo vakaras su įsimintinomis akimirkomis:
https://www.facebook.com/albertas.velbasys/videos/pcb.2621240594573311/2621237727906931/?type=3&theater









Į viršų
Tinklalapis
Gytiss
Kt Rgs 05 2019, 09:52
Užsiregistravęs dalyvis #3256
Prisijungta: An Rgp 15 2017, 08:31
Pranešimų: 14
Sveikinimai
Į viršų
justas
Kt Rgs 05 2019, 10:47
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Sveikinimai! Tikras grazuolis!
Į viršų
Rolandas
Pn Rgs 13 2019, 06:14
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Po truputį skraidom. Lėktuvas paprastas pilotuoti, primena RK 7 "Apelsiną". Gerai skrenda neramiu oru. Kilimas vienam 5, dviese apie 4 m/s.
Reguliuotas priekinės važiuoklės atramos kietumas, stabilizatoriaus pastatymo kampas, eleronai. Kaip ir visų naujų lėktuvų -nekokybiškas radijo ryšys (kol kas...)
Dar reikėtų sukelti pagrindinę važiuoklę perdarant pusašius, įdėti tvirtesnį užpakalinį ratuką, pagalvoti apie vairų balansavimą. Tačiau tai neskubūs darbai.
Gamybos metu pasirodė kad bus sudėtinga atsisėsti į užpakalinę sėdynę. Iš tiesų tai nesudaro problemų.
Į viršų
Rolandas
Pn Rgs 13 2019, 03:26
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Stabilizatoriaus kampo reguliavimas.
Bet kokiam lėktuve, pageidautina, o naujam ir būtina reguliuoti stabilizatoriaus pastatymo kampą. Tai daroma taip:
Skrendant kreiseriniu greičiu rulete pamatuojamas atstumas nuo vairalazdės iki pvz. prietaisų lentos.
Atstumas matuojamas ir kituose režimuose-kylant, žemėjant, su įvairiom užsparnių padėtim, įvairiom centruotėm.
Žemėje galima pamatyti, kokioje padėtyje būna aukštumos vairas. Jei kreiseriniu režimu vairas sutampa su stabilizatoriumi ir kitais režimais dar yra vairo atsarga-viskas gerai. Jei ne-reikia reguliuoti stabilizatorių.
Manau kad kai kuriais atvejais būsite labai nustebinti, pamatę matavimo rezultatus.
Į viršų
Velbasys A
An Bir 23 2020, 01:29
Užsiregistravęs dalyvis #446
Prisijungta: Kt Rgp 13 2009, 12:21
Vieta: kaunas - vilnius
Pranešimų: 213
tie gražūs vasaros vakarai:

Į viršų
Tinklalapis
Rolandas
Tr Lie 01 2020, 10:07
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Truputis elementarios teorijos.
Šiuo metu naudojamas 2,58 reduktorius su 1,75m propeleriu. Skrenda, tačiau skleidžia pragarišką triukšmą dėl didelio menčių galų greičio.
Yra kitas reduktorius 3,5. Aritmetika rodo kad su šiuo reduktoriumi menčių galų greitis sumažėtų 1,36 karto. Pagerėtų trauka ir žymiai sumažėtų triukšmas.
Dėl tikrumo pasiklausiau Algį Rimkų, skraidantį su RK-6. Pradžioje ten buvo 3,5 reduktorius. Lėktuvas buvo tylus, trauka gera.
Reduktorių pakeitus kitu, su 3 perdavimo skaičiumi, triukšmas žymiai padidėjo.
Todėl rekomendacija Albertui-paaukot pusdienį ir pasikeisti reduktorių.
Į viršų
Velbasys A
Kt Lap 12 2020, 05:52
Užsiregistravęs dalyvis #446
Prisijungta: Kt Rgp 13 2009, 12:21
Vieta: kaunas - vilnius
Pranešimų: 213
viskas čia gerai ir pataisoma.
tiesiog šiuo atveju i didesnius skaičiavimus nebuvo veltasi, o pasikliauta variklio, sraigto ir reduktoriaus kombinacija kurią rekomenduoja gamintojas.
Sraigtas 1,7m, Lugansko.
praktikoje taip, lėktuvas skrenda, bet skleidžiamas garsas kelia paniką aplinkiniams, ir jaučiamas diskomfortas kabinoje.
labai tikėtina, kad garsiam sraigto darbui turi įtakos atstumas (sraigto, nuo sparno/elerono nuoslydžio briaunos), lėktuvo schema (stumianti versija), plius, variklis be aptakumo gaubto;

šiai dienai reduktorius yra pakeistas ir buvo atlikti bandymai tiek su senuoju, tiek su nauju sraigtu (1,75m diametro).








Į viršų
Tinklalapis
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0929sek,0.0121iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,905kb