Mano Sparnai: Diskusijos / Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai / Alberto Pikčiaus konstrukcijos


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Albertas
Pn Spa 11 2019, 09:53
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003

Algirdas L rašė ...

Teisus Albertas, trabanto paprastai neredukuodavo, jo sukimo momentas didelis, tik bėda su rezonansiniu. Prie tokių sūkių duslintuvo ilgis būtų virš 2m. bet galima trumpinti 2, net 4 kartus, tik efektyvumas mažėja.
P.S. Neredukuotu ,, Vichriumi,, skraidžiau apie 400 val.

Del duslintuvo,tai jis ir yra apie 2m,pakabintas po liemeniu ir baigiasi uz vaziuokles ir spyrio mazgo,svoris iki 5kg...kazkada buvau paskaiciaves pagal motociklistu teorija...esu bandes ir su rotax duslintuvu- stabiliai dirbo ir mazais ir max sukiais.Blogiausiai dirbo su bakeliu salia cilindru...Is rezonanso isejusios dujos issiplecia bakelyje ir tik tada pasisalina per perforuota vamzdi...garsas labai panasus i keturtakcio variklio, ausies nerezia...
Į viršų
Laimontas
Št Spa 12 2019, 10:54
Užsiregistravęs dalyvis #457
Prisijungta: Tr Rgp 26 2009, 08:46
Vieta: Šiauliai
Pranešimų: 85
Aš ne specialistas,bet 75kg traukos lengvai duoda parasparnio variklis,kuris sveria 14kg.
Į viršų
Albertas
Št Spa 12 2019, 12:41
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
Laimontas rašė ...

Aš ne specialistas,bet 75kg traukos lengvai duoda parasparnio variklis,kuris sveria 14kg.

Statine trauka,tai nera svarbiausia derinant propeleri su varikliu,jei per mazas propelerio zingsnis ,variklis gali pasiekti didesnius nei leistina sukius ir duoti didesne statine trauka,taciau lektuvui isibegejus iki tam tikro greicio propelerio trauka krenta ir lektuvas kad ir pakils,skris labai blogai, o variklis dar labiau isisuks...labai svarbus visais atvejais propelerio zingsnis,t.y. menciu pastatymo kampas, kuris turi atitikti letuvo skridimo greiti...parasparnio variklis,isjudintu lektuva is vietos, bet pasiekus atplysimo greiti 60km/val, jau neturetu galios ir traukos, lektuva iginti bent iki 90km/h...parasparniui manau 60km/h tai jau normalus skridimo greitis...padidinus propelerio zingsni iki reikalingo lektuvui skristi toks variklis geriausiu atveju duos 45-50kg traukos...
Į viršų
Laimontas
Št Spa 12 2019, 04:57
Užsiregistravęs dalyvis #457
Prisijungta: Tr Rgp 26 2009, 08:46
Vieta: Šiauliai
Pranešimų: 85
https://aircraft.e-props.fr/calculator.php
Aišku
Į viršų
Albertas
Št Spa 26 2019, 12:26
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
Nors variklis su padidintu stumoklio diametru iki 76mm,tuo paciu padidinta kubatura iki 600 cub.cm,taciau bandymai labai nuvyle,variklis nedirbo stabiliai , temperatura perkopia virs 200 celsijaus...krinta trauka...Taciau, nuemus rezonansini vamzdi ir pakeitus uzdegimo sistema i zoliapjoves tipo,variklis pradejo suktis normaliai,gerai traukti ir svarbiausia nustojo kaisti,temperatura nepakilo net iki 150 celsijaus kilimo rezime.1.24 m propeleri isuko iki 3400aps/min.Gaila tik,kad neliko laiko issiaiskinti kur buvo variklio blogo darbo priezastis,ar kalta uzdegimo sistema, ar specialiai tam varikliui konstruotas rezonansinis vamzdis...teks testi bandymus...
Į viršų
Stanislavz
Št Spa 26 2019, 03:31
Stanislavz
Užsiregistravęs dalyvis #883
Prisijungta: Tr Grd 21 2011, 06:32
Pranešimų: 98
Albertas rašė ...

atrodo taip




kur ir kaip pagaminti fiksacija??? kolegos laukiu patarimo...


Albertai ! tos zalios juosteles - tai putu profiliai, skirti sustiprinimui ? Gal gali skerspjuvi pamatuoti +- ?


Į viršų
Arturas Stundzia
Sk Spa 27 2019, 07:55
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 600
Albertai , tavo važiuoklės tvirtinime yra per mažai išilginio lingių galų fiksavimo --- prie faneros --- tai nėr momento . Siūlyčiau jai gali pridėti vamzduka i priekyje esančio skersinio vamzdelio tvirtinimo su kevalu vietą
Į viršų
Albertas
Sk Spa 27 2019, 08:33
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
Arturai, pastaba teisinga,bet vamzdelis jau buvo, teko pasalint,sedyne netelpa...paremsiu uz faneros,ten netrukdys...be to dar nuo asies iki spyrio mazgo istempsiu trosa,kad apsaugotu nuo priekinio smugio...
juosteles 3cm plocio, 3-5 mm storio...
Į viršų
Algirdas L
Sk Spa 27 2019, 10:06
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 532
Manau, Albertai, kad kaltas rezonansinis. Su tinkamu duslintuvu gautum dar 200 sūkių, tik sraigtas jau nelabai tiks. Primenu, kad be jokio duslintuvo labai sausai dirba stūmoklis.
Į viršų
Arturas Stundzia
Sk Spa 27 2019, 01:14
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 600
Tai kad gale tu neturi fermos , o tvirtinti prie apsivkes beprasmiska , o trosai tamposi ir judins tavo pagrindini spangauta --- tai kiek jis laikys .
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0804sek,0.0136iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,926kb