Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Elektra |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | Šią nuorodą trumpai būtų galima pavadint - "Kaip išpūsti reklamos burbulą". Elektrifikuotu Pipistrel'iu (Velis) iš Šveicarijos su tarpiniais tūpimais per tris paras nuskrido iki Šiaurės jūros pakrantės Vokietijoje, viso - 700 km. Kadangi tarpiniuse aerodromuose nebuvo tinkamos įrangos elektrinio orlėkio batareikoms pakrauti, visą skrydžio marštutą lygiagrečiai važiavo automobilis su krovimo "padargais" (spėju - elektros generatoriumi). Pompastiški Guinness'o "rekordininkų" sutikimai tarpinėse stotelėse (kol sekančiam šuoliui pasikraus orlėkio baterijos) ir samdytos žiniasklaidos dėmesys, - girdi, kaip dabar paprasta elektrine transporto priemone iš Šveicarijos nusigauti iki jūros... http://sustainableskies.org/swiss-team-world-record-electric-aircraft/?fbclid=IwAR3IPYVuC4XYvK6TamU7tkX8ybVAmA5gwkrLthYxke5FVThzqrWwwr4Q4cI Ar tik ne laikas "Sportinei aviacijai ir Ko" su mini-LAK'u pradėt mušti panašius "rekordus" (Guinnesso rekordų knygoje puslapių kiekis juk neribotas...). Tiesa, žiniasklaidos "dėmesys" čia jau kainuos brangiai... | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | Kažkada mokykloje mums primygtinai kalė į galvas įvairiausias Lenino "teorijas" bei "tiesas", kurių viena tvirtino, jog komunizmas = tarybių valdžia + visos šalies elektrifikacija. Komunizmo rusams, kaip žinia, "pastatyti" nepavyko. Su tarybų valdžia taip pat neaišku - ji palaipsniui pavirto iš proletariato į oligarchų diktatūrą. Beliko elektrifikacija. Na, rusai bando neatsilikti nuo šiuolaikinės mados ir vidaus degimo variklius taip pat bando keisti elektriniais. Vienas iš pavyzdžių - aerodinaminės traukos agregatas, neva, tinkantis įvairiausioms lakiojimo oru bei vandeniu priemonėms. Net giro-motociklą pademonstravo, tiesa, labai trumpai, o kaip jis "skrenda" - spręskite patys. Pristatomo agregato rėmas iš anglies pluošto, suprantama, turėtų sverti nedaug. 30 (25) kW elektros variklis - kiek daugiau, nei 2kg (anot kometatoriaus). Tačiau visa kartu sudėjus - net 30 kg. 3-jų baterijų blokas bendros 3,3 kWh talpos su priedais galėtų sudaryti apie 15 kg (žinant, kad šiuolaikinių ličio batirjų energetine talpa yra apie 0,3 kWh/kg. Tai kas prideda likusius 10 kg - taip ir lieka neaišku. Propelerio skersmuo nenurodomas, tačiau tvirtinama, kad jis "išpučia" 72 kg, idealiu atveju - net 85 kg, nes propelerį supančio kontūro dėka trauka padidėja apie 30%. Na, neblogas rezulatas, vertinant propelerio skersmenį (vizualiai - apie 1 m), tačiau atsižvelgiant į variklio galią - tik vidutiniškas (netoli 3kg/kW). Ankščiau čia aprašyta austro e-ppg įranga išvysto iki 4kg/kW. Komentatorius teigia, neva, horizontaliam skrydžiui paramotoru pakanka vos 3,5 kW variklio galios. Tai būtų apie 10 kg traukos remiantis ankščiau jų pačių pateiktais duomenimis. Motoparasparnio aerodinaminė kokybė neviršia 6. Kad tokiam aparatui pakaktų 10 kg traukos, bendra skridimo masė neturėtų viršyti 60 kg. Prisimenant, kad pats elektroparamotoras sveria 30 kg, pilotui belieka ne daugiau 30 kg. Štai čia ir išlenda yla iš maišo... Nenuostabu, žinant pristatomo aparato kilmę https://www.youtube.com/watch?v=BXcAncLV2jc&fbclid=IwAR337Fx8D67EKRnwvDzwng9g9-39lrMAKq1T89JhlL0uFoDuOPhGyNViFTc | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2965 | irgi elektrifikacija https://www.youtube.com/watch?v=B7OLAz85Qro&vl=da | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | Šio elektroaerodviračio autorius tvirtina variklį esant 15kW, t.y. - kas parašyta kiniečių reklamose. Reiktų >200A srovės, kad esant 70V įtampai variklis išvystytų minėtą galinguma ir tai truktų tik kelias sekundes. Norintiems, kad tas motoras veiktų ilgiau, kiniečių deklaruojamą galingumą patartina dalinti perpus. Su autoriaus panaudotu greičio reguliatoriumi (50V 120A) pavyktų išspausti iki 6 kW - visai saugus režimas 15 kW kinietiškam elektromotorui. Bet pateikdamas baterijos parametrus autorius, panašu, kad visai nusišnekėjo (50V 10A), arba susipainiojo tarp amperų ir ampervalandų. Video matyti, jog energijos šaltinį sudaro keturios 6 celių ličio baterijos, panašu, kad sujungtos 2S2P schema - išeitų 50,4V ir kokie 10Ah. Toks energijos šaltinis be didelių problemų galėtų tiekti tuos 50V 100A srove, t.y. - 5 kW, kas yra saugu ir 15 kW kinietiškam motorui ir naudojamam 50V 120A greičio reguliatoriui. 