Mano Sparnai: Diskusijos / Gamykliniai lėktuvai / Eorofoxo gamintoju plastikinis lektuvas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Gamykliniai lėktuvai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Eorofoxo gamintoju plastikinis lektuvas
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
justas
Tr Sau 12 2022, 05:59
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1635
Reiktu kad tu kada padoriai ir paprastai isaiskintum kaip yra su tom licenzijom. Kas yra MKO licenzija? Cia ULO tik leistas max svoris ne 475 o 600 kg? Nes yra ULO ir yra PPL. Bet apie MKO nesu girdejas nic nieko. Visur yra ULO licenzija tik kai kurios salys padare max kg isimti iki 600 kg. Tai cia kaip as suprantu. Ar kazka maisau?
Į viršų
PovilasK
Tr Sau 12 2022, 07:01
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 745

justas rašė ...

Reiktu kad tu kada padoriai ir paprastai isaiskintum kaip yra su tom licenzijom. Kas yra MKO licenzija? Cia ULO tik leistas max svoris ne 475 o 600 kg? Nes yra ULO ir yra PPL. Bet apie MKO nesu girdejas nic nieko. Visur yra ULO licenzija tik kai kurios salys padare max kg isimti iki 600 kg. Tai cia kaip as suprantu. Ar kazka maisau?


Reikia žinot teisės aktų hierarchiją:
ES reglamentas -> Šalies įstatymas -> Poįstatyminiai aktai -> Išaiškinimai -> Rekomendacijos

Tada - jog Bazinis reglamentas (2018/1139) apibrėžia visą ES aviaciją (įskaitant EASA licencijas ir sertifikuotus orlaivius).

Reglamento pirmam priede numatytos išimtys, kokio tipo orlaiviams reglamentas netaikomas. Tai apima: ULO, MKO, laisvo skrydžio parasparnius, istorinius, dronus ir panašius. Į LT aviacijos įstatymą iš reglamento jie perkelti kaip "eksperimentiniai". Reikalavimus jiems šalis-narė nusistato pati, jie galioja tik toje šalyje.

600 kg yra reglameto viduryje esantis skyrius, leidžiantis taikyti bazinio reglamento išimtis orlaiviams iki 600 kg (leidimas nereiškia, kad jie bus taikomi).

Šiaip viskas gana paprasta: 5-6 sakiniai gražaus teisinio teksto.
Bet prieš jį skaitant, reikia suprast, kas yra reglamentas, direktyva, šalies įstatymai, poįstatyminiai aktai, kas yra NAA, ką veikia CAA (ar - LT atveju - LTSA su TKA).
Į viršų
Tinklalapis
justas
Tr Sau 12 2022, 08:27
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1635
PovilasK rašė ...

justas rašė ...

Reiktu kad tu kada padoriai ir paprastai isaiskintum kaip yra su tom licenzijom. Kas yra MKO licenzija? Cia ULO tik leistas max svoris ne 475 o 600 kg? Nes yra ULO ir yra PPL. Bet apie MKO nesu girdejas nic nieko. Visur yra ULO licenzija tik kai kurios salys padare max kg isimti iki 600 kg. Tai cia kaip as suprantu. Ar kazka maisau?


Reikia žinot teisės aktų hierarchiją:
ES reglamentas -> Šalies įstatymas -> Poįstatyminiai aktai -> Išaiškinimai -> Rekomendacijos

Tada - jog Bazinis reglamentas (2018/1139) apibrėžia visą ES aviaciją (įskaitant EASA licencijas ir sertifikuotus orlaivius).

Reglamento pirmam priede numatytos išimtys, kokio tipo orlaiviams reglamentas netaikomas. Tai apima: ULO, MKO, laisvo skrydžio parasparnius, istorinius, dronus ir panašius. Į LT aviacijos įstatymą iš reglamento jie perkelti kaip "eksperimentiniai". Reikalavimus jiems šalis-narė nusistato pati, jie galioja tik toje šalyje.

600 kg yra reglameto viduryje esantis skyrius, leidžiantis taikyti bazinio reglamento išimtis orlaiviams iki 600 kg (leidimas nereiškia, kad jie bus taikomi).

Šiaip viskas gana paprasta: 5-6 sakiniai gražaus teisinio teksto.
Bet prieš jį skaitant, reikia suprast, kas yra reglamentas, direktyva, šalies įstatymai, poįstatyminiai aktai, kas yra NAA, ką veikia CAA (ar - LT atveju - LTSA su TKA).



Na va jau siokis tokis aiskumas.. Aciu!
Į viršų
Modeliuotojas
Tr Rgs 21 2022, 10:28
Užsiregistravęs dalyvis #3251
Prisijungta: Tr Geg 10 2017, 08:36
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3
Teko čiupinėti Vision. Tik prototipas, pats gamintojas patvirtina kad dar labai žalias. Projektas parduodamas, nes jo vystymui nei lėšų nei jėgų. Buvome su potencialiu pirkėju, pirminė kaina 2 mln. eur ugtelėjo iki 6 mln. eur.. Išvaizda primena Ekolot gaminius, ergonomika kabinoje neprasta. Skrydžio charakterisktikos nenagrinėtos. Kaina nelabai reali, vien įsigyjimui reikia pagaminti ir parduoti nuo 60 iki 80 orlaivių. Neturint išskirtinumo manau kad tai sunkiai realizuojama, todėl panašu kad projektas lėtai užgęs arba bus parduotas už pirkėjo pasiūlytą kainą.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0545sek,0.0056iš to užklausomsDB užklausos:27. Naudojama atmintis:3,771kb