Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / AC-4-115 / Rusija


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
AC-4-115 / Rusija
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Zvirblis7
An Spa 29 2019, 03:56
Užsiregistravęs dalyvis #920
Prisijungta: Pn Bal 06 2012, 04:53
Pranešimų: 10
Pilnavertis motosklandytuvas, telpantis i 115kg klase. Siuolaikine technologija (cfk), kokybe apie 30, netgi tinkantis atlikti ir atskiras pilotazo figuras. Du vokiski JetCat reaktyviniai variklai suteikiantys rimta vertikalu kilimo greiti , isskirtinai erdvi kabina.
Manau, kad aparatas graziai rodo galima nereguliuojamos klases potenciala.
Neaisku kaip butu su registracija LT....? Gal pakomentuotu zinovas....?
Tarpremontinis varikliu resursas truputi mazokas, 25val.

https://vk.com/video-381489_456239041
Į viršų
Stanislavz
Tr Spa 30 2019, 09:54
Stanislavz
Užsiregistravęs dalyvis #883
Prisijungta: Tr Grd 21 2011, 06:32
Pranešimų: 98
Pardavineja dabar toki latvijoje, nedazyta, be irangos uz 13k euru.
Į viršų
PovilasK
Tr Spa 30 2019, 11:20
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739

Zvirblis7 rašė ...

Neaisku kaip butu su registracija LT....


Registruoti privaloma visus orlaivius.
Orlaiviam iki 120 kg tuščio svorio / 15 kg kuro / 45 km/h min. greičio - registracija galima ir kitose organizacijose, nei TKA.

Šito sklandytuvo minimalus greitis 69 km/h, tai kaip 120 kg ar ULO - formaliai - neužregistruosi. Vienintelis variantas - pirkt kaip rinkinį / registruot "savadarbiu".

[ Redaguota Tr Spa 30 2019, 11:20 ]
Į viršų
Tinklalapis
Zvirblis7
Tr Spa 30 2019, 11:36
Užsiregistravęs dalyvis #920
Prisijungta: Pn Bal 06 2012, 04:53
Pranešimų: 10
Linkes manyti, kad latviskas aparatas ne is karbono...Gal yra daugiau informacijos?
Į viršų
Zvirblis7
Tr Spa 30 2019, 12:11
Užsiregistravęs dalyvis #920
Prisijungta: Pn Bal 06 2012, 04:53
Pranešimų: 10
Dekoju uz pastaba galimos registracijos tema. Suprantu, kad juridine puse diskutuojama atskirai, susipazinsiu.

Į viršų
Reno
Tr Spa 30 2019, 01:36
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Ir kuro sąnaudos - 1,5-1,8 Ltr/min...
Į viršų
justas
Tr Spa 30 2019, 04:20
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Cia tik tukstantaji karta patvirtina taisykle kad reik kreipt demesi ne i tai apie ka kalba (arba net garsiai rekia) o apie tai apie ka nekalba ir nutyli.
Į viršų
Stanislavz
Tr Spa 30 2019, 05:04
Stanislavz
Užsiregistravęs dalyvis #883
Prisijungta: Tr Grd 21 2011, 06:32
Pranešimų: 98
Zvirblis7 rašė ...

Linkes manyti, kad latviskas aparatas ne is karbono...Gal yra daugiau informacijos?


Ne, karbonas tik ten kur rekia.

ir nera 115kg, ne karbonniu. Tie buvo atrodo 150 kg ?

Ten tik vienintelis skirtumas - yra tie kurie yra skirti motorizacijai su vidaus degimo varikliais - eina kitos putos, atsparios kuro garams. Tas zymiai brangesnis.

Ten gamintojo atstovas, ne samadielka. Apeina sankcijas..

Imest kontaktus ?




Į viršų
Zvirblis7
Tr Spa 30 2019, 05:55
Užsiregistravęs dalyvis #920
Prisijungta: Pn Bal 06 2012, 04:53
Pranešimų: 10
Prototipas AC4, konkuraves su lenku PW5 buvo sunkesnis. Dabartiniai abu variantai telpa i 120kg. Stiklo audinio variantas turi anglies lonzerona. Vienas varikliukas sugrizimui netgi imanomas. Pakilimas tik teoriskai. Uz gyva latviu kontakta buciau dekingas...Ju puslapi buvau mates kazkada, kontaktai ten nebuvo aktyvus
Į viršų
Stanislavz
Tr Spa 30 2019, 07:54
Stanislavz
Užsiregistravęs dalyvis #883
Prisijungta: Tr Grd 21 2011, 06:32
Pranešimų: 98
Ok. Parasyk i az pasto adresa. Plius mano pranesima atrasyk.
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0763sek,0.0106iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,856kb