Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / Dvitakčiai varikliai


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Dvitakčiai varikliai
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
AR
Pn Grd 08 2017, 08:35
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3504
Is stovincio benzino per ilga laika kazkiek nugaruoja priedai kurie didina oktanini skaiciu - benzinas su laiku tampa mazesnio oktaninio skaiciaus. Bet stoveti turi ilgai- metai ir daugiau. Tie priedai garuoja labiau nei pats benzinas- taigi turis atrodo nesumazejes.

Del tepalo - sumaisytas su benzinu jis praranda savo tepimo savybes, tik zinoma ne per diena ar dvi. Cia laikas gal menesiais skaiciuojamas. As i zoliapjove pernykscio benzino nepilu
Į viršų
vytautas 42
Pn Grd 08 2017, 02:07
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2129
Na tai debesėlį danguje nupiešei ir tiek , rašom konkrečiai per kiek dienų ar mėnesių ar metų kas keičiasi , o dabar gaunasi kaip VBS agentūroje - gal per savaitę gal per metus ... Žodžiu , kiek žmonių tiek nuomonių
Į viršų
Algirdas L
Št Grd 09 2017, 10:07
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 410
Aš įžvelgiu verslo interesą - pirkit daugiau benzino ir tepalo.Benzine garuoja ne priedai, o lengvosios frakcijos, jau prie 30 C, todėl sunkiau užsiveda.Hermetiškoje taroje neišgaruoja, bet gali išsisluoksniuoti, todėl reikia gerai išmaišyti, jei ilgiau stovėjo. Natūralus tepalas benzine tirpsta, bet nereaguoja, tai kodėl tepimo savybės turi keistis? Aš nemažai naudojau 5 metų senumo benziną tiek mašinoje, tiek lėktuve ir jokių neigiamų dalykų nepastebėjau. Tiek žiemą, tiek vasarą. Tiesa, jis buvo laikomas hermetiškoje taroje ir retkarčiais maišomas.
Į viršų
juozas49
Št Grd 09 2017, 11:36
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 743
Visiems , kas naudoja dvitakcius variklius , siulau nusipirkti sia knyga. Gal tada prasvieses akys ir galva. Si knyga , kaip geram katalikui Evangelija. Skaitydamas komentarus, supratau , kad daugumas eksplotuoja variklius neteisingai. Reikes atliekant technines apziuras , reikalauti dvitakciu varikliu eksplotacijos zurnalu. Apibendrinant , kas nesilaiko gamintojo eksplotacijos taisykliu, praranda garantijas. Pamaciau ,kad daugelis skraido be variklio kontroles prietaisu, neteisingai sumontuotos ausinimo sistemos, naudojamos netinkamos uzdegimo zvakes ir virsijamas zvakiu eksplotacijos laikas. Ir dar pasirodo (skaitant komentarus) neteisingai naudoja tepalus ir kura. Tarp kitko , kuro misinys zoliapjovems netinka , nes kiek susiduriau, visu zoliapjoviu varikliai keturtakciai. I trimeri as pilu sena kura , bet dapilu tepalo, kad butu santykis 1:30.

Į viršų
Saras
Sk Grd 10 2017, 06:53
saras
Užsiregistravęs dalyvis #701
Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38
Vieta: Kauno r
Pranešimų: 384

juozas49 rašė ...

Visiems , kas naudoja dvitakcius variklius , siulau nusipirkti sia knyga. Gal tada prasvieses akys ir galva. Si knyga , kaip geram katalikui Evangelija. Skaitydamas komentarus, supratau , kad daugumas eksplotuoja variklius neteisingai. Reikes atliekant technines apziuras , reikalauti dvitakciu varikliu eksplotacijos zurnalu. Apibendrinant , kas nesilaiko gamintojo eksplotacijos taisykliu, praranda garantijas. Pamaciau ,kad daugelis skraido be variklio kontroles prietaisu, neteisingai sumontuotos ausinimo sistemos, naudojamos netinkamos uzdegimo zvakes ir virsijamas zvakiu eksplotacijos laikas. Ir dar pasirodo (skaitant komentarus) neteisingai naudoja tepalus ir kura. Tarp kitko , kuro misinys zoliapjovems netinka , nes kiek susiduriau, visu zoliapjoviu varikliai keturtakciai. I trimeri as pilu sena kura , bet dapilu tepalo, kad butu santykis 1:30.




