Mano Sparnai: Diskusijos / Prietaisai. Navigaciniai, variklio darbo ir kt. / Prietaisų išdėstymas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Prietaisai. Navigaciniai, variklio darbo ir kt.
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Prietaisų išdėstymas
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Marius
Pn Lie 03 2009, 02:25
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2711
Gal kas galit pasakyti koks yra skaitomas taisyklingas prietaisų išdėstymas panelėje?
Šiaip aš maniau kad (iš kairės į dešinę):
Greitis, aukštis, variometras.

Teko matyti ir: Greitis, variometras, aukšis.
Į viršų
Rolandas
Pn Lie 03 2009, 06:15
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 4931
Svarbiausia- greitis kairej virsuj, aviahorizontas centre, toliau savo nuoziura. Variklio prietaisai desineje.
Į viršų
NNN
Št Lie 04 2009, 03:17
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5722
Aš tai išdėstyčiau taip, kad būtų patogu greit sekti skrydžio parametrus bei taip, kad atitiktų oralivio paskirtį. Pvz. MS Variometrą dėčiau centre, toliau į dešinę greičio prietaisas ir variklio sūkių prietaisas. Tokiu būdu vienoje linijoje, greta yra išdėstyti svarbiausi judesio monitoriai ir galima lengavi stebėti sūkių, skydžio greičio ir kilimo-leidimosi suderinamumą. Kairėje nuo variometro turėtų būti aukštimatis, laikrodis ir lauko termometras. Apačioje - variklio temperatūros, tepalo slėgio ir t.t. prietaisai.

Svarbiause, kad būtų patogu visą tą marmalynę stebėti
Į viršų
vytautas 42
Št Lie 04 2009, 03:39
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2129
Na , o pas mane centre greitis , desinej variometras , kairej aukstis , o varikllio kontrole apacioj as taip priprates ir man visai patogu skrydzio metu stebet prietaisus
Į viršų
KĘSTUTIS A.
Sk Lie 05 2009, 01:59
Užsiregistravęs dalyvis #118
Prisijungta: Št Geg 17 2008, 12:50
Vieta: KĖDAINIAI
Pranešimų: 390
Tikrai nežinau koks prietaisų išdėstimas dabar supermoderniose prietaisų lentose valdomose elektronikos,bet senose, Rolando aprašyta schema yra pati teisingiausia,tai pasaulinė praktika,kairėje navigaciniai,dešinėje variklio kontrolės prietaisai.Taip buvo išdėstoma dar ir tam,kad pilotai persimokydami skraidyti kitu orlaivio tipu ,,nebėgiotu'' akimis po prietaisų lentą ieškodami jiems reikalingo,o tiesiog automatiškai akimis jį surastu.
Į viršų
Rolandas
Sk Lie 05 2009, 08:40
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 4931
Tiesiog reiketu laikytis standartu ir kartais net nerasytu taisykliu.
Juk niekur nera pasakyta kad lektuvas turi buti valdomas vairolazde (arba sturvalu) ir pedalais.
Anksciau klaidziojo kazkoks anekdotas, o gal ir ne apie armenu padaryta dvivieti lektuva, kur vienas pilotas valde vairolazde, kitas pedalus. Sako jiems lektuvo suvaldyti nepavyko...
Į viršų
Andrius
Tr Lie 08 2009, 09:37
Užsiregistravęs dalyvis #26
Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59
Pranešimų: 346
Jei ne klystu,knygeleje "Zmogaus galimybes skraidyti" yra rekomenduojamas prietaisu isdestymas.
Į viršų
bence
Kt Lie 09 2009, 10:22
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1425
pagrindiniai prietaisai kaip tokie greitis virsuje, centre
Į viršų
Tinklalapis
NNN
Tr Lie 22 2009, 12:18
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5722
pvz.


[ Redaguota Tr Lie 22 2009, 12:25 ]
Į viršų
NNN
Tr Lie 22 2009, 12:25
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5722
pvz.
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1253sek,0.0092iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,899kb