Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Elektra |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rasius B. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3265 Prisijungta: Kt Sau 04 2018, 09:00Pranešimų: 47 | Kaip sako KTU profesūra - ir ką iš to turime? Batareikų lyg ir dvi. Vietoje vienos galėtų sėdėti dar du žmogeliai, vietoje kitos - bakas kurui ir dar liktų svorio atsargos vidaus degimo motoriukui įtaisyti vietoje elektrinio. Nuskristų gerokai virš 300. Elektrą vežioti sunkiose batareikose irgi energijos kainuoja, kuri, virš 90 procentų , pagaminama deginant tas pačias fusilijas. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | Elektros gerbėjai galvoja kitaip, primygtinai akcentuodami ženkliai pigesnę lėktuvo eksploataciją bei mažesnę žalą aplinkai. Ribotai skrydžio trukmei (dėl vis dar menkos baterijų energetinės talpos) jie taip pat randa argumentą - o mes pradėsime nuo trumpų maršrutų... Ir jau po 2-3 metų žada pradėt skraidinti keleivius. Tačiau visi šie pažadai grindžiami ne naujo tipo orlaiviais, o gerai žinomais lėktuvu modeliais (pvz, DHC-2 Beaver, Cessna Caravan 208 ir t.t.), kuriems vidaus degimo variklis viso labo pakeistas elektrine jėgaine... https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=z1La9xQLjh4&feature=emb_logo | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | Na štai - pakilo pirmasis elektrifikuotas "Bebras" (DHC-2 Beaver). Jeigu ir sertifikacija vyks sklandžiai, kanadiečių pažadai elektriniais lėktuvais jau po 2-3 metų pradėt skraidinti keleivius panašu, kad gali virsti realybe. Vietiniai iki 1 val. trukmės komerciniai skrydžiai jų regione yra populiarūs. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | Pirmasis elektrinis "Bebras" gali nuskristi iki 160 km. Dėl pigios ekspoatacijos žadama, kad keleivio bilietas šiuo lėktuvu atpigs net 50-80% (nors troleibusų ir autobusų biliėtų kainos, bent jau pas mus, tai nesiskiria... ) https://www.youtube.com/watch?v=1-RJeg7D-Jo | ||
Į viršų | | ||
Rasius B. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3265 Prisijungta: Kt Sau 04 2018, 09:00Pranešimų: 47 | ,,keleivio bilietas šiuo lėktuvu atpigs net 50-80%", jei neskaičiuoti baterijos kaštų - galimas pakrovimo ciklų skaičius/naujos baterijos kaina. | ||
Į viršų | | ||
sky76v |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 759 | Rasius B. rašė ... ,,keleivio bilietas šiuo lėktuvu atpigs net 50-80%", jei neskaičiuoti baterijos kaštų - galimas pakrovimo ciklų skaičius/naujos baterijos kaina. Reikia manyti, tai įskaičiuota. „Flight Global“. „Harbour Air“. „MagniX“. | ||
Į viršų | | ||
Rasius B. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3265 Prisijungta: Kt Sau 04 2018, 09:00Pranešimų: 47 | Įskaičiuota, kaip ir Plug in uose: 1,5 l benzino/100km. Deja tik pirmojo šimto. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | Pagrindine elektrinių jėgainių problema iki šiol lieka vis dar nepatenkinamai didelė "elektrinio kuro" (tiksliau - elektrinio kuro bakų) masė. Vienas kilogramas šiam laikmečiui moderniausios ličio baterijos tegali sukaupti kiek daugiau, nei 300 Wh. Palyginimui - iš 1 kg benzino išgaunama apie 12000 Wh, t.y. - net 40 kartų daugiau. Jei vidaus degimo variklis sugeba panaudoti tik apie 30% degalų energijos, visvien tai sudaro 4000 Wh/kg. | ||
Į viršų | | ||
Stanislavz |
| ||
Stanislavz Užsiregistravęs dalyvis #883 Prisijungta: Tr Grd 21 2011, 06:32Pranešimų: 98 | Turiu po stalu +- analoga r277 su kuru. Gal koki konkursa reiketu pasponsoruot ? | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | Tuokart ne orlėkis, bet... jau elektrinis ir "ne karvę kainuoja" https://www.youtube.com/watch?v=Hf31fQJVWOU | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System