Mano Sparnai: Diskusijos / Elektra / Elektra


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Elektra
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Andrius
Sk Bir 28 2020, 08:04
Užsiregistravęs dalyvis #26
Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59
Pranešimų: 470
Taip radijo ryšys patogų, bet ne labai efektyvu tokiom sąlygom. Ne reikia skraidyti antro pasaulinio karo lėktuvais,kad galėtum vertinti pilotavimo ypatumus. Net dabar skraidant ratų, kartais sunku įžiūrėti priekyje skrendantį lėktuvą 1,5- 2 KM atstumu. O dar kai tas lėktuvas kamufliažinis? O dar kai jis intensyviai manevruoja? Tu tikrai galvoji , kad galėsi atskirti Petro ar Antano lėktuvą? O pats Ka? Mūšio metu tiesiog stovi nuošalyje ir stebi?
Į viršų
Rolandas
Sk Bir 28 2020, 01:53
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Reikėtų daugiau paskaityti naikintuvų pilotų prisiminimus. Neseniai skaičiau vokiečio ir suomių naikintojo prisiminimus.
Pagrindinis principas-nematomam prisiartinti iš nugaros kuo arčiau-iki 50 m ir šauti į priešą. Sėkmė beveik garantuota.
Kitas variantas-šaudyti iš palyginti toli kad nukreipti tavo draugą užpuolusio priešo dėmesį. Sėkmingai atakai šansų maža.
Trečias variantas-vadinamoji karuselė. Šansų nugalėti taip pat mažai.

Atkreiptinas dėmesys kad rusų armijoje niekada netausoje žmonių nei žemėje, nei ore. Suomis rašo, kad karo pradžioje numuštų lėktuvų santykis buvo 1/30. Vėliau suomiams pradėjus skraidyti Me 109, šis santykis pasiekė 1/50.
Ar galima sėkmingai kautis, esant tokiam nuostolių santykiui?
Į viršų
Andrius
Sk Bir 28 2020, 02:58
Užsiregistravęs dalyvis #26
Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59
Pranešimų: 470
Iš Hartmano prisiminimų, pagrindinė užduotis:kuo greičiau pastebėti priešą, užimti kuo naudingesne poziciją atakai, atlikti ataka ir kuo greičiau iš jos išeiti.
Į viršų
sky76v
Sk Bir 28 2020, 06:22
Užsiregistravęs dalyvis #3230
Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42
Pranešimų: 764

Andrius rašė ...

Iš Hartmano prisiminimų, pagrindinė užduotis:kuo greičiau pastebėti priešą, užimti kuo naudingesne poziciją atakai, atlikti ataka ir kuo greičiau iš jos išeiti.


Tada turėtumėt žinoti, kas yra „Karaya Eins“
Į viršų
Juozas
Sk Bir 28 2020, 08:06
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
sky76v rašė ...

Andrius rašė ...

Iš Hartmano prisiminimų, pagrindinė užduotis:kuo greičiau pastebėti priešą, užimti kuo naudingesne poziciją atakai, atlikti ataka ir kuo greičiau iš jos išeiti.


Tada turėtumėt žinoti, kas yra „Karaya Eins“

Sovietiniai lakūnai jį dar vadino "Juoduoju velniu", dėl ant propelerio aptako nupieštos juodos lelijos. Vėliau dažymą pakeitė į standartinį. Pamatę šį pilotą gyvai, sovietiniai karininkai niekaip nesuprato, kodėl jį vadino "Juoduoju velniu". Juk jis šviesiaplaukis..
Į viršų
Reno
Pr Bir 29 2020, 05:09
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Andrius rašė ...

Iš Hartmano prisiminimų, pagrindinė užduotis:kuo greičiau pastebėti priešą, užimti kuo naudingesne poziciją atakai, atlikti ataka ir kuo greičiau iš jos išeiti.

Tokią pačią taktiką naudojo ir A.Pokryškinas: "aukštis-greitis-manevras-ugnis". Amerikiečiai tai vadino "zoom-boom" taktika - atlėkei, šovei ir dingai ir į manevrinį mūšį su Zero nesiveldavo.

Bet labai jau nukrypom nuo "elektros" temos.

Ne veltui sakoma - "nauja šluota naujai šluoja" - ženkli dauguma elektrinių lakiojimo aparatų yra multirotoriniai. Bet tokias jėgaines vis dažniau pritaiko jau ir lengviems sparnuotiems aparatams, ir, sakyčiau, visai sėkmiongai: https://www.youtube.com/watch?v=hGdUcw0KJQM&fbclid=IwAR2kles-W0ZgELViINbqGVAkaeswMe3WXlewd2-yEQBeuS4FLMfM9u4Ch1Q

Į viršų
Reno
Pn Lie 03 2020, 01:40
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Panašu, kad jau ir olandai pradeda "įsielektrinti" https://projectdragonfly.azurewebsites.net/the-airplane/?fbclid=IwAR1BOWYglOn7obsr1pp8ldS_MkzHXAaEzktgR1U-yl9tAdmwY7MUyzRgjE0

Į viršų
Reno
Pn Lie 17 2020, 12:23
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Austrų PPG pilotas, didelis elektrifikacijos entuziastas, - Thomas Brandstetter - sėkmingai įgyvendina savo
tikslus. Patvirtintas jo pasiektas naujas ePPG skrydžio trukmės rekordas - 1val. 17min. 31sek. Lyginant su
įprastais motoparasparniais, toks rezultatas atrodo kukliai. Na, bet gyvenimas nestovi vietoje.
https://www.youtube.com/watch?v=3zQkWZbWgWA&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3uqQ3uWLXzbl6gdirY0kjXX3nPEmqUoFBkyhmymTWDoIFjWJy9MiF2HGU
Į viršų
Reno
Kt Lie 30 2020, 12:21
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
2-taktį vidaus degimo variklį pakeitus elektrine jėgaine ZIGOLO ("raskladuškės" tipo ULO) virto ELEKTOLITU https://www.youtube.com/watch?v=CXYo2CfdPb4&fbclid=IwAR32IpZKjvlrSuv5az4OkbiO9bao12wbQ7BGji-Nn_qNBEucQe6IFV-airw

Į viršų
Reno
Pr Rgp 03 2020, 03:22
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Kaip Lak-16 staiga pavirto "rusišku elektriniu ULO" ...
https://www.facebook.com/100006142929167/videos/pcb.925724977941565/2647465358801536

Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0929sek,0.0191iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,941kb