Mano Sparnai: Diskusijos / Kiti lėktuvo gamybos klausimai / Kokie serijiniai ulo tinka buksyravimui


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Kokie serijiniai ulo tinka buksyravimui
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
bence
Pn Bal 11 2008, 11:25
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
Kokie serijiniai ulo normaliai tinka ir yra naudojami sklandytuvu buksyravimui? gal kas domejotes, butu idomu sarasiuka padaryt
Į viršų
Tinklalapis
justas
Pn Bal 11 2008, 11:37
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Tau tik vienas galvoi...

Fk - 9 tikrai tampo:

http://www.fk-lightplanes.com/html/fk9_-_mk_iv.html
Į viršų
KL
Št Bal 12 2008, 01:29
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Lietuvoje yra Bekasai ir CT su kabliais. Dar teko matyti:
http://www.tecnamswiss.ch/swiss/products/towplane/images/townplane_06.htm
http://www.mcp.com.au/allegro/glider-towing.html
http://www.pilots.nu/ul-bogsering.htm
http://www.tl-ultralight.cz/img/ultralight-aircraft/photos/condor/condor_03_bg.jpg
(The TL-232 Condor Plus is the first Czech ultralight aircraft certified also for towing of ultralight and light gliders)

Kaip jau kažkada rašiau, Lietuvoje sutarta su CAA vadais, kad galima leisti tampyti su gamintojų tam paruoštais ULO. Išskyrus pirmuosius skrydžius dviviečiais sklandytuvais (čia yra Licencijavimo skyriaus sąlyga) - dėl svorių skirtumo.
Į viršų
Marius
Sk Bal 13 2008, 11:29
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
O Socata?
Į viršų
AR
Sk Bal 13 2008, 12:25
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567

Marius rašė ...

O Socata?



socata gi ne ULO
Į viršų
vincas
Sk Bal 13 2008, 07:38
Užsiregistravęs dalyvis #44
Prisijungta: Št Kov 01 2008, 07:21
Pranešimų: 3
Teko matyti kaip motoskraidykle su VW 2 ltr.varikliu tampo kitas Pociunuose per ju varzybas.
Į viršų
Algis
Sk Bal 13 2008, 08:04
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
vincas rašė ...

Teko matyti kaip motoskraidykle su VW 2 ltr.varikliu tampo kitas Pociunuose per ju varzybas.


Ten buvo Elektrenu MS su Rotax 503 ir Vilniaus MS su Rotax 582. Su VW nebuvo tampyta (jei teisingai prisimenu) del per mazos traukos. Lietuvoje pirma karta MS isbuksyravo HG Palukneje su !!!! - RMZ-640 (Buran). Tiesa velai vakare kai buvo "pienas" i 50 m. Baisiausia buvo skristi su HG 1-2m aukstyje kokius 200m kol atplyso motoskraidykles ratai . Tai padare elektreniskiai.
Į viršų
Tinklalapis
NNN
Pr Bal 14 2008, 12:30
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Teko matyt motoskraidyklę (kažkur užjūriuose) buksyruojant net po du sklandytuvus. Teoriškai, ko gero, motoskraidyklė geriausiai tam tinka, nes: 1. Nėr uodegos (trosas kabinamas tiesiai prie variklio per kiaurą reduktoriaus ašį). 2. Nebaisus suktukas praradus greitį.

[ Redaguota Pr Bal 14 2008, 12:30 ]
Į viršų
KL
Tr Bal 23 2008, 04:49
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Atsitiktinai radau neidelę lėktuvų-išvilkėjų apžvalgą. Nors ir ne ULO, bet gal bus naudinga:

Į viršų
NNN
Sk Bal 27 2008, 10:49
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
...ar nematau, ar šioje lentelėje nėra greičių? Turim porą MS, kurių statinė trauka 180 - 200 kg. Kilimas 4-7 m/s, greitis 80 - 120 km/h
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0846sek,0.0106iš to užklausomsDB užklausos:32. Naudojama atmintis:3,897kb