20 kg traukos iš 5 kW - labai geras rezultatas (4kg/kW), žinoma, jei aklai tikėti elektroaerodvitarį pristatinėjančiu autoriumi. | ||
Į viršų | | ||
Rasius B. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3265 Prisijungta: Kt Sau 04 2018, 09:00Pranešimų: 47 | Kinai - žmonės, gyvenantys Kinijoje. Kiniečiai - žmonės, mėgstantys vaikščioti į kiną. Čia dėl mano filologinio priekabiavimo. Aišku, kad su galingumas ,,pagerinta!! Pamėginkite be baimės atsukti rankeną, kai pliurpa netoli šikynės sukasi. Aš pabijočiau... [ Redaguota An Spa 06 2020, 08:59 ] | ||
Į viršų | | ||
sky76v |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 759 | Bet koks tobulas variantas būtų aviakompanijoms, kurios nori organizuoti pramogą pasiilgusiems skrydžių, bet su savo į restoranus paverstais laineriais bijo Gretos Thunberg. Reno rašė ... Didžiausio elektrinio orlėkio titulą šiuo metu perėmė elektrifikuota Cessna 208 Caravan. https://www.youtube.com/watch?v=7C5TWPBlD4g&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2O5vCPgGZwEJm3tCays32Gom9v3sUMqc4CTujz1MaY-c6o0cV_YH1hlvo https://www.youtube.com/watch?v=O2DlYXrHsPE&feature=emb_logo Batareikų energijos kol kas užtenka tik 30 min. skrydžio. Bet yra galimybė papildomas baterijas montuoti po "pilvu", kur įprastai kabinamas krovinių konteineris: | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Visa tai nerimta. Elektriniai automobiliai beprotiškai brangūs, vienu pakrovimu važiuoja nedaug. Kai baterijos pasensta, naujos brangios. Ekologija abejotina. Turtuolių žaisliukas. Aviacijoje dar blogiau. Lėktuvams netinka. Sklandytuvams parskridimui avariniu atveju-taip. Tačiau toks priedas kainuoja apie 30.000. Gal daugiau-pataisykit. Todėl nuolatiniai krykštavimai apie elektrą ir lieka krykštavimais. Tiesa, dronai skraido. Tai gal ir yra didžiausias elektrinis pasiekimas. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | Prognozuojama, kad elektros jėgainės "surimtės", kai pavyks sukurti bent 1 kWh/kg talpos baterijas (šiuolaikinių baterijų energetinė talpa - apie 0,3 kWh/kg). Pažadų apie "proveržius" šioje srityje daug, bet deklaruojami rezultatai vis dar niekaip nenukeliauja toliau laboratorijos ribų. Kaip sakoma,- nepraeis nei 100 metų ir ... Kad elektra" vis tik turi savo "šarmo" liudija bent jau tai, kad šio tipo jėgainės gerbėjų vis labiau daugėja. Žemiau esantis video demonstruoja ne tik "žaidimą" su elektros jėgaine, bet ir kitus įdomius sprendimus, pvz, kaip "kopėčių tipo" sparną padengti kieta danga ir be didelių investicijų į medžiagas bei įrangą. https://www.youtube.com/watch?v=hp7JcmwKQcU&fbclid=IwAR0iVwp5hvkbvPWi-FdS9CIGrcCoxby7jJILQLlGiiAuMZBwLGsnf-94ttM | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Rolandas rašė ... Visa tai nerimta. | ||
Į viršų | | ||
liotcik |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #56 Prisijungta: Pn Kov 14 2008, 04:03Pranešimų: 23 | Rolandas rašė ... Sklandytuvams parskridimui avariniu atveju-taip. Tačiau toks priedas kainuoja apie 30.000. Gal daugiau-pataisykit. LAK-17B FES sistema kainuoja 19900eur: - SSE with Front Electric System (FES) with batteries, complete installation, add € 19,900.- Palygnimui benzininė sistema kainuoja tiek pat: - SSE Engine (SOLO 2350 with starter, complete installation, add € 19,900 [ Redaguota Tr Lap 04 2020, 01:09 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System