Mano Sparnai: Diskusijos / Sparnų gamyba / Dviejų lonžeronų medinis sparnas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Sparnų gamyba
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Dviejų lonžeronų medinis sparnas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Laurynas
Kt Sau 07 2010, 11:09
Užsiregistravęs dalyvis #52
Prisijungta: Pr Kov 10 2008, 07:15
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 2
Reiktu argumentuoti...
Į viršų
Vanagiukas
Kt Sau 07 2010, 11:15
Užsiregistravęs dalyvis #304
Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14
Pranešimų: 341
reaktyvinis variklis..

prasau argumentuok..
Į viršų
Laurynas
Kt Sau 07 2010, 11:35
Užsiregistravęs dalyvis #52
Prisijungta: Pr Kov 10 2008, 07:15
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 2
as laukiu Andriaus argumentu asmeniskai nerandu svariu argumentu pries poliesterines dervos panaudojima minetu pavyzdziu - tai kad poliesterine derva nenaudojama gaminant boing'a ar siaip aukstos klases orlaivi nereiskia kad jos negalima naudoti aviacijoje apskritai...
Į viršų
justas
Pn Sau 08 2010, 08:44
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1307
Butent tai ir reiskia. Homebuilderiai niekada netures tokiu galimybiu kaip dideli gamintojai leisti sau ilgalaikius bandymus isbandyti ivairias medziagas. Tai ir labai brangu ir be galo daug laiko uzima. Butent del to praktiskai visi homebuilderiai naudoja tik "dideliai" aviacijai sertifikuotas mediziagas. Taip isvengdami bereikalingo galvos kvarsinimo "tiks/netiks" ir t.t. Pamastykit ko Jums reiktu patikrint poliesteriniu dervu tinkamuma?

1. pagaminti gamini ish poliesterines dervos

2. patestinti ji ish mechaninio atsparumo puses

3. paexplotuoti ji kelis sezonus ir ypach musu klimatinem salygom. ziema iki - 20vasara iki +25.

4. paexplotuoti kazkiek sezonu del UW poveikio mechaniniam atsparumui

ir t.t. Ar bereikia testi? Akivaizdu kad naudojant jau ishbandytas medziagas/technologijas visos sitos parkes atkrenta. Sutaupysit kruva pinigu ir laiko tuo labiau jei eina kalba apie ta 2 ju lonzeronu sparno nosele ji bus mizerna ir medziagu jai pagamint reiks minimalei tad ir ishlosimas jamant nepatikrintas pigesnes dervas praktikoi bus minimalus.

[ Redaguota Pn Sau 08 2010, 08:45 ]
Į viršų
Dovydas_S
Pn Sau 08 2010, 09:47
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 486
Skudurinis sparnas isvis neturi noseles ir nera jokiu problemu.
Neisterikuokit del tos noseles nes ji vieno spyrio sparnui tai taip labai turi didele reiksme taciau dvieju spyriu sparne gali jos ir nebuti isviso.
Į viršų
justas
Pn Sau 08 2010, 12:10
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1307
Tuo atveju jei lonzeronai vamzdiniai ir kazkiek laiko sukimo momenta.
Į viršų
Albertas
Pn Sau 08 2010, 02:39
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 798

Pritariu Dovydui,kad 2 jų lonzeronų sparnui noselės atsparumas tikrai nebutinas,svarbiau yra išlaikyti profilio formą.Šiuo atveju puikiai tinka net ir stiklo tekstolitas 0,5 ar net 0,3mm storio.Mano draugo Svajūno Dubinsko pagamintuose sparnuose noselės vaidmenį puikiai atlieka minėto storio stiklo tekstolitas.Sparnai panaudoti dviviečiam iki 500kg skridimo svoriui skaičiuotam lėktuvui Ap2 'Martynas'.Jo savininkas šituo lėktuvu per 2-3 metus atskraidė apie 300val,kartais "suriesdamas" vos ne pilotažines figūras,aš pats esu juo skridęs 180km/val greičiu...ir nieko,visą susukimo apkrovą atlaiko du spyriai,reikalui esant reguliuojamu spyriu galima pakoreguoti sparno susukimą.Tokiam sparnui pliesterio derva klijuota noselė tinka be jokių apribojimų
Į viršų
justas
Pn Sau 08 2010, 09:28
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1307
Vadinasi galima teigti kad tekstolitas tam tikrais atvejais galimas nes tai ISBANDYTA realiomis salygomis o ne vien paremta teoriniais pasamprotavimais. Puiku kad kolegos pasidalina patirtimi. Kaip su tekstolito lenkimu? kokiu radiusu lenkiasi?
Į viršų
Albertas
Pn Sau 08 2010, 10:09
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 798
Kiek atsimenu Svajūnas jį lenkė pšildęs fenu,bet tai tik staigaus lenkimo vietose,t.y ant noselės smaigalio.Jei profilis bukas,galima lenkti šaltu būdu,klijuoti epoksidine derva, klijavimo vietas gerai pašiaušti švitriniu popieriumi.
Tiesa Justai, siulyčiau pasidomėti specialiai ultralaitams sukurtu profiliu ua2 180,jo labai geros charakteristikos,Cymax net 1,81,jis yra 18% storio,storiausia vieta net 36% stygos,tai idealus profilis vieno lonžerono sparnui,galimas varijantas ir bespyriniam.Įvesk į googlę ir pastudijuok, tikiu kad patiks,vėliau galėsim padiskutuoti dėl jo tinkamumo.
Į viršų
Andrius
Pn Sau 08 2010, 11:52
Užsiregistravęs dalyvis #26
Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59
Pranešimų: 346
O kodel gi, nesulepezinus viso lektuvo is poliesterines dervos?
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0942sek,0.0097iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,902kb