Mano Sparnai: Diskusijos / Sparnų gamyba / Dviejų lonžeronų medinis sparnas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Sparnų gamyba
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Dviejų lonžeronų medinis sparnas
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
TomasT
Pn Geg 29 2009, 08:18
Užsiregistravęs dalyvis #45
Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51
Pranešimų: 159
Sveiki. Sugalvojau susiklijuot sparnus, bet yra pora neaiškuku: fanieriė nosis siaura- klausimas su su sukimu: kai du spyriai ar reikia į tai atkreipt dėmesį? išilginis pastovumas (kopečios) kokios darosi santvaros, stygos..? ar svorio vardan padarius su atotampom ju išvis nereikia?

[ Redaguota Pn Geg 29 2009, 08:23 ]
Į viršų
Albertas
Pn Bir 19 2009, 08:22
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 798
Dvieju lonžeronų medinis sparnas atsparumo ir svorio santykiu yra pats geriausias,tik būtina teisingai ištampyti įstrižaines,jos gali būti trosinės,arba spyruoklinės vielos,pageidautina su tenderiais.Aišku, galima įdėti ir istrižą vamzdį duralio,bet tai gana sudėtinga,nes reikia gadinti nerviūrų santvaras.Nosiukė šiuo atveju susukimui nedirba,ji reikalinga profilio formai išlaikyti.Beje fanera geras ir brangus daiktas,taciau dengiant sparną visada gaunasi įdubimų ir iškilimų,ypatingai keičiantis aplinkos santykiniam drėgnumui.Taip kad šiuo atveju žymiai naudingiau būtų naudoti stiklo audinio porą sluoksnių,net ir su poliesterine derva,arba net stiklo tekstolito plokštę,tik nežinau kur dar galima ją rasti.
Į viršų
vaids
Pn Bir 19 2009, 02:51
Užsiregistravęs dalyvis #30
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 01:30
Pranešimų: 149
UAB VALKOMAS ten stiklo tekstolito galima nusipirkt
Į viršų
Marius
Pn Bir 19 2009, 03:41
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2711
http://www.plastena.lt/index.php?s_id=45&lang=lt
Į viršų
Rolandas
Pn Bir 19 2009, 04:09
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 4931

Albertas rašė ...

Dvieju lonžeronų medinis sparnas atsparumo ir svorio santykiu yra pats geriausias,tik būtina teisingai ištampyti įstrižaines,jos gali būti trosinės,arba spyruoklinės vielos,pageidautina su tenderiais.Aišku, galima įdėti ir istrižą vamzdį duralio,bet tai gana sudėtinga,nes reikia gadinti nerviūrų santvaras.Nosiukė šiuo atveju susukimui nedirba,ji reikalinga profilio formai išlaikyti.Beje fanera geras ir brangus daiktas,taciau dengiant sparną visada gaunasi įdubimų ir iškilimų,ypatingai keičiantis aplinkos santykiniam drėgnumui.Taip kad šiuo atveju žymiai naudingiau būtų naudoti stiklo audinio porą sluoksnių,net ir su poliesterine derva,arba net stiklo tekstolito plokštę,tik nežinau kur dar galima ją rasti.

Sukimui spyriai toki sparna laiko tik iki spyriu pajungimo vietos, toliau jau laiko kiek laiko tik nosele. Del svorio abejoju, nes vieno lonzerono sparno didesnis statybinis aukstis, reiskia ir mazesnis svoris prie to pacio atsparumo.
Gaminti du lonzeronus vietoj vieno, tampyti atatampas, naudoti brangius ir sunkius tenderius, gaminti du spyrius, tureti gan grubiai iskreipta profili-stai 2 lonzeronu sparno "pranasumai".
Gal tiesiog saziningai pagaminti vieno lonzerono sparna?
Aisku skuduriniuose sparnuose kur naudojami vietoj lonzeronu vamzdziai tokia konstrukcija gal ir racionali.
Į viršų
vytas
Pn Bir 19 2009, 06:00
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2497
o kodėl niekas nebando gaminti sparno,kaip pas Avidus,Kitfoxus,Eurofoxus,ir begalę panašių lėktuvų.mano manymu paprastesnės,technologiškesnės,pakankamai tvirtos,pvz Avid Speedwing laiko berods +9,-6 perkrovas. konstrukcijos nelabai yra.Svoris tikrai nedidelis.Bet viską atperka superpaprasta gamybos technologija: du vamzdžiai,frezuotos fanerinės nerviūros,keletas įstrizainių iš vamzdelių,noselė iš duraliaus skardos,dengtas seconitu.Ir viskas ant klijų-jokių kniedžių ar varžtelių.Pvz nerviūrų gamyba užtrunka puse dienos.Toliau tik klijavimas ant stapelio.

[ Redaguota Pn Bir 19 2009, 06:09 ]
Į viršų
AR
Pn Bir 19 2009, 06:18
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3504
Rolandas rašė ...


Sukimui spyriai toki sparna laiko tik iki spyriu pajungimo vietos, toliau jau laiko kiek laiko tik nosele.



ne vien tik nosele- bukime tikslus
Į viršų
justas
Št Bir 20 2009, 02:13
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1307
Teisingai. reikia praskaicuoti lonzeronu deformacijas nuo spyriu tvirtinimo vietos. t.y. prie apkrovos priekinis longeronas pvz atsilenks 50 mm o galinis tarkim 25 mm shtai jums ir susisukimas gaunasi. o del svorio tai vienareiksmiskai manau kaip Rolandas ir sake vieno longerono su normale dirbancia nosele tikrai maziau svers.
Į viršų
Rolandas
Sk Bir 21 2009, 05:24
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 4931
Del sukimo suklydau...
Į viršų
Andrius
An Bir 23 2009, 10:07
Užsiregistravęs dalyvis #26
Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59
Pranešimų: 346
Del noseles- tai ne eksperementuokite su savo gyvybem, jokiu poliesteriniu dervu.Tik epoksidke.
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1129sek,0.0098iš to užklausomsDB užklausos:33. Naudojama atmintis:3,915kb