Mano Sparnai: Diskusijos / Sparnų gamyba / Dviejų lonžeronų medinis sparnas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Sparnų gamyba
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Dviejų lonžeronų medinis sparnas
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
AR
Št Sau 09 2010, 12:05
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3504

justas rašė ...

Tuo atveju jei lonzeronai vamzdiniai ir kazkiek laiko sukimo momenta.


dvieju lonzeronu sparne (savaime aisku prie to pacio ir spyriai du) lonzeronas sukimui nedirba - tik lenkimui
Į viršų
justas
Št Sau 09 2010, 11:28
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1307
Dekui Albertai. butinai paziuresiu ta profiliuka.
Į viršų
Albertas
Št Sau 09 2010, 12:17
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 798
Andrius rašė ...

O kodel gi, nesulepezinus viso lektuvo is poliesterines dervos?

Tarp kitko,praeitą vasarą remontavau čekų gamybos lėktuvą Skyboy,tai jo visas korpusas-liemuo pagamintas iš stiklo audinio ir poliesterinės dervos.Jokių epoksidinėmis dervomis klijuotu konstrukcijų neradau.Tačiau ,galiu paaiškinti,kad visa jėginė nešančioji lėktuvo konstrukcija yra iš duralio vamzdžių,stiklo audinio liemuo tik aerodinaminiam aptakumui išgauti,todėl visai tinka ir poliesterinė derva



Į viršų
Andrius
Št Sau 09 2010, 08:31
Užsiregistravęs dalyvis #26
Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59
Pranešimų: 346
Tai va butent- koki ne jegini elementa tai gali klijuoti,bet kalba eina apie nosele,kuri dirba sukimui.
Į viršų
Albertas
Sk Sau 10 2010, 12:00
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 798
Vieno lonžerono sparne taip,niekas ir neginčija ,nors Zylės sparnai S.Čepaičio gamybos įtariu kad irgi klijuoti pliesterine derva,tiksliau noselė.Ir visai nemažai kolegų skraidė tais sparnais,atlaikė ta noselė.Va gamyklos gaminti sparnai 1ajai 'Musei" neatlaikė sukimo,rezultate žuvo Algis K.Ten gi buvo klijuota epoksidine derva ...ir kazeino klijais.Neatlaikė ...iširo lonžeronas.
Į viršų
bence
Sk Sau 10 2010, 01:43
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1425
Albertai, neteisingai interpretuojate fakta.Yra tokia savoka "glue failure" arbe "regluing" zodziu atsiklijavimas...atsiklijavimas gali buti del keleto priezasciu jeigu klijuota epksidiniais klijais (nesvarnu kokios strukturos).Pirmoji yra ta, kad po epoksidiniais klijais kaupiasi dregme kuri ardo medzio pavirsiu ir taokiu budu ivyksta atsiklijavimas.Antras dalykas, tai, kad klijuojant medi su epoksidke, negalima deti i ja mikrosfeos ar kitu retinanciu uzpildu.Tie uzpildai trukdo klijams isigerti i medi ir beto jie tampa trapus.
Algio katastrofos priezasciu buvo daug.Tuose sparnuose buvo padaryta viskas ka tik imanoma padaryti blogai:nekokybiskas medis,blogai parinkti sluoksniai, neteisingi klijai,neisprestas drenazas, prikalta vinuciu (potencialios vietos puvimui) ir t.t.
Į viršų
Tinklalapis
Mantas Butkus
Pn Lap 18 2011, 09:48
dr.
Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:35
Pranešimų: 287
Klausimas specialistams: kuo patartumėte impregnuoti medinio sparno elementus?

Antras klausimas, ar reikia mediniam lonžeronui drenažinių kiaurymių, gal galima sienele užklijuoti aklinai?
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0939sek,0.0105iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,852kb