Kiek dar galima rašyti nesamones
1.
juozas49 rašė ...

reikalauti dvitakciu varikliu eksplotacijos zurnalu

kaip suprantu pereiname i sertifikuotos aviacijos lygi (kąsnis gali buti šiek tiek per didelis)
o jei taip tai kokios spalvos viršeliai turetu buti melini ar zali ?
2.
juozas49 rašė ...

Apibendrinant , kas nesilaiko gamintojo eksplotacijos taisykliu, praranda garantijas.

Naujausia 2-T eksplotacijos vadovo versija yra :2010-09-01 OM Edition 2 / Rev. 0 part no.: 899120
Punktai is eksplotacijos vadovo
Kuro sistema

9.2) Fuel system
Generally, the engines are planned to run on a oil-gasoline mixture of
1 : 50. This mixture also supplies proper engine lubrication.
If the engine has been assembled for oil injection lubrication, the engine
will be run on pure gasoline.
The integrated oil pump will deliver the exact amount of oil required for
engine lubrication.
Make sure that adequate amount of oil is in the oil tank before putting
engine into service.
◆ NOTE: For fuel refer to section 10.2.2.

Tepimo sistema

9.3) Lubrication system
9.3.1) Lubrication
Generally the engines are designed to run on a mixture of gasoline
and 2 % oil.
For preparation of fuel-oil mixture refer to section 10.2.2.
9.3.2) Oil injection lubrication of ROTAX 503 UL DCDI, 582 UL DCDI
and 582 UL DCDI mod. 99
The oil pump (1) driven by the crankshaft (2) via the pump gear
(3) (or via cross shaft at 582 UL DCDI and 582 UL DCDI mod.99)
feeds the engine with fresh oil. The oil pump is a piston type pump
with metering system. Via diffuser jets in the intake cover
respectively intake socket each cylinder is supplied with exactly
proportioned quantity of Super two-stroke oil. The oil quantity is
defined by the engine r.p.m and the oil pump lever position. This
lever is actuated via a Bowden cable connected to the throttle
cable. The oil comes to the pump from an oil tank by gravity.
▲ WARNING: In case of fresh oil lubrication, the carburetors
are fed with pure gasoline (no oil/gasoline
mixture).
◆ NOTE: Figure shows version 503. Oil pump is driven by
pump gear.

Kuras

10.2.2) Fuel
The following fuels can be used.
Due to its high lead content AVGAS forms increased deposits in the
combustion chamber and lead sediments in the oil system. Therefore
use AVGAS only if you encounter problems with vapour lock or if
the other fuel types are not available,
or
equivalent fuels according to this Chapter.
■ CAUTION: Use only fuel suitable for the relevant climatic
conditions.
◆ NOTE: Risk of vapour formation in using winter fuel for
summer operation.
■ CAUTION: If the engine is not equipped with injection lubrication
a 2 % Super two stroke oil must be added to the
fuel.

Kuro maisimas

Mixing procedure
STEP no.1: Use a clean approved container
of known volume. To help
predilute the oil, pour a bit of
fuel into the container.
STEP no.2: Fill known amount of oil into
container. Oil must be approved
for air cooled engines at
50:1 mixing ratio. Agitate slightly
to dilute oil with gasoline.
STEP no.3: Add gasoline to obtain desired
mixture ratio (use fine mesh
screen).
STEP no.4: Replace container cap and
shake the container thoroughly.
Then using a funnel with a fine
mesh screen to prevent the entry
of water and foreign particles,
transfer mixture from container
into the fuel tank.
▲ WARNING: At refueling use only metal containers and ground
the aircraft in accordance with the grounding
specifications to avoid electrostatic charging.

