Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / Užsienio pavyzdžiai 115 klasei


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Užsienio pavyzdžiai 115 klasei
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Reno
Tr Vas 26 2014, 09:24
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Čekai įrodė, kad 115 klasės orlaivis nebūtinai turi primint "raskladuškę".
Brėžiniuose SAGITTA atrodo labai elegantiškai:




... bet ir realybėje - nė kiek ne prasčiau:





Taupant svorį, piloto kabina, žinoma, įrengta gan "spartietiškai", bet viskas, ko labiausia reikia, ten yra. Šoninė vairolazdės padėtis - turėtų būti patogu, be to, padeda sutaupyti vietos kabinoje:






Motorizacijai kol kas panaudotas paramotorinis variklis, bet ateityje planuojamas ir elektrinis:




Na ir pabaigai - SAGITTA techniniai duomenys, kur matyti, jog įkrovos reikalavimo (ne daugiau 10kg/m2 skaičiuojant tuščio masei) konstruktoriams įgyvendint nepavyko (na, bet ir su ULO, o ypač su 2-viečiais, "niuansų" netrūksta ):



[ Redaguota Tr Vas 26 2014, 10:12 ]
Į viršų
JonasKr
Tr Vas 26 2014, 11:53
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1558
Įdomu, kaip jie paskaičiavo variklio patupdymo vietos riziką? Juk nuo vibracijų kada nors uodegai kils noras nuskristi savarankiškai ir aplenkti pilotą.
Į viršų
Reno
Tr Vas 26 2014, 01:08
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Kažkaip, matyt, paskaičiavo. Gal pasinaudojo švedų patirtimi - juk Windex'ai jau daug metų sėkmingai skraido. Tiesa, tai jau ne 115 klasės aparatai. Nors matmenys ir panašūs, bet jie - žymiai sunkesni, tačiau ir gerooookai tvirtesni.



Į viršų
Juozas
Tr Vas 26 2014, 06:47
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996

JonasKr rašė ...

Įdomu, kaip jie paskaičiavo variklio patupdymo vietos riziką? Juk nuo vibracijų kada nors uodegai kils noras nuskristi savarankiškai ir aplenkti pilotą.

Tinkamai pagamintas kilis atlaiko ir 300 AG galingumo šešiacilindrį "Laikomingą". Teko du tokius uždėti, nei vienas neaplenkė piloto...

[ Redaguota Tr Vas 26 2014, 06:54 ]
Į viršų
optimistas
Tr Vas 26 2014, 06:52
optimistas
Užsiregistravęs dalyvis #207
Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40
Pranešimų: 192
ir aisku pagaminta is anglies pluosto, kas kainos atzvilgiu orlaivi padaro visiškai nepatrauklų. Ne veltui tos raskladuškės skraido. Ne tik svorį jos taupo, bet ir piniginės storį.
Į viršų
justas
Tr Vas 26 2014, 07:57
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
nesibaigiantys pezalai. Kiek tos anglies tai uodegai reikia ? 2 m2. Pasiziurekit kiek kvadratas anglies kainuoja ir nustokit komentuot bile kad komentuot.
Į viršų
vysniukas
Tr Vas 26 2014, 08:17
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 756
As mokejau 100 Lt uz kvadrata, supynimas 90 laipsniu, tiesa nepamenu tankio.
Kad parasčiau būtų, galiu pasakyti, kad paprasčiausia kietasparnė ATOS kainuoja nuo 9 000 EU, nors ten anglis pagrinde lonžeronas ir nerviūros.
Nors jei gautum 3000 Eu atlyginimą, tai kas čia reiškia tie 9000 EU
Į viršų
Juozas
Kt Vas 27 2014, 10:19
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Kodėl taip drąsiai tvirtinate kad iš anglies tik uodega?
Į viršų
NNN
An Bal 01 2014, 09:20
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
115 Sting'as ...



Į viršų
Reno
Tr Bal 30 2014, 09:42
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Visiška priešingybė čekiškai SAGITTA'i - amerikietiškas Bloop 2. Vertinant skridimo greitį turėtų būti populiarus Estijoje , nes kreiserinis - tik 41-42 km/val. Kaip parasparnis, tik kad kietasparnis...
Valdomas tik per dvi ašis - skersinę (vairolazde) ir vertikalią (pedalais). Eleronų iš viso nėra. Į suktuką nekrenta net ir laikant iki galo pritrauktą vairolazdę.
Tuščias sveria <90 kg. Variklis - paramotorinis, 25 a.g.
Filmo autorius komentuoja labai lėtai (matyt, Bloop 2 greitis čia turi įtakos... ) - žinantiems anglų kalbą nesunku suprast: https://www.youtube.com/watch?v=a88_dmD9lV8







[ Redaguota Pr Spa 20 2014, 10:41 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0917sek,0.0176iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,952kb