Mano Sparnai: Diskusijos / Teorija.Skaičiavimai.Projektai / Lonžerono skaičiavimas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Lonžerono skaičiavimas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Arturas Stundzia
Pn Bal 24 2020, 02:40
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 600
Inžinierius rašė :Visas projektavimo procesas - tik 3D. Pagrinde Autodesk produktai. Veikloje kai kur pritaikau skaičiavimo metodikas (tame tarpe ir plonasienių plokštelių ir apvalkalų stipruminio skaičiavimo) išdirbtų prof. Volmiro A.S. ir kt. Rezultatų palyginamasis sutikrinimas - baigtinių elementų metodu. Suprojektuotų konstrukcijų bandymų planų ir metodikų išdirbimas.

Čia yra problema , nes paskaičius tokias demagogijas jaunas konstruktorius išsigas ir suabejos savo galimybėmis sukurti ULO ar šiaip lėktuvą iki750kg , nors tam pakanka 8klasiu išsilavinimo tik reikia pasirinkti protinga ( atitinkančia lėktuvo paskirti ) metodika( kelios formulytės )
Ir neišradinėti dviračio . Daugiau nagrinėti tokio lygio lėktuvų konstrukcijas ir visai nekreipti dėmesio i KARINE AVIACIJĄ .
Į viršų
Albertas
Pn Bal 24 2020, 06:25
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
As tai sakyciau, eikit jus su savo issiputusiom teorijom ir demagogijom i kitus forumus, ne mazosios aviacijos...taikykit ten savo patirti ir kompetencija, nesukit visiems galvos su su savo superimantriom teorijom ir metodais...
Inzinierius...argi cia vardas...yra cia inzinieriu ir be jusu...man atrodo ponas inzinieriau laikas paciam susiprasti ir nekisti savo nosies, i svetima darza...jusu bandymai tapti cia superteoretiku liks bevaisiai... skaityt pradedi ir ima pykinti...
Į viršų
Rolandas
Pn Bal 24 2020, 07:38
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558

inžinierius rašė ...

Sveiki, visiems
Jeigu kolegos pageidaujate, tai trumpai. Mano patirtis - koviniai mokomieji reaktyviniai lėktuvai, jų surinkimo ir pilno antžeminio visų (tiek pagrindinių tiek avarinių) sistemų bandymų organizavimas ir betarpiškas asmeninis dalyvavimas. Reaktyvinių turbinų "atgazavimas" ir reguliavimas


Ir taip toliau bla bla bla...

Tarybinis propogandistas 2 valandas kiniečiams skaitė paskaitą apie pirmaujantį TSKP vaidmenį statant komunizmą. Vertėjas išvertė dviem žodžiais liao siao.
Propogandistas išgėrė vandens ir vėl dvi valandas skaitė. Vertėjas išvertė siao liao. Visi ilgai ir audringai plojo.
Vėliau paskaitininkas savo draugo klausia-ką reiškia tie žodžiai?
Pirmi žodžiai reiškia пыздит (pliurpia).
Antra frazė- кончил пиздеть (baigė pliurpti).

Visus "inžinieriaus "pasisakymus galima ir apibūdinti šiomis dvejomis frazėmis -Liao siao, siao liao.

Turbūt skaitėte Ž. Verno knygą "Paslaptingoji sala". Kai perskaičiau, man inžinieriaus vardas tapo šventas. Tai šiuolaikinis stebukladaris, kuriam nėra neįveikiamų užduočių.

Na o forumo inžinierių neprileisčiau nei prie skrendančio, nei prie besisukančio daikto. Na nebent tepalams nuplauti. Bet tik su griežta priežiūra.

Tačiau yra būdas reabilituotis-dauguma forumiečių nesislapsto už įmantrių slapyvardžių. Su jais dažnai bendraujame gyvai.
Reikia nusiimti kaukę, susirasti mus ir pabendrauti gyvai. Tik be tuščio bla bla. Tą mes ir patys mokame...

Į viršų
Stanislovas
Pr Bal 27 2020, 02:27
Užsiregistravęs dalyvis #117
Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52
Vieta: Paklaniai, Raseinių sen.
Pranešimų: 3411
[quote]
Kas tai?

Įsivaizduokite tam tikrą rėminę konstrukciją, sutvirtintą strypais bei įstrižainėmis, pakeltą ant dviejų nešančiųjų atraminių sijų, kurių viena turi galimybę keisti padėtį išilginės ašies atžvilgiu ir turi dvi sijas, skirtas perduoti traukos vektorių, pastatytų ant keturių cilindrinės formos erdvinių gaminių, kurių išoriniai, atraminiai taškai juda ekvidistancine trajektorija...



[ Redaguota Pr Geg 04 2020, 08:27 ]
Į viršų
KĘSTUTIS A.
Pr Bal 27 2020, 03:07
Užsiregistravęs dalyvis #118
Prisijungta: Št Geg 17 2008, 12:50
Vieta: KĖDAINIAI
Pranešimų: 432
O tas mano atsakymas,kad tai angaro durys,netinka?
Į viršų
Gytiss
Št Geg 02 2020, 08:31
Užsiregistravęs dalyvis #3256
Prisijungta: An Rgp 15 2017, 08:31
Pranešimų: 14
Gal kas, labiau susidūręs su medžiagų atsparumu, galėtų užmesti akį į mano minčių srautą ir pažiūrėti ar nepripjoviau kur grybo.. Kiek pats tikrinausi dimensijos visur sueina, nebent kur prielaidas klaidingas priėmiau.