Tepalas


10.2.3) Lubricants
a) Engine lubrication
1) Mixture lubrication: Super two stroke oil ASTM/CEC
standards, API-TC classification (e.g.
Castrol TTS) mixing ratio 1 : 50 (2 %).
2) Oil injection lubrication (optional extra1)):
Oil as specified above.
■ CAUTION: The pour point of the oil must be at least
10°C below the ambient temperature.
b) Gearbox lubrication
Gear oil API-GL5 or GL6, SAE 140 EP,
or 85 W - 140 EP.
c) Rotary valve drive lubrication
Super two stroke oil (same as used for engine lubrication).
1) On 503 UL DCDI and 582 UL DCDI and 582 UL DCDI mod. 99.

Kurioje vietoje parasyta kad tepalas sumaisytas su kuru po savaites nustoja tepti ?

Senesneje versijoje dar buvo, kad ilgai stovėjas kuras praranda savo savybes ir tai gali lemti aukstesne EGT temperatura ir nestabilu variklio darba
apie TEPALA ne zoddzio. Tai tiek.

Į viršų
Saras
Sk Grd 10 2017, 07:16
saras
Užsiregistravęs dalyvis #701
Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38
Vieta: Kauno r
Pranešimų: 384
Dar siek tiek is labai labai seno eksplotacijos vadovo:1993 OM Edition 01
Didesnis tepalo kiekis lemia didesni anglies kieki ant: zvakiu,stumokliu,cilindru angu,duslintuve taip pat stumokliu ziedu uzstrigima.Ir pagrindinis punktas:ZEMOS KOKYBES TEPALO tepimo savybiu NEKOMPENSUOSITE DIDESNIU JO KIEKIU
Į viršų
juozas49
Pr Grd 11 2017, 09:57
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 743
Gal kas gali pasigirti , kad naudoja Castrol TTS . O jei perkat is nezinomu saltiniu kita , tada ir variklio darbo laikas nezinomas. As laikausi rekomendaciju tu , kurie dirba su 2T varikliais 40-50 metu ir jie yra man autoritetas. Jusu valia eksperimentuoti su tepalais ant savo kailio.
Į viršų
vytautas 42
Pr Grd 11 2017, 10:51
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2129
Juozai , norit pasakyt , kad R582 gamintojas leidžia naudot TIK castrol tts ?
Į viršų
juozas49
Pr Grd 11 2017, 11:29
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 743
Rotax manuale rekomenduoja castrol tts. Pernai Lenkijoj kilo skandalas del padirbtu tepalu ir dazniausiai padirbineja garsiu gamintoju. Todel dabar niekuo negali pasitiketi. Turguje tepalu neperku , perku bulves, svogunus. Kad sumazinti rizika , as maisau kura tepala 1:40 ir neturiu problemu. Galvute nuimu kas 50val ir patikrinu ir isvalau nuodegas.Kas 100val nuimu cilindrus ir valau ziedus.Zvakes naudoju NGK BR8EIX ir keiciu kas 100val. Kas menesi matuoju svaistiklines grupes laisvuma.

[ Redaguota Pr Grd 11 2017, 07:01 ]
Į viršų
vytautas 42
Pr Grd 11 2017, 03:23
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2129
Tai reiktų iš naujo pasiskaityt rotakso manualą , kadangi rekomenduoja Castrol TTS kaip pavyzdį , o ne būtent tokį , ir santykis nurodomas gamintojo - 1: 50 , t.y. 2proc. Tarp kitko , aš taip pat neperku tepalų turguje , perku parduotuvėje , kurį laiką naudojau Neste sintetinį tepalą , dabar naudoju sintetinį total ... prieš tai pirkdavau SHELL , dabar tokio nebegaunu , ar pavadinime esmė ?
atskraidžiau porą šimtų valandų su skraidykle , dabar su lėktuvėliu , toks pat rotaksas stovi ir nieko , dirba , nesikaprizina . Tarp kitko , vakar truputį po remontų visų palakstėm , prieš tai 3 mėnesius nekurtas buvo , bet viskas ok , benzinas nepaseno ...
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1061sek,0.0070iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,940kb