Mano Sparnai: Diskusijos / Kiti lėktuvo gamybos klausimai / Biplanas su stumianciu varikliu


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Biplanas su stumianciu varikliu
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
TomasT
Kt Bal 10 2008, 04:02
Užsiregistravęs dalyvis #45
Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51
Pranešimų: 159
Pliusai minusai kokiu problemu gali but su tokiu aparatu
Į viršų
justas
Kt Bal 10 2008, 04:31
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
o stabilas kur? gale? stumiantis sraigtas jei nera kazkokios ypatingos reikmes daryti ji ne traukianti visada bus blogiau. o biplanas kuriam galui? del egzotikos?
Į viršų
Juozas
Kt Bal 10 2008, 08:40
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996

Tomaz rašė ...

Pliusai minusai kokiu problemu gali but su tokiu aparatu

Pliusai:
Biplanas kompaktiškesnis. Mažesnis sparnų mostas, esant tam pačiam plotui. Mažesnis konstrukcijos svoris dėl mažesnių lenkimo momentų. Stovai ir atatampos leidžia prie mažo svorio padaryti standžią konstrukciją.
Minusai:
Prastesnė aerodinamika. Didesnis induktyvinis pasipriešinimas. Stovai ir atatampos sukelia didesnį pasipriešinimą, negu spyrinio monoplano spyriai. Negiama sparnų tarpusavio įtaka.
Išvados:
Jeigu lėktuvas lėtas, maža sparno įkrova, galima daryti biplaną - bus lengvesnis, kompaktiškesnis. Oro pasipriešinimas priklauso nuo greičio kvadrate (padidėus arba sumažėjus greičiui dvigubai, pasipriešinimas pasikeičia keturgubai).
Greitam lėktuvui pageidautina kad būtų kuo mažiau pasipriešinimą keliančių dalių. Lėktuvas turi būti kiek galima aerodinamiškai švaresnis.
Dėl mažesnių gabaritų, biplano mažesni inercijos momentai. Lėktuvas manevringesnis.

[ Redaguota Kt Bal 10 2008, 08:41 ]
Į viršų
TomasT
Kt Bal 10 2008, 09:53
Užsiregistravęs dalyvis #45
Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51
Pranešimų: 159
Aciu Juozai butent apie lėta ir manevringa galvojau Biplanas mane traukia del manevringumo patvarumo ir egzotikos tik iprastoj konsrukcijoj nezavi pries nosi kriokiantis variklis, per ji gi nieko nesimato... Beto mano galva su stumianciu varikliu gautusi geresnis uodegos apipūtimas, tik lieka klausimas kaid tokia etazera elgtusi pridusus varikliui... O isdetimas butu mazdaug toks
Į viršų
AHTAHAC
Pn Bal 11 2008, 10:22
AHTAHAC
Užsiregistravęs dalyvis #37
Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33
Pranešimų: 692
Gal kas žino apie šio biplano pagaminto Lietuvoje istoriją, atsiliepimus ir likima?
Panašu kad tai Whinding Ding kopija.
Ruseliai savo forume rašė kad tokį suvaldyti labai nepaprasta...


Į viršų
Kostas4444
Pn Bal 11 2008, 11:20
Kostas4444
Užsiregistravęs dalyvis #11
Prisijungta: An Vas 19 2008, 09:03
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 87
skraido:
http://www.superpetrelamphibian.com/
http://www.airprofi.pl/airprofi/seabird.html
http://www.edraaeronautica.com.br/en/avioes/default.asp
Kam išradinėti dviratį, reikia žiūrėti kas jau skraido.....
Į viršų
TomasT
Pn Bal 11 2008, 11:26
Užsiregistravęs dalyvis #45
Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51
Pranešimų: 159
Tik teko modeliste skaitit, kad kazkokioj sventei skrist neleido del ziauraus valdymo... Bet su dvigubu remu man kazkaip ir mieliau ir rimciau atrodo, tada uodega juk galima toliau isnest, idomu ar yra dabar tokiu skraidanciu konstrukciju, neskaitant repliku... seip ar taip britai per ww1 nemazai tokiu buvo prisigamine
Į viršų
Rolandas
Pn Bal 11 2008, 03:36
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Teko karta matyti is arti. Vilniecio, berods Romo Aleksiejaus kurinelis. Sako kazkiek skraidydavo. Turetu Kiviskiu zmones zinoti kur sis lektuvelis dabar.
Į viršų
Juozas
Pn Bal 11 2008, 08:05
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Ir man teko matyti. Aleksiejaus konstrukcija, "Kamanė". Tik labai jau primityviai padarytas. Reduktoriaus didysis skriemulys iš faneros.
Į viršų
Juozas
Pn Bal 11 2008, 08:13
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Tomaz rašė ...

Aciu Juozai butent apie lėta ir manevringa galvojau Biplanas mane traukia del manevringumo patvarumo ir egzotikos tik iprastoj konsrukcijoj nezavi pries nosi kriokiantis variklis, per ji gi nieko nesimato... Beto mano galva su stumianciu varikliu gautusi geresnis uodegos apipūtimas, tik lieka klausimas kaid tokia etazera elgtusi pridusus varikliui...


Susirask brėžinius, susimažink iki norimo dydžio, pasistenk padaryti maksimaliai panašų į originalą ir būsi kiekvieno aviacinio renginio dėmesio centre...
Varikliui sustojus, kiekvienas lėktuvas tampa sklandytuvu. Vienas prastesniu, kitas geresniu. Stasys Narvilas kiek žinau, su LAK-X, nuėmęs gazus termikuose sukdavosi.
Tokia etažerė, be varikio gerai nesklęs, bet akmenuku nepavirs. Prastesnis sklendimo kampas tupiant netgi pageidautinas. Gerai sklendžiančio aparato žemė nenori prisileisti...

[ Redaguota Pn Bal 11 2008, 08:53 ]
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0806sek,0.0126iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,889kb