Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115 |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
AC-4-115 / Rusija |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Zvirblis7 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #920 Prisijungta: Pn Bal 06 2012, 04:53Pranešimų: 10 | Pilnavertis motosklandytuvas, telpantis i 115kg klase. Siuolaikine technologija (cfk), kokybe apie 30, netgi tinkantis atlikti ir atskiras pilotazo figuras. Du vokiski JetCat reaktyviniai variklai suteikiantys rimta vertikalu kilimo greiti , isskirtinai erdvi kabina. Manau, kad aparatas graziai rodo galima nereguliuojamos klases potenciala. Neaisku kaip butu su registracija LT....? Gal pakomentuotu zinovas....? Tarpremontinis varikliu resursas truputi mazokas, 25val. https://vk.com/video-381489_456239041 | ||
Į viršų | | ||
Stanislavz |
| ||
Stanislavz Užsiregistravęs dalyvis #883 Prisijungta: Tr Grd 21 2011, 06:32Pranešimų: 98 | Pardavineja dabar toki latvijoje, nedazyta, be irangos uz 13k euru. | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 751 | Zvirblis7 rašė ... Neaisku kaip butu su registracija LT.... Registruoti privaloma visus orlaivius. Orlaiviam iki 120 kg tuščio svorio / 15 kg kuro / 45 km/h min. greičio - registracija galima ir kitose organizacijose, nei TKA. Šito sklandytuvo minimalus greitis 69 km/h, tai kaip 120 kg ar ULO - formaliai - neužregistruosi. Vienintelis variantas - pirkt kaip rinkinį / registruot "savadarbiu". [ Redaguota Tr Spa 30 2019, 11:20 ] | ||
Į viršų | | ||
Zvirblis7 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #920 Prisijungta: Pn Bal 06 2012, 04:53Pranešimų: 10 | Linkes manyti, kad latviskas aparatas ne is karbono...Gal yra daugiau informacijos? | ||
Į viršų | | ||
Zvirblis7 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #920 Prisijungta: Pn Bal 06 2012, 04:53Pranešimų: 10 | Dekoju uz pastaba galimos registracijos tema. Suprantu, kad juridine puse diskutuojama atskirai, susipazinsiu. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1403 | Ir kuro sąnaudos - 1,5-1,8 Ltr/min... | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1647 | Cia tik tukstantaji karta patvirtina taisykle kad reik kreipt demesi ne i tai apie ka kalba (arba net garsiai rekia) o apie tai apie ka nekalba ir nutyli. | ||
Į viršų | | ||
Stanislavz |
| ||
Stanislavz Užsiregistravęs dalyvis #883 Prisijungta: Tr Grd 21 2011, 06:32Pranešimų: 98 | Zvirblis7 rašė ... Linkes manyti, kad latviskas aparatas ne is karbono...Gal yra daugiau informacijos? Ne, karbonas tik ten kur rekia. ir nera 115kg, ne karbonniu. Tie buvo atrodo 150 kg ? Ten tik vienintelis skirtumas - yra tie kurie yra skirti motorizacijai su vidaus degimo varikliais - eina kitos putos, atsparios kuro garams. Tas zymiai brangesnis. Ten gamintojo atstovas, ne samadielka. Apeina sankcijas.. Imest kontaktus ? | ||
Į viršų | | ||
Zvirblis7 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #920 Prisijungta: Pn Bal 06 2012, 04:53Pranešimų: 10 | Prototipas AC4, konkuraves su lenku PW5 buvo sunkesnis. Dabartiniai abu variantai telpa i 120kg. Stiklo audinio variantas turi anglies lonzerona. Vienas varikliukas sugrizimui netgi imanomas. Pakilimas tik teoriskai. Uz gyva latviu kontakta buciau dekingas...Ju puslapi buvau mates kazkada, kontaktai ten nebuvo aktyvus | ||
Į viršų | | ||
Stanislavz |
| ||
Stanislavz Užsiregistravęs dalyvis #883 Prisijungta: Tr Grd 21 2011, 06:32Pranešimų: 98 | Ok. Parasyk i az pasto adresa. Plius mano pranesima atrasyk. | ||
Į viršų | | ||
Powered by e107 Forum System