Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / Užsienio pavyzdžiai 115 klasei


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Užsienio pavyzdžiai 115 klasei
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
AR
Št Geg 30 2009, 09:57
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3537

Vanagiukas rašė ...

va dar viena "karakatnica" mano apskaiciavimu 111 kg.

http://www.retrothing.com/2006/04/build_an_airpla.html






sitas tai bent su dizainu, su ideja
Į viršų
Vanagiukas
Št Geg 30 2009, 10:59
Užsiregistravęs dalyvis #304
Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14
Pranešimų: 341
tai as minti puikiai suprantu Jusu gerb. kolegos, kad tai turi buti mopedas, ir mopedas kaip taisykle duoda daugiausia dziaugsmo, kada ji remontuoji dvi valandas, puse valandos stumdai, o vaziuoji 5 min. turiu mintyje tai, jog butent mano numesta karakatnica ir tinkamas variantas, konstrukcija nors ir bjauriojo anciuko, bet atrodo lyg ir tvirta, priedo manau su tokiais svoriais jei zaisti su kompozitais ir daryti "gulbina" tai gausis amfibija, nei gerai skris, nei gerai plauks ar vaziuos. reikia paprasto ir patvaraus daigto. kiek esu pastebejes ant ulo tai kai tik lektuvelis yra kuriamas siekiant neatsilikti charakteristikoms nuo normalaus lektuvelio, taip konstrukcija yra zymiai silpnesne nei pvz kokio to pacio aeroprakto a-22.
Į viršų
vytas
Sk Geg 31 2009, 10:55
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2579
Nerijui:(ir visiems kitiems)posakis"plačiosioms masėms" primena O.Benderio pasakojimą apie Naujuosius Vasiukus.Štai kodėl:mano kažkelių metų patirtis užsiiminėjant šiuo versleliu byloja kad Lietuvoje be tų,kurie perka CT,Stingus ir t.t. yra "pačioji masė,kuri dar skiriasi į bent dvi dalis-pirmi ,kurie manęs prašo bet ko kas skrenda už maždaug 1000-2000 Ltl,antri,kurie jau turi sukaupę 5-7 tūkst Eur ir prašo,kad surasčiau jiems Plastikinį,arba iš bėdos metalinį lėktuvą ,bet būtinai su Rotax 912,100 a.j.Nei vieniems,nei antriems niekuo negaliu padėti,kaip ir pvz Rolandas ar kiti.Pirmiems 115 kl nebus įperkama,antriems-per prasta.Vakaruose gerokai paprasčiau - ten bent jau visi žino,kas ko vertas ir svajotojų mažai.Bet vakaruose apsižergę šluotas nelabai kas skraido-jiems duok iščiustintą produktą.Taigi,apie kokias plačias mases mes svajojame? Lietuvoje???
Dėl konstrukcijos.Čia jau pasitelksiu šiek tiek ilgėlesnę patirtį,pvz nuo skraidyklių gimimo.Idėja ta pati-pigumas,paprastumas,masiškumas.Taip ir buvo.Pradžioje "Rogalai".Buvo tikrai ir masiškumas.Bet su Rogalu buvo galima nukopijuoti tik kalno kontūrą.reikėjo vis daugiau.Dabartinės skraidyklės turi praktiškai kietą sparną,užsparnius,kilius, be trosų,be spyrių ir t.t. taigi nesustabdysi minties ir technikos raidos.taigi vėl du varijantai: arba darai pakankamai tobulą iš karto,su mintim išeiti į platesnius vandenis,arba darai tokį maximaliai paprastą,palikdamas laisvę nusipirkusio kūrybai.Tik pavojus,kad 115 kg tada pavirs vėl į kokius 215 kg. Kad visada atsiras norinčių patobulinti-garantuoju.


[ Redaguota Sk Geg 31 2009, 11:08 ]
Į viršų
Rolandas
Sk Geg 31 2009, 01:30
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5117
Vytai, visu pirma siek tiek hiperbolizuoji. Antra-net ir krizes metu keiciasi poziuris i aviacine technika, atsiranda nauju galimybiu.
Kai pries keleta metu pradejau dirbti prie RK-7, savotisko lektuvo masems, apie Rotax net negalvojau. Kaina turejo sumazinti Trabant variklis ir standartiniai Zyles sparnai.Jei sie sparnai ir variklis butu gaminti ne atgrubnagiu, koncepsija butu tokia ir islikusi.
Beprotiskos variklio vibracijos (dauguma alkuniniu velenu neissverti) verte galvoti apie visai prieinamu pagal kaina pasidariusi Rotax.
Sparnus taip pat teko rimtai perdirbineti arba galvoti apie naujus, nes kazkas kazkada tingejo teisingai paruosti klijus.
Trecias smugis koncepsijai-nelegalus CT skrydis i Baltarusija, pakeles licencijos ULO kaina gerokai virs 10.000lt.
Mes kantrus. Apsuke rata pabandysime padirbeti 115 klaseje su panasiais uzdaviniais.
Juk cia galimybe kurti!
Jei kazkas pasakytu-organizuok kokio nors savo lektuvo gamyba, uzsakymu bent 100 vnt, zinoma butu gerai-gal net zurnalas "Zmones" tarp kitu turtingu pizonu ir Kalinauska paminetu, taciau reiketu rupintis tik gamyba, komercija ir siukstu jokios kurybos. Kazin ar ilgai istverciau...

