Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kompozitai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Formos gamyba.Darbas su kompozitais |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | O čia - vokiškas kompozitinis "hand made" (šiuolaikinės medžiagos + rankų darbas): http://soaringcafe.com/2011/12/video-how-gliders-are-made/ | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Reno rašė ... O čia - vokiškas kompozitinis "hand made" (šiuolaikinės medžiagos + rankų darbas): http://soaringcafe.com/2011/12/video-how-gliders-are-made/ Labai panašu ir Pociūnuose, tik juodo darbo oi kiek daug. Čia tik reklaminis filmukas. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Rolandas rašė ... Reno rašė ... O čia - vokiškas kompozitinis "hand made" (šiuolaikinės medžiagos + rankų darbas): http://soaringcafe.com/2011/12/video-how-gliders-are-made/ Labai panašu ir Pociūnuose, tik juodo darbo oi kiek daug. Čia tik reklaminis filmukas. Kad yra zymiai sudetingiau, nei atrodo ziurint Schempp-Hirth firmos reklamini filmuka - jokiu abejoniu. | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1981 | Įdomus anglinio liemens gamybos būdas (apsiuvimas) - ant esamo metalinio karkaso: https://youtu.be/pBGY57ILDlQ | ||
Į viršų | | ||
Vainius |
| ||
vainius Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 298 | Mano manymu dėl aptakumo neblogas variantas, bet tokiu būdu daryti pusiau monokokinę konstrukcija, kiek rizikinga. Sluoksniai sudėti bet kaip (nežinau kaip buvo iš tikro, sprendžiu iš video), vakuumas nenaudotas, ar tikrai apsiuva perims sukimo momentą? manau jie tikrai neskaičiavo. Bet, kaip aptakumui vietoje drobės ir pan. Variantas tikrai neblogas, tik tokios apsiuvos viduje yra būtina priklijuoti bent vieną sluoksnį stiklo audinio. | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1619 | Vainiau kas tau sake kad bet kaip ?. Del vaakumo taigi ten paaiskina kaip kas. O kas del stiklo audinio tai isvis neaisku kam jis ten ? Ten septyni (kiek pamenu nes seniau sita ziurejau) sluoksniai anglies. Prie ko ten stiklas ? | ||
Į viršų | | ||
Vainius |
| ||
vainius Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 298 | Juk rašiau, kad tai tik mano nuomonė, kurią susidariau žiūrėdamas video. Na dėl vakuumo, matyt paaiškinimą praleidau, nes neužviksavau, ką sakė. bet betkokiu atveju, jėginės konstrukcijos turėtų būti klijuojamos vakuume, plius sluoksniai turėtų būti "kompaktinami" reiškiant, kas keli sluoksniai suspaudžiami vakuume, kad neatsirastų neužpildytų - nesuspaustų tarpų. o dėl stiklo audinio, tai, kad apsaugot metalinę konstrukciją nuo galvaninės korozijos, taip pat apsaugoti nuo trumpo sujungimo, jeigu būtų laidų izoliacija pažeista ir pan. | ||
Į viršų | | ||
Stanislavz |
| ||
Stanislavz Užsiregistravęs dalyvis #883 Prisijungta: Tr Grd 21 2011, 06:32Pranešimų: 98 | Algis rašė ... Prieki is vamzdeliu suprantu. Kompozitai anglies pluoshto pagrindu luzta katastrofishkai. Įdomus anglinio liemens gamybos būdas (apsiuvimas) - ant esamo metalinio karkaso: https://youtu.be/pBGY57ILDlQ Bet galine dalys ? Ka jie cia nori pasiekti ? Sita lemeni negaliu komentuoti, bet - "standartinis" pyragas, be puplascio yra 5 sluoksniai 290 g/m2 stiklio audinio arba 3 sluksniai 370 g /m2 anglies pluosto. Sito uztenka 90 ul lektuveliu. Kartais buna ileisti lonzeronai is vienakrypcio audinio, arba pultruzijos. Ir toks pyragas paimtas "perstiprus" , del eksplotaciniu patogumu. Bet ir tai sveria 10-12 kg ribose. ch-701 liemuo gale yra tik tai skardele 0.4 mm storio ir 4 kampainiai 20x22 mm is 1mm storio aliuminio. . As suprantu kazkiek bandyma daryti is ploksciu, pagamintu su putplasciu viduje, kur gali viska graziai isfrezuoti su cnc staklem. Kur tikrai gauni bent vienoje puseje grazu pavirsiu. | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1619 | Tu pasiziurek i ta varikli ten ir suprasi Jie gi pinigu belenkiek turi tai ir maudosi juose. Pasiziurek kaip ta draco dare.. kur keliasdesimt gramu sveriancias nerviuras is alumo bloku su cnc frezavo. Jos ten netai, kad auksines gavos, bet auksines, platinines ir dar padeimantuotos. Tai cia toks pat sedevras gausis. Tiesa darbo kultura kaip visada pavydetina. | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1619 | Beja del anglies ar cia ne del to sklandytuvuose kevlaro sluoksi deda aplink kabina kad luzimo atveju piloto nesupjaustytu ? | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System