Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / Variklis Hent


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Variklis Hent
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
vytas
Tr Rgs 18 2019, 06:35
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2545
Žadama pradėti šio variklio serijinė gamyba.Sakyčiau keistas sprendimas nupjauti Rotaxui 912 du cilindrus..galingumas mažėja perpus,tad toks variklis netinka nei vienvietei ,nei dvivietei motoskraidyklei ,nelabai ir paratraikui.Lygiai taip pat nei dviviečiui lėktuvui.Lieka vienvietis UL.Tačiau kaina kiek suprantu bus nemenka ,ar bus populiarus.na bet varijantas įdomus:

https://www.youtube.com/watch?v=RVfbUfPHbpU

[ Redaguota Tr Rgs 18 2019, 06:36 ]
Į viršų
Algirdas L
Kt Rgs 19 2019, 10:01
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 423
Kaip jiems pavyko tiek sumažinti svorį ?
Į viršų
Marius
Kt Rgs 19 2019, 11:43
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2734
Kaip "prapuolęs" HKS 700.
Į viršų
Algis
Pn Rgs 20 2019, 09:36
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1939

Algirdas L rašė ...

Kaip jiems pavyko tiek sumažinti svorį ?

Taigi 39 kg sauso. Pridėk tepalo ir vandens radiatorius, skysčius, šlangus, alyvos baką, išmetimo sistemą.... Į 39 kg įeina tik uždegimo sistema, karbiuratoriai, starteris ir mechaninė kuro pompa.

[ Redaguota Pn Rgs 20 2019, 09:40 ]
Į viršų
Tinklalapis
justas
Pn Rgs 20 2019, 12:28
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1333
Man ekonomine dalis sito reikalo nesueina ne per kur. Perka uz 15 k eur rotaxa, ji perpjauna, pasiima kazkiek dar plius uz darba ir galiausiai gauna ka? Puse galingumo ir 20 k eur uz varikli? As suprasciau jei Rotaxas toki paleistu.. tada taip.. komponentu kaina butu pigesne taciau trecia salis... nezinau nezinau..

[ Redaguota Pn Rgs 20 2019, 12:29 ]
Į viršų
vytas
Pn Rgs 20 2019, 09:09
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2545
Justai,nesuprask visko paraidžiui,ką aš parašiau. Niekas nežada pirkti naujo Rotax912 ir ,paėmus "bošiuką,pjauti jį pusiau. Kai biškį perskaičiau daugiau,pasirodo,bus galima įsigyti netgi rinkinį tokiam varikliui. Tiesiog rumunai gamins naują karterį,naują alkūninį,paskirstymo velenėlį ir pan, dviejų cilindrų varijantui,o visas kitas likusias dalis galima naudoti nuo R912. .Manau,galima netgi naudotas dalis kai kurias sudėti.Bet visgi vienas(tiksliau du) "bet"-galutinė kaina ir galingumas 50 a.j.. Jeigu vistik krausi į tą rinkinį naujas dalis ,pirkdamas jas atskirai iš Rotaxo atstovų,tai šio motoruko kaina bus dar didesnė,nei keturių cilindrų įprasto pvz Rotax912 ULS. Dėl paprastos priežasties,jog atskirų detalių kaina maždaug 3-4 kartus didesnė nei tų pačių detalių ,įdėtų į variklį kaina. Kitaip sakant,jei pirktum atskiras naujas detales ir surinktum iš jų variklį ,jo kaina būtų apie 30-35 tūkst Eurų...
Į viršų
Reno
Pr Rgs 23 2019, 11:26
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1085
Kažkada buvo mada VW "Vabalo" variklius "apipjaustyti" (VW Better Half). Tai dabar, matyt, jau ir Rotax'ui eilė atėjo...


VW kartais tik vieną porą cilindrų nuimdavo, karterio net nepjaustydami, o atsiradusias kiaurymes uždengdavo aliuminio plokštelėmis. Tik niekaip nesupratau tokios modifikacijos prasmės

Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0882sek,0.0087iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,827kb