Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / Užsienio pavyzdžiai 115 klasei


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Užsienio pavyzdžiai 115 klasei
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Nerijus Korbutas
Pn Geg 29 2009, 12:27
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1798
Šioje temoje dėsime užsienio 115 kg klasės konstrukcijas.
Į viršų
AHTAHAC
Pn Geg 29 2009, 09:21
AHTAHAC
Užsiregistravęs dalyvis #37
Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33
Pranešimų: 673
dar nenagrinėta Lazair schema su 2 varikliais, skraido nuo 1979 metu
svoris 95kg sparno plotas 13m2 - taip kad 115 klases reikalavimai tenkinami su kaupu.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lazair


Privalumai:
1 - paprastas varikliu tvirtinimas ant sparno;
2 - matomumas i prieki gerensi nei vieno variklio prieš nosį schemoje;
3 - propeleriai apipučia tik sparna, o ne piloto veiduka ;
4 - pvz. paemus 2 paramotorinius varikliukus po Racet 14,5 Aj svoris be propeleriu apie 10kg (nauju kaina po ~800eur) telpa 1 paramotorinio variklio galingumo ir svorio ir kanos ribose. Norėjau pasakyti kad du mažiukai varikliukai nebus baisiai brangiau ir sunkiau nei 1 galingas;
5. toliau visi traukiamo sraigto privalumai (mažas triukšmas, rezonansinis dusliokas, geresnis ausinimas ir t.t.)
6. galimybe skristi sugedus 1 varikliui (čia suklaustuku )
7. jei sraigtai suktusi i priešingas puses - neliktu verciancio momento kaip 1 variklio schemoje...
8. paprastesne-lengvesnė liemens konstrukcija (nereik variklio tvirtinimo)

trukumai:
1. Dvigubas varikliu valdymas, užkurimas, benzo sistema, dviguba priežiūra ir t.t.


p.s. kažko neduoda prisegti foto....
Į viršų
JonasKr
Pn Geg 29 2009, 02:18
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1557
ir sitas egzotikos megejams patiks
http://en.wikipedia.org/wiki/Pterodactyl_Ascender
buvo pagaminta 1396 vnt.
Pazvelkite i ji ir dar kitu kampu - sugalvojo zmogus, pabande ir pradejo gamyba. Lietuvoje su tokia konstrukcija niekas nesugalvotu taip elgtis. Ai, sakytu, cia toks nerimtas lektuvelis. Nemokame savimi didziuotis.
Į viršų
vytas
Pn Geg 29 2009, 08:03
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2493
tokiais tempais eidami atgal ir iki broliu Raitų sugrįšim
Į viršų
Vanagiukas
Pn Geg 29 2009, 08:07
Užsiregistravęs dalyvis #304
Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14
Pranešimų: 341

vytas rašė ...

tokiais tempais eidami atgal ir iki broliu Raitų sugrįšim

Į viršų
Nerijus Korbutas
Pn Geg 29 2009, 09:26
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1798
vytas rašė ...

tokiais tempais eidami atgal ir iki broliu Raitų sugrįšim


Kadangi diskusija apie 115 klasę, nenorėčiau su Vytu sutikti. Nebus šioje klasėje ypač modernių technologijų ir kito velnio, kas naudojama šiuolaikiniuose ULO, gal kas ir pagamins polistirolinį ultramodernų vienetą, tačiau visumoje ši klasė išliks tokia kokia užgimė: paprasta, pigi, prieinama masėms. Tad nereiktų nuvertinti ir tų neva jau nurašytų vintažinių senolių. Jei ir nekopijuoti, tačiau iš jų ilgametės praktikos irgi galima pasisemti idėjų, ar nekartoti klaidų, kurios išlindo per ilgus eksploatacijos metus.
Rolando projektas geras, laiko patikrinta schema ir t.t. tačiau tikrai nevisi puls pirkti ar statyti tokį patį. Kas iš principo - neva kodėl aš turiu kopijuoti negi negaliu pats suprojektuoti, kitas šiaip dėl įdomumo, įvairovės ir t.t.
Į viršų
Vanagiukas
Pn Geg 29 2009, 09:40
Užsiregistravęs dalyvis #304
Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14
Pranešimų: 341
va dar viena "karakatnica" mano apskaiciavimu 111 kg.

http://www.retrothing.com/2006/04/build_an_airpla.html


Į viršų
Juozas
Št Geg 30 2009, 09:39
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 960
"Lazairas" yra ir keturių variklių.
Jei kas matėt filmą "Dievai tikriausiai pamišę 2", tikriausiai pastebėjot dvivietį uždara kabina "Lazairą" su dvicilindriais varikliais. Aišku, čia jau nebe 115 klasė, bet šiaip įdomu.
O varikliai ant sparnų gal ir neblogai, jeigu jie lengvi.

[ Redaguota Št Geg 30 2009, 08:59 ]
Į viršų
Rolandas
Št Geg 30 2009, 09:40
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 4929
Vanagiukas rašė ...

va dar viena "karakatnica" mano apskaiciavimu 111 kg.

http://www.retrothing.com/2006/04/build_an_airpla.html

Nepamirsk kad cia mopedas-nei teisiu nei registracijos, o galimybes (greitis, ekonomiskumas,pakantumas turbulencijai) daznai geresnes uz kokio skudurinio ultralengvo. O isvaizda galima ir gal butina keisti.
Į viršų
Juozas
Št Geg 30 2009, 09:20
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 960
Taip, būtent mopedas. Oro mopedas. Skristi neilgai ir netoli. O jeigu nori toli - tam yra "Boingai".
Rekia skirti prioritetus. 115 klasė trumpam laisvalaikio pasiskraidymui. Todėl nereikia nei supermodernių konstrukcinių sprendimų, nei aerodinaminių naujovių. Tai turėtų būti aparatas, užpildantis spragą tarp ULO ir parasparnių. Manau manevro laisvė pakankama.
Dėl skudurinukų. Kai kurie konstruktoriai jais perdaug susižavėjo. Iš komercinės pusės gal ir neblogai. Pasiuvi pagal iškarpas dngą, supjaustai ir sugręžioji vamzdelius, prirenki iš "Spriuso" tvirtinimo detalių, ir rinkinys paruoštas.
Bet aparatas su profiliniu sparnu prie to paties sparno ploto ir variklio galingumo, yra kur kas geresnių skrydžio duomenų. Pvyzdys - Lukoševičiaus "Machaonas", "Atgimimas" ir kartu sąskrydyje dalyvavę skudurinukai. Kas netingi - gali susirasti ir palyginti.


[ Redaguota Št Geg 30 2009, 09:23 ]
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0991sek,0.0110iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,942kb