Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Elektra |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | O sraigtasparnis Mikron? https://youtu.be/pLVIIbs5aL8 | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | sakykit ką norit,bet smagus žaisliukas: https://robbreport.com/motors/aviation/watch-jetson-one-evtol-tuscan-hillside-video-1234675512/ | ||
Į viršų | | ||
sky76v |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 764 | Elektra su duslintuvu? Нет аналогов. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Šiaip čia atsakymas buvo Vytui į jo komentarą prie mano atsakymą. | ||
Į viršų | | ||
sky76v |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 764 | Marius rašė ... Šiaip čia atsakymas buvo Vytui į jo komentarą prie mano atsakymą. Taip, neperverčiau puslapio atgal. Dar japonai buvo GEN H-4 padarę. Bet dabar irgi labiau prie elektros linksta. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Žinoma, šiais laikais kompiuteriu galima "pripaišyti" vizijų, kokios tik į galvą šauna. Didžioji dauguma elektra varomų orlėkių kol kas teskraido tik vaizdo klipuose, kaip ir esantis žemiau. Skirtumas, kad čia žadama pasinaudoti vandenilio technologijomis, iš kurių įprastai šaiposi "batareikų" gerbėjai, nors kuro ląstelęs dar "Apollo" programoje puikiai save pateisino. H2 pagalba gaunama elektros energija nors ir brangesnė, bet jos įranga vis dar ženkliai lengvesnė už pačias modeniausias ličio baterijas (energetinė talpa bent 10X didesnė). Kiek iš elektrinės H2 jėgainės yra praktinės naudos - ginčytinas klausimas. 1800kg masės 4-vietis, varomas 2 VDV ir galintis įveikti iki 800 km 270 km/val greičiu labai, manau, nenustebintų. Bet elektriniam variante H2 bakus sparnuose pakeitus ličio baterijomis, minėtą atstuma, vargu, ar įveiktum, net ir 3-jų keleivių vietas paaukojęs papildomiems akumuliatoriams. Faktas, kad bet kuris elektrinis orlėkis, kad galėtų bent pretenduoti į konkurenciją su varomais VDV, pirmiausia turi pasižymėti puikia aerodinamika... https://apus-aero.com/engineering/aeronautical-engineering/i-planes/i-2/?fbclid=IwAR2HjP5qJGmUl6HslF49nwdqdoHVlvd2YS6wLHDtC122CFwOBm0UpMNf6Gc | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | https://youtu.be/4rTP4_zqjW8 | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Kokybiškos elektroizoliacijos pavyzdys. Ir aušinimas garantuotas Žinoma, tai įmanoma tik bekolektoriniam elektros varikliui. Kaip ten sako, - "subalansuotas skraidymui, bet tinka ir plaukiojimui" https://www.youtube.com/watch?v=qP52MriyB5w | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | Nors elektra brangsta,bet kur bepažiūrėsi -visur tik elektra https://www.youtube.com/watch?v=Gf8zfweJBr4 | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Gal tai dėl "medicinio" mąstymo būdo, ar kitų priežasčių, tačiau iki šiol niekaip nesugebu suvokti hibridinės pavaros privalumų aviacijoje. Peršasi mintis, kad VDV propelerį sukant tiesiogiai (ar per reduktorių), o ne per generatoriaus-elektros variklio grandį, energijos nuostoliai turėtų būti mažesni. Vienas amerikonas bando man įrodinėti, kad tūptinėje, kuomet propeleris dirba kaip elektros variklį sukantis "malūnas", dalis energijos regeneruojama atgal į bateriją. Tačiau tokiu atveju padidėja pasipriešinimas, todėl tūptinė privalo būti ženkliai statesnė. Na, dar, girdi, saugiau, nes netikėtai sugedus VDV, lieka energijos rezervas baterijoje, suteikiantis galimybę nuskristi iki artimiausio aerodromo ar didesnė aikštelės avariniam tūpimui. Argumentas, kad EV/VDV "tandemas" naudojamas tik kilimui (kur reikia daugiausia energijos), o ekonomiškame - kreiseriniame režime skrendama vien "iš batareikų", taip pat atrodo keistai - ar verta papildomai skraidinti generatorių vietoje talpesnės baterijos? Žodžiu, faktas, kad eksperimentai su aero-hibridais šiuo metu populiarūs. Vienas pavyzdžių - į hibridą perdarytas Cessna 337 Skymaster. Foto žemiau - su skirtingi variantai su EV priekyje ir gale (elektros variklis suka propelerį su baltu koku, VDV - su mėlynu). Taip perdarytus Cessna 337 Skymaster žadama nuskraidinti į šiumetinį avia-sąskrydį Oshkosh'e. https://fb.watch/emcFtgEUx1/ | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System