Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / RK-X projektas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
RK-X projektas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Nerijus Korbutas
Tr Bir 17 2009, 11:30
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1798
Dar apie svorius:

S.Čepaičio dvivietis sklandytuvas - 75kg. (projekte)
K.Leonavičius sklandytuvėlis su kompoziciniu sparnu 70 kg (projekte)
R.Kalinausko RK-8 - 100 kg (natūroj, bet ne medinukas, o drūtas sklandytuvas laužymui)
Į viršų
bence
Kt Bir 18 2009, 09:35
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1425
Nerijus Korbutas rašė ...


Dovydas_S rašė ...

Seip 115 kg manau nesigaus. nes jei jau plastika naudojat kansolems tai velniai zino kiek dar nereikalingu sunkybiu uzdesit.
As zinau kaip buvo daromas RJ-1 sklandituvelis , medinukas nieko nereikalingo Ramunas nedejo tik vienas ratukas tebuvo ir tai svere tuscias 106 kg o kur dar varklis ,bakas,ir tt...


Dovydai, negi manai, kad Rolandas gamindamas lėktuvėlį-prototipą 115 klasei nesugebėjo susiskaičiuoti kilogramų?

Jei Ramūnas gamindamas medinuką sklandytuvėlį gavo 106 kg tai čia kažkur kitur bėdos reikia ieškoti.

Nes pvz.
Oškinio:
Bro9A svėrė 75 kg.
BRO-11-M "Zylė" - 65 kg
BrO-21 "Vyturys" - 80 kg.
BrO-23KR "Garnys" - 83,5 kg.

Net storasienis, stiklopastinis LAK-14 "Strazdas" svėrė "tik" 98 kg.


sitie visi pavardinti oskinio sklandytuveliai svere zymiai daugiau.na galbut iskyrus bro-9 (serijiniai buvo sunkesni)
Į viršų
Tinklalapis
justas
Kt Bir 18 2009, 10:21
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1307
Nereik det audinio sluoksniu be proto ir nesvers tos konsoles baisiai daug. Isvis nuo kazkada erezijos kazkokios atsirado kada keite klijuote i stiklo audinius kad butinai storis toks pat butu ir butinai audini det po velniai zino kiek gramu bile kad storis atitiktu. Paziurekit serijiniu aparatu kevalus tai ten po 2 - 3 sluoksnius 100 - 280 graminiu audiniu kuriu bendras stroris retai kada virshija 1 - 1.5 mm (be putplascio). jei kam idomu galesiu sudeti kevalu storius aparatu kuriuos pavyko iszvejoti nete.
Į viršų
Rolandas
Kt Bir 18 2009, 11:00
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 4931
Justai tu teisus, bet beda kad zmones iprate gaminti is plastiko sunkius daiktus labai sunkiai pereina prie aviaciniu dalyku.
Plastikine ZJ viera sveria su varikliu 70 kg, Prienu gaminti kevaliniai LAK-16 sparnai sveria 36 kg. Reikia tik noro ir gero nusiteikimo.
Į viršų
Dovydas_S
Kt Bir 18 2009, 01:30
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 486
ZJ viera sveria 75 kg. taciau visas anglinis tai labai skirtingi dalykai kur anglis ir kur stiklo audinys. ZJ viera darytas is formu o ne ant putlascio o tai duoda vienoda stori ko neimanoma padaryt ant putgalio o dar ir spakliuko uztepsi ir tt.
Vietoj tokios kansoles paprasciausei uztektu elipse sulenkto duraliuminio vamzdelio ,kaip tarkim niuporo is klijuotu lystveliu suriesta ir aptraukta drobe , nes su tokiu is galvos padarytu uzrietimu memanau kad aerodinamikoi kazka ir vaidina nes PVZ. cesnos atvirksciai i apacia galiukai nulenkti ir manau kad tikrai ne is galvos tai padaryta .
As niekada netikiu parasytais orlaivio svorais nes kiek yra teke sverti dazniausiai buna gerokai sunkesni nei raso.
PVZ.: "SLUKA" atrodo tikrai nera kam sverti , sparnai skudurinukai viskas nesuriebinta ir tai vos ne vos su pilotu telpa y ultralaita .Karmelavoj pries varzybas sverem K.Jurkeno tai jei gerai pamenu svere netoli 180kg tuscias.
Į viršų
justas
Kt Bir 18 2009, 05:20
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1307
ZJ viera ne angline. Prasom neapgaudinet publikos. pats islandziojau ir apziurejau. net lonzeronas ne anglinis. Liemuo, sparnai nerviuros etc. niekur nemaciau anglies. Nebent kazkas isrado stiklo audinio spalvos angli.
Į viršų
justas
Kt Bir 18 2009, 05:26
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1307
Sparno galams net formuojant ant balvono (siuo atveju tikrai butu nesudetinga padaryta formas) pilnai uztenka 2 X 92125. del pakankamu pavirsiaus kreivumu nereik net putplascio. O kas del isorinio lygumo tai jei jau tingisi daryt formas paprsciausias isbaigimas nuspakliuoti su stiklo sferu (topplastas.lt parduoda) ir epoksidines dervos misiniu, ir paskui apslifuoti nepazeidziant sluoksniu. Visa tai man rodos bus ne ka maziau broblematiska nei pasidaryti tas formas.
Į viršų
justas
Kt Bir 18 2009, 05:32
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1307
ir dar del tos anglies. Is esmes ultralightuose angli labiausiai naudoja isimtinai komerciniais tikslais. Mol stai anglinis stebuklas. skriskite ir dainuokite. Is esmes kevalai ir su stiklu gaunasi tokie ploni kad ir plonint naudojant angli nebera kur. Paziurekit serijiniuose sklandytuvuose, sparnu dangose anglis naudojama tik eleronuose del flaterio. ir tai idedamas tik vienas max du sluoksniai o siaip pilnai pakanka stiklo. Aishku visada galima vietoi dvieju sluoksniu stiklo ideti du sluoksnius anglies ir nenudazius visiems rodyt.
Į viršų
Audrius
Kt Bir 18 2009, 07:45
Svečias
Manau du skirtingi dalykai savo savybemis anglis ir stiklas.Anglis brangesne tik todel bando kai kas ieskoti pakaitalo,bet jei nori padaryt stipru ir lengva daikta tai tik anglis tinka.
Į viršų
justas
Kt Bir 18 2009, 08:02
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1307
Tu teisus Audriau gi niex nesigincyja kad anglis tvirtesne. As tik kalbu apie tai, kad lengvosios aviacijos konstrukcijom dazniausiai pakanka tvirtumo ir su stiklu. Naudojant angli zinoma gausis tvirtesnes, standesnes konstrukcijos, bet kaip mes visi puikiai zinom, skraidanti konstrukcija tvirta turi buti tik tiek kiek reikia.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1274sek,0.0098iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,905kb