Ačiū

skaiciavimai.pdf
Į viršų
Rolandas
Št Geg 02 2020, 10:02
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Gytiss rašė ...

Gal kas, labiau susidūręs su medžiagų atsparumu, galėtų užmesti akį į mano minčių srautą ir pažiūrėti ar nepripjoviau kur grybo.. Kiek pats tikrinausi dimensijos visur sueina, nebent kur prielaidas klaidingas priėmiau.

Ačiū

skaiciavimai.pdf

Labai neįsigilinau. Keletas pastabėlių:
-Racionaliausia spyrį prie sparno kabinti nuo vidurio sparno liemens kryptimi apie 4 procentus sparno ilgio. Tuomet ne taip apkrauta sparno vidurinė dalis, neatsiranda vertikalių jėgų sparno tvirtinimo prie liemens vietoje, mažesnis aerodinaminis pasipriešinimas.
-Realiai bet koks spyris klupdymui blogai laiko, ypač be kontraspyrio. Todėl neigiama perkrova turbūt niekaip nesieks -2
-Sparno noselę reikėtų daryti kietą, priimančią sukimo momentą. Tuomet užteks vieno spyrio, supaprastės konstrukcija, pagerės aerodinamika.
-Skaičiuojant reikėtų vengti colinės sistemos vienetų. Viena painiava.
-Lonžeronui reikėtų paieškoti D 16t arba 2024 T3 kampuočio. Jo atsparumas beveik dvigubai didesnis nei tavo pasirinktas.
Į viršų
Gytiss
Št Geg 02 2020, 10:41
Užsiregistravęs dalyvis #3256
Prisijungta: An Rgp 15 2017, 08:31
Pranešimų: 14
Labai neįsigilinau. Keletas pastabėlių:
-Racionaliausia spyrį prie sparno kabinti nuo vidurio sparno liemens kryptimi apie 4 procentus sparno ilgio. Tuomet ne taip apkrauta sparno vidurinė dalis, neatsiranda vertikalių jėgų sparno tvirtinimo prie liemens vietoje, mažesnis aerodinaminis pasipriešinimas.
-Realiai bet koks spyris klupdymui blogai laiko, ypač be kontraspyrio. Todėl neigiama perkrova turbūt niekaip nesieks -2
-Sparno noselę reikėtų daryti kietą, priimančią sukimo momentą. Tuomet užteks vieno spyrio, supaprastės konstrukcija, pagerės aerodinamika.
-Skaičiuojant reikėtų vengti colinės sistemos vienetų. Viena painiava.
-Lonžeronui reikėtų paieškoti D 16t arba 2024 T3 kampuočio. Jo atsparumas beveik dvigubai didesnis nei tavo pasirinktas.


Ačiū už pastebėjimus.
-Šį kartą, lonžeronų išdėstymo ir spyrio rėmimo vietos neišeina keisti, bet ateičiai pasižymėjau šią pastabą.
-Kol kas buvau užstrigęs su lonžerono lentynomis, tai dar nepriėjau prie spyrio skaičiavimų, bet manau, kad bus kontraspyris.
-Sparno noselė bus kieta. Kažkaip nebuvau net pagalvojęs apie vieną spyrį ... rašausi antrą pastabą atminčiai.
-Colinė sistema ir man nepatinka, bet aircraftspruce puslapyje tik colinė sistema. Kai išaiškės medžiagų poreikis ieškosim europiečių.
-Sutinku 2024T3 geriau, tiesiog savo skaičiavimus tikrinu su kitų brėžiniai, o ten 6061T6.

Į viršų
Stanislovas
Pr Geg 04 2020, 08:29
Užsiregistravęs dalyvis #117
Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52
Vieta: Paklaniai, Raseinių sen.
Pranešimų: 3411
Įsivaizduokite tam tikrą rėminę konstrukciją, sutvirtintą strypais bei įstrižainėmis, pakeltą ant dviejų nešančiųjų atraminių sijų, kurių viena turi galimybę keisti padėtį išilginės ašies atžvilgiu ir turi dvi sijas, skirtas perduoti traukos vektorių, pastatytų ant keturių cilindrinės formos erdvinių gaminių, kurių išoriniai, atraminiai taškai juda ekvidistancine trajektorija...



Paprasti žmonės sako - vežimas...
Į viršų
Rolandas
Pr Geg 04 2020, 08:45
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Gytiss rašė ...


-Šį kartą, lonžeronų išdėstymo ir spyrio rėmimo vietos neišeina keisti, bet ateičiai pasižymėjau šią pastabą.

-Sparno noselė bus kieta. Kažkaip nebuvau net pagalvojęs apie vieną spyrį ... rašausi antrą pastabą atminčiai.
-Colinė sistema ir man nepatinka, bet aircraftspruce puslapyje tik colinė sistema. Kai išaiškės medžiagų poreikis ieškosim europiečių.
-Sutinku 2024T3 geriau, tiesiog savo skaičiavimus tikrinu su kitų brėžiniai, o ten 6061T6.


O kodėl negali daryti pakeitimų? Jau viskas pagaminta?
Tada kelk nuotraukas.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0867sek,0.0124iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,921kb