Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Ulo licencija |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5437 | Suinteresuotiems pilotams reikėtų per LTSA pramušti maždaug tokį direktoriaus įsakymą: Išduodant ULO licenciją, pagrindinis dokumentas yra skrydžio egzamino lapas. Egzamino metu pilotas turi būti tikrinamas sudėtingose avarinėse situacijose, pademonstruoti kad moka saugiai skristi. Skrydžių patirtis, įrašai į knygelę yra antraeiliai dalykai. Galutinis sprendimas yra egzaminuotojo nuožiūra. Tai leistų atsikratyti nereikalingų biurokratinių tūpčiojimų, poreikio prirašinėti. Pvz. keletą tūkstančių valandų priskraidęs pilotas, bent dieną pražiopsojęs savo licencijos galiojimo pabaigą, kad gauti ULO licenciją turi skraidyti visą 26 valandų programą-kaip ir pirmą kartą į lėktuvą įlipęs. Arba skraidęs sklandytuvu, lėktuvais, bet to neįforminęs... Arba laiku nepastebėjęs kad pasibaigė UlO licencijos galiojimas. Ir t.t... | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2277 | Visi čia esame suinteresuoti , anksčiau ar vėliau | ||
Į viršų | | ||
stasys2 |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #109 Prisijungta: An Geg 06 2008, 07:57Pranešimų: 412 | Dėl valandų priskraidymo aš sutinku o kaip avarines situacijas kurti.... Man rodos ne kievienas instrutorius pasirašys...Virš Pociūnų išjungti variklį yra vienas dalykas...o virš Punios šilo ar Auštadvario kalvų yra kitas dalykas.. Bet, šiaip Tu esi teisus | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5437 | stasys2 rašė ... Dėl valandų priskraidymo aš sutinku o kaip avarines situacijas kurti.... Man rodos ne kievienas instrutorius pasirašys...Virš Pociūnų išjungti variklį yra vienas dalykas...o virš Punios šilo ar Auštadvario kalvų yra kitas dalykas.. Bet, šiaip Tu esi teisus Tikrinamojo užduotis-išsisukti su minimaliais nuostoliais. Iki tūpimo visai nebūtina daryti, tačiau bandyt surasti proskyną, miško aikštelę būtina. Jei aikštelės nėra-klausimas kaip ten atsidūrei, kodėl skridai nesaugiai virš miško. Tokie pažaidimai pilotą priverčia nepasimesti, galvoti. | ||
Į viršų | | ||
Powered by e107 Forum System