Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115 |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
RK-X projektas |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | Diskusijas apie Rolando projektą "115" tęskite šitoje temoje. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Projektas ir konkretus gamybos darbai po truputi juda. 115 klases lektuva bus galima nesunkiai paversti dvivieciu. Naudojant Slukos, C-22 schema tik padarius nauja gondola,(arba visai be jos), pertvarkius pedalus ir sedynes galima pilotus sodinti salia vienas kito. Atsparumo atsarga, net naudojamas variklis tai leidzia daryti be jokiu pakeitimu arba su minimaliais pakeitimais (skaiciuotina perkrova +6). Del geresniu sparnu , normaliu eleronu ir bendro aptakumo lektuvas turetu but zymiai malonesnis, naudojantis maziau kuro, greitesnis uz paplitusi C 22. Zinoma, tai jau nebus 115 klase. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Prisiminkim istoriją. Kodėl toks vykęs buvo "Messeršmitas" BF-109? Todėl, kad turėjo labai dideles modernizavimo galimybes. Keitėsi varikliai, ginkluotė, bet lėktuvo konstrukcijos pagrindas išliko nuo prototipo iki paskutinio serijinio egzemplioriaus. Vien geros konstrukcijos neužtenka. Kad būtų užtikrinta lėktuvo ateitis, pageidautina numatyti plačias modernizavimo galimybes ir konstrukcijos universalumą. Jeigu tai pavyksta, o tuo keliu ir eina Rolandas, sėkmė garantuota. [ Redaguota Sk Bir 07 2009, 05:34 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Vietoj paraso apacioj teksto idedu nuoroda i 115 klases gamybos nuotraukas. Gamybos metu nuotraukos su komentarais bus papildomos. Siuo metu gaminamas sparnas, plastikine sparno galo forma. Prasom ziureti ir laiku pateikti vertingas pastabas. Siulau ir kitiems pasekti mano pavyzdziu, negi vienas is viso forumo kazka darau??????? Zinau kad tikrai ne. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Jo, nors ne is sitos temos, bet as ir sudejau savo bebaigiamo aparata foto ir irgi butu idomu suzinoti komentarus. Sudeta viskas nuo ko pradeta, kas daryta- perdaryta ir yra dabar. p.s. Rolandai, tavo albumas neatsidaro . [ Redaguota Pr Bir 08 2009, 10:37 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Albumas man atsidaro... Siulau gamybos albumus neperkrauti nereikalingom, besikartojanciom nuotraukom. Labai puiku butu po kiekviena nuotrauka parasyti antraste. Pvz Marius laiko varikli ir parasas-tai sveria tik....... Pazadu ir as ta daryti. Kol nuotrauku nedaug, dedu daug nerinkdamas, veliau retinsiu. | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1014 | Koks sparno profilis,lyg tai RIIIA15, ar kaip Stol 701,nerviuros formuotos ant faneros,ir koks metalas d16t ar minkstesnis?Koks planuojamas sparno svoris? | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Manau tau atsidaro todel, kad tu prisijunges prie savo albumo, o ten desnei yra galimybe padaryti nuoroda i ji, tai va ja ir reiketu cia ideti. O as prierasus po nuotraukom padarysiu. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Albertas rašė ... Koks sparno profilis,lyg tai RIIIA15, ar kaip Stol 701,nerviuros formuotos ant faneros,ir koks metalas d16t ar minkstesnis?Koks planuojamas sparno svoris? Taip, profilis R 3, 15,5%. Tokiu profiliu skraido "Magija". velniskai saugus, pakankami storas, pakankamai "slidus" profilis. Lonzerono lentynos ir sienele, uzpakaline nerviuros dalis-D16 t. Nosele- 6061 T6.Noseles danga-0,5 mm D16t. Projektinis sparno svoris nepadoriai mazas, bet pazadu pasunkinti bent iki 40 kg. Buvo labai idomu technologiskai ir konstruktyviai isbandyti ivairiu sparno detaliu gamyba. Kol kas atrodo gaunasi. Pavyko darbams suorganizuoti nebloga kompanija. Andrius dirba su plastiku, Aleksandras lanksto kai kuriuos profilius. As juodadarbis-projektuoju, gaminu detales, stapelius, bandau sudeti viska i viena vieta... [ Redaguota Pr Lie 13 2009, 12:15 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Marius rašė ... Jo, nors ne is sitos temos, bet as ir sudejau savo bebaigiamo aparata foto ir irgi butu idomu suzinoti komentarus. Sudeta viskas nuo ko pradeta, kas daryta- perdaryta ir yra dabar. p.s. Rolandai, tavo albumas neatsidaro . Mariau, darbo kultura atrodo puiki, taciau svoris... Pakomentuok kiek kas svers, koks bendras svoris, koks svoris lyginant su analogais. Bet kokiu atveju mano draugas A Lukosevicius uz nepagrista konstrukcijos sunkinima tave viesai iskeptu ant lauzo (ne karta kepe ir mane, o as atrodo nedaug persunkinu..). | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System