Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Alberto Pikčiaus konstrukcijos |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1003 | Cia flaperonai buvo balansuoti ties vidurunu pakabinimo mazgu i lonzerono nosele isuktas vamzdis su svino uzpildu...kadangi kreiserinis iki 120km,ar su balansyrais ar be,skirtumo nepajutom...priminsiu,tai 2011m pakiles i ora mano gamybos lektuvelis su automobiliniu varikliu G-10...Vanagas, veliau savininko pervardytas i Elzyte... Trumpai apie techninius duomenis: 1]tuscio svoris 220-230kg[ferma 25kg,sparnai 54kg,variklis sureduktoriumi 75kg,vaziuokle 14kg,uodega su vamzdziu 14kg irt.t....] 2]skridimo svoris 450kg 3]sparnas 'zyles'tipo,tik RIII15.5 profilio[tiktu ir stiprintas dvivieciui 'zyles' RII14.0 profilio] 4]sparno ilgis 9.0m 5]sparno plotas 12kvm 6]Vmin 65km/val 7]Vkreis 90-120km/val 8]Vne 160km/val 9]kilimo 2.5-4m/s 10]bakas 25l 11]kuro sanaudos 6-9l/val 12]skridimo nuotolis iki 400km | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1003 | buvau padares ir mecanizma,leidzianti eleronus paleisti zemyn tupiant,taciau savininkas,buves pilotazo asas nepanoro rizikuoti ir ta mechanizma uzblokavom,,, | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1003 | Deja, dabar pasikeitus savininkui,lektuvelio likimas neaiskus... | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1003 | prisiminkim... https://youtu.be/gj5_PkpUwdA | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Albertas rašė ... ar su balansyrais ar be,skirtumo nepajutom... O kokį skirtumą būtų galima pajust? | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1003 | idomu kaip yra su rusu a-22 ir a-32,ten irgi yra flaperonai, o greiciai zymiai didesni...ar jie pakabinti ,ar ileisti i sparno profili?Kaip issprestas flaterio pavojus?Rolandai,sakei nesenai teko isbandyti si lektuva, ka galetum pasakyti siuo klausimu? | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1619 | Geras klausimas is tikro ar jie yra issverti aeroprakte isvis. Greiciausiai kad su tokiu ju pakabinimu gal ir nereik ten ju issvert. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Aeroprakte išsverta aukštumos vairas, flaperonai-ne. Kai kurie skraidymo aparatai neturi svorinio balansavimo-pvz dauguma sklandytuvų. Kad tą pasiekti, pradžioje skraido su balansuotais vairais, vėliau pamažu švinų atsisako. Pirmiausiai daromi skaičiavimai ir dažnuminiai bandymai žemėje, jei rezultatai teigiami- ore. Metodika: Pilotas daro keletą nusistovėjusio greičio aikštelių, sukeldamas vairų impulsus. Kai kada tam naudojamas net guminis bananas, kuriuo suduodama per vairalazdę. Vairų atsilenkimai ir virpesiai įrašomi ir analizuojami žemėje. Vairų virpesiai po impulso turi greitai užgesti. Daromas dar vienas skrydis didesniais greičiais, vėl impulsai ir analizė. Pasiekus greitį, kur virpesiai gęsta lėčiau, greitis apribojamas. Galvojama kaip jį pakelti, ar tenkintis esamu. Mėgėjams tokie dalykai neprieinami, todėl norint skraidyti greičiau, visi vairai svoriškai balansuojami. Jei lėktuvėlio flaterio greitis pvz 130 km/val, galima daug kartų jį prašokti ir sėkmingai skraidyti gerokai didesniais greičiais. Kol vieną kartą esant 130 greičiui lėktuvas subyrės. Bendru atveju flateris įvyksta akimirksniu. Gali likti tik vairalazdė piloto rankoje ir prie piloto pririšta lėktuvo sėdynė... Kaip rašiau, 1988m. flateris man buvo su Klimovskio lėktuvu. Ir ne traukių laisvumas ten kaltas. Per pusę sekundės sparnų galai nulinksta žemyn apie 0,2m. Kitą pusę sekundės-tiek pat į viršų. Tuo pačiu apie 10 laipsnių keičiasi sparnų susukimas-sparnas į vieną pusę, eleronas į kitą. Nekaifas... Prie 180 km/val užflateriavi A. Kučinsko Žilvinas, prieš tai daug kartų skraidęs greičiau. Sparnas deformavosi, užgesinus flaterį vos pakako eleronų nutūpti. Nulakstė daug kniedžių. V. Sabeckiui bandomo sklandytuvo flateris baigėsi liūdniau-nulūžo didesnė dalis anglinio sparno. Lūžusiu sparno likučiu užkabino žemę. Labai susižalojo. Kitam bandytojui G. Nekrašiui užflateriavęs Lak-15 stabilizatorius nulėkė velniop. Išsigelbėjo parašiutu, iššokdamas stipriai susižalojo. | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1003 | Sitam mini paiperiui aukstumos vairus ir posukio vaira perdariau,subalansavau svino pagalba,be to dar gaunasi ir aerodinaminis balansavimas,nes galai atsilenkia i priesinga puse...manau kad jie tikrai neturetu uzflateruoti...na o flaperonus labai nesudetinga subalansuoti tiesiog ties spyrio tvirtinimo vieta padarius apkabas,galima ir su aerodinaminiu efektu...jo, geriau nereikia to flaterio...idealu butu paeksperimentuoti arrodinaminiame vamzdyje...bet tai nerealu musu salygomis... | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Statistiškai pirmiausia reikėtų rūpinti eleronų balansavimu. Toliau aukštumos vairas. Vėliausiai posūkio vairas. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System