Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Pilnai metalinis STAR - 2 |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Arturas Stundzia |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 570 | Belaukiant pavasario teko restauruoti šį lėktuveli ir pakeisti variklį, beliko kapoto gamyba![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 968 | Grazu, bet ar nereikejo vaziuokle aprengti drobe,gal kiek graziau but...ir del aerodinamikos... ![]() | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 968 | beje koki varikli idejot?Ar tai ne tas pats limbachas? | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 968 | Matau tepalas sildo isiurbimo kolektoriu, o tepalo radijatoriaus nera,ar jis virsuje?geras dalykas oro pasildymas, ar jis irgi paduodamas i karburatoriu? | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 968 | atidziau paziurejau,nenuvestas pasildytas oras ir oro filltro nera...?Mano variklis panasus prancuzu JPX 2050,tik stoves smagraciu atgal, originaliai jo karbiuratorius stovejo apcioje variklio uz duslintuvo bakelio...gali buti kad teks statyti du karbiuratorius virsuje uz cilindru galvutciu | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 570 | Variklis Sauer, oro filtras kelyje iš Kinijos, tepalas ausinasi karteryje kaip pas Continentalio Q300, važiuoklė aptraukineti drobe nebūtina, ir taip jau labai daug valandų pradirbta prie lėktuveli. | ||
Į viršų | | ||
Andrius |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #26 Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59Pranešimų: 452 | Vienas klausimelis: apatinis motoremo vamzdelis turi " kreiva" lenkta suvirintas vietą. Čia dėl duslintuvo? Labai keistai atrodo.... | ||
Į viršų | | ||
Andrius |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #26 Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59Pranešimų: 452 | Nenutruks per suvirinimo vietą? | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 570 | Nenutrūks, nes sienelė 1,5 mm ir petys labai mazas | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 968 | Del pakeisto variklio i Sauer 1.8l, kuris turi tik 60AJ,naudos tikrai nebus,manau kad lektuvas neskris geriau nei su Limbachu.Nebent prie 3000/aps min pavyktu isspausti bent 120 kg traukos, kas sudaro 1/4 pilno skridimo svorio.Tam reikia gerai parinkti propeleri,ka padaryti neredukuotam varikliui gan sunku.Analogiskas lektuvas su Jabiru 2.2 l, 85 AJ varikliu skrenda tikrai normaliai, nors statine trauka tik 130kg,propererio skersmuo 1.55m | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System