[ Redaguota Sk Geg 31 2009, 09:57 ]
Į viršų
Audrius
Sk Geg 31 2009, 08:06
Svečias
Trecias smugis koncepsijai-nelegalus CT skrydis i Baltarusija, pakeles licencijos ULO kaina gerokai virs 10.000lt.
Mes kantrus. Apsuke rata pabandysime padirbeti 115 klaseje su panasiais uzdaviniais.
Juk cia galimybe kurti!


Ar su 115 klase negali taip pat atsitikti? Padarysi gera,grazu,pigu lektuveli,visi jo neres ir pirks,kas nors sugalvos per siena perskrist ir visiems licenzijas ives ir dar brangesnias,nes galimybe pasidaryti babkiu valdziai.

[ Redaguota Sk Geg 31 2009, 08:11 ]
Į viršų
Andrius
Sk Geg 31 2009, 09:32
Užsiregistravęs dalyvis #26
Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59
Pranešimų: 357
Meginsiu palaikyti pokalbi: yr tos team airbike, gerai pasistengus galima pataikyti i 115kg, net visai simpatiskas



Į viršų
Rolandas
Sk Geg 31 2009, 10:00
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5117
Audrius rašė ...

Trecias smugis koncepsijai-nelegalus CT skrydis i Baltarusija, pakeles licencijos ULO kaina gerokai virs 10.000lt.
Mes kantrus. Apsuke rata pabandysime padirbeti 115 klaseje su panasiais uzdaviniais.
Juk cia galimybe kurti!


Ar su 115 klase negali taip pat atsitikti? Padarysi gera,grazu,pigu lektuveli,visi jo neres ir pirks,kas nors sugalvos per siena perskrist ir visiems licenzijas ives ir dar brangesnias,nes galimybe pasidaryti babkiu valdziai.


Deja turiu visiskai sutikti su tavimi. Tai ka daryt?
Amerikonai sako ivede tvarka retkarciais nusaudami piktybinius valdininkus, todel ir istatymai pas juos amerikoniski ir salis laisva.
Į viršų
Audrius
Sk Geg 31 2009, 10:14
Svečias
Net neisivaizduoju,ka daryt,bet kol tokia politika lietuvoje,bus sunku gamybininkams ir gabiems zmonems,nes juos valdzia engia ir nori ant ju pasipelnyti.
Turetu buti stabili politika ir istatymai, o ne korupcija ir isnaudojimas pasipelnimo tikslu(is valdzios puses)
Į viršų
vaids
Sk Geg 31 2009, 11:06
Užsiregistravęs dalyvis #30
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 01:30
Pranešimų: 150
Teks ir mums samdyt Bin Ladena
Į viršų
NNN
Pr Bir 01 2009, 08:52
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Vakar baigėm du čempionatus - Atvirą LR ULO čempionatą ir LR ULO čempionatą. Visos "muilinės" buvo negalestingai sutriuškintos Sky Ranger (JĖGA!) ir FK-9, bei MS orlaiviais.

Taigi, štai Jums ir išvada - reik daugiau renginių, kur būtų akivaizdžiai demonstruojamas tikrų ULO pranašumas.

Beje, iš visų konstruktorių - mėgėjų renginyje pasirodė tik Stasys K. ir Saulius P. .... deja.

O renginyje viso dalyvavo 27 orlaiviai (Lietuva, Lenkija, Latvija)

Ačiū labai Gintui ir Panevėžio pilotams už pagalba didvyriškai penktadienį susigrūmusiems su audra Lenkijos pilotams, kurie su FK-9 bei trimis MS sugebėjo atplasnot nuo Suvalkų iki Biržų. Taip pat, grumdamiesi su 15 m/s priešiniu vėju bei tragiška turbulencija iš Kauno atlėkė ir dvi MS iš KSK, Sky Ranger iš Šilutės ir MS iš Kartenos.

Štai Jums ir "skudurai" ..... minkštasparniai ....

VALIO DYDVYRIAMS !!!
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1374sek,0.0105iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,961kb